Danskdatasalg reviews

Danskdatasalg reviews

9.4

Altid fin service

Jeg har handlet hos firmaet i efterhånden mange år og har altid været meget tilfreds med handlen. Specielt er det rart, at der er kommet en afdeling i Aalborg, så man kan få sine varer med det samme, hvis de er på lager.

Vh.
AA

Bestiling kl. 15.00 - levering med posten dagen efter - super

Jeg har købt et kompactkamera til en fornuftig pris og der har ikke været noget at sætte en finger på.

Godt forløb

Købte kamera over netbutikken, ingen problemer, ingen irritationsmomenter.

Super god service

Information helt i top og levering til tiden!

God service og huttig levering

Valgte Danskdatasalg da de havde varen på lager og lovede at sende dem samme dag, hvilket de gjorde og jeg havde pakken med de bestilte produkter dagen efter før 9 og prisen var ligeledes en af de laveste jeg kunne finde for de pågælende produkter. Så god service. Har dog ingen RAM sag haft hos dem os det kan jeg ikke sige noget om.

Alt fungerer

Jeg bestilte et kamera, som kom med posten, som lovet. Kan kun anbefale Dansk Data Salg

Køb af fladskærm

Varen blev leveret næste dag, som det også fremgik af track&trace.
Ingen slinger i valsen.

Anmeldelse

Jeg er fuldt ud tilfreds med servicen, modtog varen allerede dagen efter jeg bestilte den.

alt er gået som forventet, hurtigt og korrekt

men ! jeg overså i første omgang "at afhente i butikken" foregår i Ålborg, På en eller anden måde havde jeg forstået at det var " i en 3. forretning" og da jeg spurgte hvilken det var for mig blev misforståelsen rettet og jeg oprettede ny ordre der kom som lovet.

det ville for en del være rart at have mulighed for "at afhente i butik" overvej muligheden.

Fantastisk!

Bestilte og fik det dagen efter... Det var smukt!

Hurtig levering!

Hurtig levering! Meget tilfredsstillende

Der burde stå 5 stjerner

Jeg har købt en bærbar til vores dreng der går på efterskole i DK
Han er meget tilfreds med den, havde det ikke været på restordre burde der stå 5 stjerner
i anmeldelsen:o)

fremragende og upåklagelig behandling af ordre

Hurtig og sikker behandling af ordre. Pakken kom dagen efter og der har ikke været noget at sætte en finger på. Dejligt

kamera

jeg vil gerne give 5 stjerner da jeg er fuldt tilfreds med forløbet blev bland andet ringet op da der var problemer med internettet og det er meget betryggene, så jeg vil helt sikkert gerne handle hos jer igen. venlig hilsen Pia

God service, hurtig betjening.

Jeg købte et nyt LED samsung 32" tv. Jeg havde et enkelt spørgsmål. Jeg sendte det om aftenen og om morgenen, havde jeg 2 enslydende svar fra 2 personer. Jeg bestilte tv'et 5 min før deadline for afsendelse, og havde det om morgenen dagen efter.

Fin betjening og hurtig ekspedition

God telefonbetjening og hurtig afsendelse af vare. Super med gaveordning!

Danskdatasalg A/S Details

Vi er meget taknemmelige for alle vores kunders feedback. På forhånd tak for din anmeldelse og konstruktive kritik.

Visit Danskdatasalg

We live here: Boulevarden 5 ST TV