Danskemeninger reviews

Danskemeninger reviews

3.3

Okay

Jeg har modtaget tre gavekort á 100 kroner til matas efter at have været tilmeldt i nogle år. Så ingen problemer der. Dog synes jeg tit, at en undersøgelse ikke virker af forskellige årsager, hvilket er ret irriterende - og så kunne der godt være en funktion, som frasorterer de undersøgelser, som de ved, ikke har relevans for mig gennem min profil, f.eks. om rejser og biler, eller hvis jeg bor det forkerte sted eller de skal bruge nogle med børn. Det er ret irriterende gang på gang at blive afvist, når begrundelsen egentlig kan ses på min profil.

Hamrende useriøst, hold jer væk!

Jeg har tidligere gennemført en del undersøgelser uden problemer, men nu er der intet der fungerer og jeg kan ikke logge på min konto. Jeg kan gennemføre en stor del af lange undersøgelser inden jeg pludselig får at vide at jeg er uden for målgruppen, eller at jeg allerede har gennemført undersøgelsen. Jeg får konstant tilsendt link til undersøgelser jeg allerede har gennemført. Jeg har også oplevet at gennemføre en lang undersøgelse uden at få min belønning.
Det virker som bevidst chikane fordi jeg nærmer mig den første udbetaling. Jeg kan ikke se hvad der står på min konto, og hvis jeg bare afmelder mig er pengene vel tabt. Jeg har tidligere kontaktet medlemsservice, de er længe om at svare og svarene er totalt ubrugelige. Min seneste henvendelse har de ikke reageret på.

Vel også lidt tankevækkende at de ikke svarer på kritik her.

Ingen betaling

Har svaret på en del spørgeskemaer ude nogen form for betaling og nu kan jeg ikke komme ind på min profil.

Fup!!

Når man når 100kr kan man pludselig ikke logge ind mere.
Hold jer fra siden.
Jeg kan ikke engang afmelde mig igen

ADVARSEL - Fup og Fiduser

Hold dig langt væk fra Danske Meninger. Kan desværre ikke give mindre end 1 stjerne - ville gerne have givet minus 5.
Kontakt med firmaet er umuligt - de videregiver oplysninger om dig til 3.part (læs betingelserne omhyggeligt).
Jeg har mere end 20 gange forsøgt at framelde mig flere undersøgelser - men de fortsætter uden ophør. Mener det har karakter af SPAM - uønskede henvendelser.

Rigtig godt. Men mangler flere spørgeskemaer/undersøgelser.

Jeg syntes det er en smart idé man kan tjene småpenge på spørgeskemaer. Man kan bruge det til at tjene lidt ekstra lommepenge. Men det mangler flere spørgeskemaer syntes jeg. Der er nemlig ikke så meget.

- Rebecca Klit

Fra 1 til 3 stjerner

Jeg gav før 1 anmeldelse, men har valgt at give 3 stjerner nu.
Dette er mit tidligere indlæg:
"Jeg har flittigt benyttet mig af deres spørgeskemaer og da jeg nåede op på 100 kr ville jeg gerne have mit gavekort til matas. Der står at det kan tage 1 måned undervejs, der er nu gået halvanden næsten og jeg har ikke set skyggen af det. Jeg kontaktede deres kundeservice for 1 uge siden og jeg har stadig ikke fået noget svar.. Vil ikke anbefale andre at benytte sig af hjemmesiden."

Efter jeg skrev indlægget fik jeg svar på mail og jeg har nu modtaget mit gavekort :) Så er tilfreds nu, men det kunne godt havde været bedre.

Hverken helt god eller helt dårlig!

For det meste fungerer det sådan, at man fuldfører et spørgeskema, og derefter får man indsat en tilsvarende gevinst på sin konto, men en gang i mellem er det ikke lige så simpelt.
For ind i mellem skal du bruge noget der minder om en ½-1 time på et spørgeskema, hvorefter du får en sølle udbetaling på 7.50kr, hvilket på ingen måde er retfærdigt. Desuden er der visse spørgeskemaer, som man aldrig for betaling for, og hvis man endelig gør, er det efter alt for lang tids venten.

Hold jer væk

Det er bare ikke umagen værd. Har nu udfyldt utallige laaaaange spørgeskeamer som bliver sølle betalt. Hvis så de blev det. Har lige udfyldt endnu et der bjev afsluttet med:
Tak for din interesse for vores undersøgelser. Desværre kan du ikke deltage i denne undersøgelse. Vores registreringer viser, at dit id allerede er registreret til dette projekt og / eller data uoverensstemmelser er blevet identificeret med hensyn til profil data, du har angivet.

Hvis du har brug for hjælp eller har spørgsmål, kan du komme i kontakt med vores supportteam ved at sende alle undersøgelser til at kontakt@danskemeninger.dk

Ergo endnu et manikke bliver betalt for. Min konto er nu oppe på sølle 15 kr. for flere timers arbjede. AT kontakte kundeservice er som at slå i en blød dyne, får du endelig et svar, kan du være sikker på, du ikke kan bruge det til noget. Man skal op på 100 kr. for at få noget udbetalt, men er sikker på, jeg har meldt mig ud længe inden, Men måske det er det, de er ude på, så har de fået besvaret en masse spørgeskemaer gratis.
Mit råd der: Find nogen af de mange andre GODE surveys der er på nettet og som betaler korrekt

Ingen kontakt !

