Danske Forsikring reviews

Danske Forsikring reviews

9.0

Ualmindelig god og fornuftig service

Jeg blev mødt af en effektiv kundeservice da jeg havde en væskeskade med min computer, vi besluttede at forsøge med reparationer, og efter to værkstedsbesøg og fortsat defekt computer blev vi enige om at erstatte den til ny pris. Det der forlængede processen var reperationerne og ikke danske forsikring. Jeg er også glad for at de ikke udbetalte i første omgang uden at stille spørgsmål for det havde jo forhøjet deres udgifts niveau og slutteligt ville dette betyde højere forsikringspriser for at dække den lidt for løse kontrol af forsikringsmidler.

Var rigtig godt tilfredse

Vores Nihola cykel blev stjålet ude foran vores hus en søndag nat anmeldte det dagen efter og ringede til vores forsikring, der gik 3 dage og vi havde fået penge eller valgmuligheden for at købe noget i deres internet butik.

Næsten perfekt

Erstatning for smykker levede op til forventningerne.
Derimod er det skuffende, at de udgifter vi har haft, og igen får i forbindelse med en ny computer, til køb og installering af programmer ikke bliver dækket.

Venlig og faglig behandling

Jeg anmeldte et cykeltyveri, af min (1 mdr. gamle) læs nye cykel, og er fra start til slut blevet professionelt hjulpet, til sagen er afsluttet.

Meget god behandling af sagen, vedr. skaden.

Hurtig tilbagemelding, så vi kunne komme vidre.

Super god service

Har udvidet elektronikforsikring og det fungerer så godt. Anmeldte en skade på min bærbare computer og på under 24 timer vendte Danske Forsikring tilbage med hvilken erstatningscomputer de kunne tilbyde mig alternativt kunne jeg få en kontant erstatning.

Denne forsikring er meget bedre end de elektronikforsikringer man bliver tilbudt hos forhandlerne ved køb af computer, tv osv.

Virkelig godt! Pålidelig! Hjælpsom!

Vil gerne anbefale Dansforsikring til alle!
Synes de tager sager meget alvorligt! Er meget hjælpsomme! Og hurtige til at løse problemer :)

super

Hej ville bare lige fortælle dig hvis nu du skal have nyt forsikringsselskab skulle du tage danske forsikring de er eminente det var bare lige det jeg ville sige

Computer brændt af?

Hej jeg var så uheldig at min 21/2år gamle computer holdt op med at virke
så jeg ringede til Danske forsikring og dagen efter blev vi enige om at det
ikke kunne betale sig at reparere den så de udbetalte erstatning til en tilsvarende
ny computer.
Jeg syntes det var god service.
Det eneste lille minus er det firma de henviser til ved køb af ny computer har
fået en del dårlige anmeldelser på trustpilot.

Hurtig og effektiv hjælp i en svær situation

Kan kun anbefale Danske Forsikring. Der er hurtig og retfærdig behandling. Altid søde og imødekommeende.

For lang afgørelsestid og diffrentieret beløb kontant eller køb i fastlagt butik

Der var alt for lang tid mellem skadesanmeldelsen,på tyveri, til sagen var afgjort. Ialt ca 4 mdr.
Jeg kunne vælge mellem kontant udbetaling eller køb i bestemt antik forretning, med ca kr. 1500 til forskel. Der er ejendommeligt og føles meget bundet.

Jeg måtte rykke efter pengene flere gange og ved sidste opkald fik jeg at vide at I havde forsøgt at træffe os uden held??? Og der var sendt et ringebrev. Dette ringe brev modtog jeg aldrig,. Fik ved sidste henvendelse mail med afgørelsen.

I forhold til vurdering af mine smykker fik jeg større erstatning end jeg havde anslået. Blev kontaktet af en smykkeforretning hvor jeg kunne uddybe, det var positivt.

Lissi Borre Larsen

En kæmpe skuffelse!!

Valgte oktober 2013 danske Forsikring som mit nye forsikringsselskab ud fra deres gode omdømme her på trustpilot. Men det blev en kort fornøjelse. Nåede heldigvis ikke at få brug for mine forsikringer, men ønsket om to yderlige forsikringer blev en underlig skuffelse. Først blev en ejerskifte forsikring afvist, som skal tegnes gennem moderselskabet Topdanmark. Overbevist om den blev afvist på ejendommes pris, frem for at kikke på dens reelle tilstand, som tydeligt kunne ses i tilstandsrapport. Samtidig har jeg ventet i to måneder, på at en hus forsikring, som de aldrig fik færdig. Har nu valgt Gjensidige forsikring og kan nu trygt flytte i hus med styr på forsikringerne. Men til gengæld skal jeg betale over 1300kr. i gebyr for at flytte mine forsikringer, fordi de ikke kunne levere! Det sku træls!

