Danskespil reviews

Danskespil reviews

Very low
2.3

Det eneste problem er de lave odds

Jeg stoler på Danske Spil og har ikke oplevet noget indtil videre der beviser det modsatte. Jeg bruger det kun til tips og odds.

Jeg kan anbefale at prøve Tipslørdag, en kupon koster 1kr og det er fedt forberede sig til lørdagen også se nogle gode spændende kampe i fjernsynet.
Jeg gider ikke 100% bonusser og det er efter min mening et klogt trick af bookmakere.

Danske Spil sørger for jeg ikke indsætter for mange penge ind på spilkontoen, og da jeg vandt 850kr blev den sat direkte ind på min konto og de var der næste dag.
Oddsene er ikke ubrugelige men der er et stykke op til konkurrenterne.
Jeg er tilfreds og jeg bliver ved med at spille hos Danske Spil

Aldrig mere poker på Danske Spil

Nu er det slut med at spille pokerturneringer på Danske Spil. Jeg har længe haft en mistanke om at der er virtuelle spiller med i turneringen. Jeg kan naturligvis ikke bevise dette, men har nu 5 gange på kort tid været udsat for at spillere går all-in på små unsuited kort som f.eks. spar 4 og ruder 8 og hvor jeg sidder med 2 esser. Alle gange har modspillerne fået 2 par og jeg er røget ud lige inden pengene.

Svindel med sandsynlighederne

Jeg har aldrig oplevet noget lignende. På danskespil casino spillede jeg roulette. Jeg spillede system som gik ud på at satse på farverne. Pludselig begynder farvern 4 gange i træk at være rød (jeg spiller på sort) det har jeg taget højde for i mit system så det tænker jeg ikke over, men det blev ved. 12 gange i træk blev den rød, hvad er chancen lige for det? Jeg er i chok over at et casino som staten ejer 80% af kan finde på at fuske med tallene. Ud over det er det et tåbeligt design der crashter hele tiden. Hvis jeg må give dig et godt råd: hold dig LANGT VÆK fra danske spil casino!!

Poker er ikke poker med en forretning der ikke har noget med sandsynlighed og gøre

Poker softwear "danskespil" som sikkert hører under party poker gætter jeg mig frem til, eller anden spilleside server.. Er udueligt og har intet med poker at gøre. Ingen sandsynlighed for at vinde med bedste kort, de er ude på at få folk til at rake mere, derved tjener de mere. Det burde udløse en direkte fængselsstraf for at pille ved sandsynlighederne i et spil som poker, det samme gør de nok både på roulette blackjack mm. Stoler på ingen måde Danskespil og vil heller donere mine penge til dansk røde kors. Desuden ser jeg ingen support eller kundeservice besvare den slags beskeder og klager hverken herinde eller på facebook! hold jer væk fra de blodsugere,

samtlige konkurrenter har alle langt højere score herinde på trustpilot, selvom danske spil er statsejet hvorfor mon????

Falsk markedsføring

De lover en AaB-trøje til nye tilmeldte i hele marts måned. d. 17. marts bliver kampagnen så lukket fordi de åbenbart ikke har flere trøjer på lager.
DÅRLIG UNDSKYLDNING - SÅ KØB DOG NOGLE NYE!!

Fejl fejl og atter fejl.

Stop jeres perverse annoncering og brug nogle flere penge, på at lave en ordentlig hjemmeside, pinligt.

Troede jeg vandt 90.000kr

Jeg havde spillet en oddskupon... da nogle kampe var spillet, gik jeg ind for at se hvordan de kampe var gået. gik til min side for at se kuponen... alle kampe var gået hjem, manglede kun den kamp der skulle spilles søndag.

Det betød jeg havde chancen for at vinde 90.000kr og var rigtig glad. hvorefter jeg gik kampene igennem, og så opdagede jeg den ene kamp kun var vundet med 1 mål, og jeg havde spillet handicap på alle mine kampe, altså mine hold skulle vinde med 2 mål.

min sidste kamp gik hjem, og jeg vandt et dejligt beløb, men min kupon viste stadig "hak" ud fra alle kampene, så jeg kunne snildt have brugt flere tusinde kroner i god tro, om at jeg havde vundet 90.000kr.

da jeg så skriver til dem på facebook, så fortæller de fandenme så, at de godt vidste der var fejl med det, men har åbenbart ikke informere om det, så hvor mange har mon spillet videre for penge de troede de havde vundet, og så bare blevet snydt og vildledt af danskespil.dk

jeg har det skidt med at de har alle bankoplysninger om mig lige nu, da jeg føler de er utroværdige og jeg spiller aldrig der igen