Danske meninger er upålidelige. SPILD IKKE JERES TID PÅ DEM OG DERES UNDERSØGELSER !!!
Man kan ikke komme i kontakt med dem pr telefon eller mail.
De har ikke et telefonnummer og jeg har forsøgt at maile dem maaange gange, men uden et eneste svar fra dem.
Der er intet der kan retfærdiggøre deres opførsel.

fin side

Har vel på 1 år modtaget 500 kr til Matas og 200 til cdon. Kunne godt komme flere undersøgelser end der gør dog

snyd dårlig service

ja de flotter sig med man får 10 point/ kroner ved indmeldsen man deltager så i mange undersøgelser og bruger så 10-15 minutter på et spørgeskema hvorefter man får afvide man er uden for kategori firmaet er et af de virkelig dårlige på marked

Danske meninger snyder

Jeg brugte over 30 minutter på at besvare et langt spørgeskema om bl.a. Nordea, hvor jeg så 3 reklamer og flere trykte reklamer, derefter kom der nogle demografiske spørgsmål, som så smed mig ud af undersøgelsen! Så jeg fik ikke noget for besvarelsen, derfor kan jeg bestemt ikke anbefale nogen at besvare disse spørgeskemaer, jeg kontaktede dem men til ingen verdens nytte.

Ufatteligt ringe "virksomhed"

Sammenlignet med andre spørgeskemaudbydere, er premierne forsvindende små. Det tager alt for lang tid og tjene point op, og de har reklameret med, at man kan få op til 50 kr per spørgeskema - har jeg aldrig oplevet i mine år som medlem. Jeg synes tit der er fejl i spørgeskemaerne, hvor man ikke passer i målgruppen, eller ikke bliver belønnet - det er for ringe, og man burde kunne sortere respondenter fra, på baggrund af de oplysninger de har vist på deres profil.
Jeg har taget konsekvensen og meldt mig ud, det er spild af tid, og hjemmesider som survee, 24timer panelet, gratis ting panelet o.l. belønner ens tid meget bedre.

Dårlige gavekort

Har optjent 430 kr hos Danske Meninger. Finder så et PS3 spil jeg gerne vil købe på CDON.com til 299,- så vil derfor så bestille 3 gavekort. Disse gavekort viser sig så at være rabatkoder, og disse kan man kun bruge 1 af pr. køb hos cdon. Så nu skal jeg selv ud og betale 200,- kr. ved siden af, og stadig have 2 gavekort tilbage bagefter. Dette får man ikke at vide når man bestiller gavekortene. Jeg har skrevet til dem og brokket mig, og Isabel har også svaret mig, men det gør hun nu ikke mere, så nu satser de nok på at jeg giver op (hvilket jeg egentlig også har nu efter 2 måneders venten). Så lad være med at bruge tid på disse spørgeskemaer, det er for dårlige præmier i forhold til tiden.

Snyd og bedrag

Jeg får først EFTER, at jeg har brugt masser af tid og svaret nøje på alle spørgsmålene, at vide at undersøgelsen er lukket og at man allerede har fået det tilstrækkelige antal svar. Jeg udfyldte hele undersøgelsen, men fik ingen belønning. Det virker som bevidst snyd.
Desuden, de sidste par gange er der sket mærkelige tekniske "fejl", efter at jeg har svaret på undersøgelserne, hvilket har gjort at jeg ikke har fået belønningerne. Er det sådan, at når den interviewede begynder at nærme sig målet 100 kr. som er det mindste beløb for gavekortene, at der pludseligt sker mærkelige fejl... at det mål ikke kan opnås?

Hvor er mit gavekort

Jeg har ikke modtaget mit gavekort. bestilt 8 dec 2010.Det er umulige at klage til dem. De svare ikke på mail og der er intet tlf nr. Jeg har dog tidligere modtaget 2 gavekort uden problemer

Elendige svindlere

ALT for mange problemer med denne virksomhed. For lave betalinger, for langsomme forsendelser og besvarelser. Mange får slet ikke deres checks. Virker som fup og svindel det hele med udenlandsk adresse og ubemandet mail. Hold jer væk fra denne virksomhed.

Stoler ikke på denne virksomhed!

Jeg syntes at det er enormt underlige spørgsmål at virksomheden stiller. De spørgsmål kan give web ejeren en ide om hvor rige folk er, hvor tit folk er hjemme og hvilken værdi fulde ting man har i hjemmet.

Jeg er sikker på at disse typer af besvarelser ville gør arbejdet for indbrudstyv lettere.

PAS PÅ MED DENNE VIRKSOMHED. DE BRUGER JERES INFORMATIONER IMOD JER.

Sender ikke gavekort, umuligt at komme i kontakt med dem

Jeg bestilte den 13.02.2010 2 stk. gavekort til Gad a 100 kr.. Disse har jeg endnu ikke modtaget. Nu er der så gået over 2 måneder siden!

Jeg har siden rykket flere gange for disse gavekort. Hver gang (og det er nu over en periode på flere uger) har jeg fået samme autogenererede svar:
"Kære Danske Meninger medlem,
Vi oplever for øjeblikket tekniske problemer med vores web server. På grund af dette kan det gå lidt längre tid før vi svarer dig. Vi beklager dette.
Vi vil hjælpe dig så snart som mulig!"

Jeg har været inde på deres hjemmeside, men der er der intet telefonnummer, man kan kontakte dem på.

Gad vide, om det bare er et "fup- & svindel-firma", der lokker en masse oplysninger ud af folk, og så ikke vil honorere dem som aftalt bagefter?

Is Danskemeninger your company?

Visit Danskemeninger