Uærlige sælgere

Jeg er i forvejen kunde hos Dansk Forsikring og ringer til dem, for at købe en rejse afbudsforsikring, med det eneste krav, er at jeg får lov at betale for rejseforsikringen d. 1 april og afbudsforsikringen d. 1 maj, ellers ville jeg finde et andet selskab, intet problem bliver der sagt. Alt skal køre over NETS, og de vil sende mig policen. D. 06-04-2014 ser jeg at der kun er trukket 64,09 kr på min konto til rejseforsikringen, hvilket jeg undrer mig over, da den skulle koste ca. 900 kr. Jeg ringer til dem, og får en tynd forklaring at det må være sælger der har misforstået mig, hvortil jeg spørger og jeg er svær at forstå? Nej bestemt ikke, godt, men ikke om de vil indrømme, at sælgeren godt har vidst dette, men bare ikke oplyst om det, for at få et salg i hus. Jeg synes på ingen måde det er ok, at snyde sine kunder, og de er åbenbart ikke interesseret i at holde på deres kunder. Det var det eneste krav, jeg havde, var at jeg skulle betale hver forsikring til hver sin tid, men nu har de tænkt sig at trække mig for alt i maj. Ved godt at problemet ikke er større, men jeg synes ikke det er fair at behandle sine kunder sådan og DIREKTE lyve overfor dem. Jeg har ikke tænkt mig nogensinde at bruge Danske Forsikring igen, og vil til enhver tid, give dem dårlige anmeldelser, og ikke anbefale dem til nogen. Jeg vil nu sørge for at opsige alle mine aftaler hos dem, og sørge for at få tilbagebetalt alle mine penge. Man skal ikke lyve for at få et salg hjem. Rådden holdning at have.
Danske Forsikring

Reply from Danske Forsikring

Hej Marlene,
Jeg vil først og fremmest beklage, at du først hører fra os nu. Jeg er ked af at høre om din oplevelse. Vi vil meget gerne finde ud af, hvad der er sket og vil derfor gerne tale med dig. En af mine kolleger har forsøgt at få fat i dig på telefon i går uden held og har derfor sendt dig en mail. Endnu engang skal jeg beklage et sent svar.
Pernille

Hurtig og fin behandling...

Syntes at de behandlede os rigtig behageligt og hurtigt.. Og var utrolig dejligt at få dækket vores ting så godt. Der var ingen tvivl selv om vi ikke lå inde med samtlige kvitteringer,og det er da dejligt . Så selv om det var en meget ubehagelig oplevelse ,var det dejligt at få så positiv hjælp fra forsikringen..

Snyder på vægten

Jeg har fået stjålet en Centurion Basic LIGHT, som er udgået af Centurions sortiment, men indtil 2013 har været 700 kr. dyrere end Centurion Basic. Da erstatningssummen skal udregnes tages der udgangspunkt i en Centurion Basic, og hele regnestykket er altså amputeret med 700 kr. til at starte med. Jeg fører denne argumentation men for døve øre.

Superb!

Har haft brug for min forsikring to gange, og begge gange har jeg fået super service og erstattet mine ting indenfor 1 time👍👍👍

Perfekt.

Hurtig behandling, god service. Kunne ikke være bedre.

Alt perfekt, hurtig og kompetent behandling.

Mine mangler efter indbruddet blev godkendt, uden at jeg behøvede at uddybe nærmere

Hurtigt og effektivt med fuld tillid

Let at rapportere skadesanmeldelsen over internettet. Fik hurtig tilbagemelding pr. post til min hjemadresse, men var desværre i mellemtiden rejst til udlandet. Ved at ringe efter 3 uger fik jeg fyldestgørende besked. Man havde fuldt ud accepteret min anmeldelse bortset fra de ting der ikke var dækket når placeret på et loftsrum. Var helt tilfreds med afgørelsen

Ingen problemer

Ingen problemer. Fik lynskadet mit TV, og optager. Fik erstatningen få dage efter, og kunne derefter købe nyt udstyr.

Danske Forsikring Support

Om virksomheden

Danske Forsikring tilbyder stort set alle former for skadeforsikringer til dig, din familie og din virksomhed.

Visit Danske Forsikring

We live here: Borupvang 4