Den lange

Vi er nogle gutter der i flere år har hygget os med at spille Oddset på hos Dansk Tipstjeneste. Det er vi stoppet med efter hjemmesiden er blevet lavet om. det er så forvirrende og umuligt at finde opdateringer, resultater og meget andet.
Vi har ringet til Dansk Tipstjeneste og fået at vide, de havde kun fået positive anmeldelser på et nye Oddset. Det lyder lidt mærkeligt, for allle vi har spurgt, er utilfredse med det nye Oddset. Selv i de butikker hvor vi aflevere vores kuponer, har de fået mange klager.
Det er fint at man fornyer sig, men så skal det jo helst være til det bedre.

danske spil internettet langsomste side

efter danske spil lavede deres brugerflade om er det den mest latterlige langsomme side på hele www kan bestemt ikke anbefale at spille poker derinde, oddset er heller ikke optimalt, er begyndt at udfylde kuponer manuelt ligesom vi gjorde i 90erne. så skal have mig en ny bookmaker.............DET EN OMMER

Bliver smidt af hele tiden

Bliver konstant smidt af danske spil på trods af en meget stabil wifi forbindelse. Det betyder, at jeg til stadighed må smide nye blinds, og at jeg har mistet et par sikre gevinster. Hold jer væk - det duer simpelt hen ikke.......

Langt fra bruger venlig

Den "nye" side er bare så dårlig, troede at Danske Spil, lyttede mere til deres brugere, det er tros alt dem de lever af.
Siden er langsom, der mangler kampnumre, man kan ikke se kombinationsgevist og forsøger man at kommunikere med dem på f.eks Facebook, får man nedladende svar som ikke kan bruges til en skid :-(

Syyyyg langsom side !!

forfærdelig side, den loader syygt langsomt. derudover er deres match betting muligheder meget begrænset og fyldt med fejl og generel uoverskuelighed. ellers en okay side, men de graverene fejl er bare ikke til at løfte min bedømmelse til mere end 3 stjerner. håber det bliver fikset.

Utrolig uprofessionel side

De laveste odds, det dårligste casino og det højeste indbetalingskrav (200 kr????).
Jeg vil anbefale alle at bruge et andet alternativ som fx Unibet.

Elendig uhøflig kundeservice.

ufattelig dårlig side

lav nu en ordentlig side hvor man selv kan bestemme hvor mange penge der skal sættes ind - og neeej gang på gang har i de laveste odds jeg begriber ikke hvordan i kan tjene penge når i er så meget dårligere

Ufatteligt ringe

Om danskespil kan kun siges en ting ufatteligt ringe.
Ring til ^kundeservice^ hvis du har lyst til at spilde din tid 100%
jeg må sige de gør deres bedste for at få en til at bruge deres konkurrenter, desværre

Løgne butik - uhh den fejl har vi aldrig haft.. gee

Endnu engang penge tabt på Danske Spil poker da man mister forbindelsen.
STRAKS popper der en web-side op.. at hos OSSSSS Danske spil er forbindelse, oppe tid etc. utrolig stabil og alt godt. BULL
Min internet forbindelse var i top. Jeg var desuden på Pokerstars og slulle spille der senere - alt vel - super forbindelse..

Måtte genstarte computeren - igen nettet fint oppe, Pokerstars incl nemid super, men kunne IKKE få hul igennem til Danske Spil og Nemid login.

NEVER EVER ville jeg turde at oveføre så meget som en bøjet fem-øre til den amatør site.

Burde ikke have så meget som 1 eneste stjerne - Bunprodukt

Ok, lidt forvirrende mobildesign

Spillet oddset, helt ok, ingen problemer, lidt forvirrende brugerflade (mobilversion), ingen problemer med ind- og udbetalinger....

Kan den komme længere ned ?

Utroligt at Danske Spil med de (halvoffentlige) ressourcer i ryggen kan lave så dårlig en side. Siden er "kastet" i gang uden test. På forunderlig vis har Danske Spil valgt, at man tester ved at skrive de indmeldte fejl op. Besynderlig adfærd !
En privat virksomhed der opførte sig på denne måde ville have været passé, og de ansatte uden arbejde. Intet virker, - man henviser til en identifikation som ikke eksisterer.
Man kan ikke sortere, - man mangler kampe som ikke er opført med resultater. Rækken er endeløs og det virker jo nok heller ikke at anmelde på TrustPilot, da de vel ikke kan synke dybere. Hele layoutet med "kulørte lamper" virker som noget fra IT'ens barndom, og er med til at siden kan konkurrere om Danmarks langsomste side.

Deres Casino portal er amatøragtigt.

De har tydeligt bare købt programmet ude i byen uden at gide oversætte f.eks. hjælp og faq.

Det er også temmelig svært ud af at få ens penge udbetalt.

Så og spillede roulette og tabte 7 gange i træk hvor der kun kom rød i. 8 gang hvor sandsynligheden for at det blev sort var størst valgte softwaren sjov nok at crashe. Så røg min sandsynlighed for at vinde. Amatøragtigt.

Danske spil. Udvikle jeres egen software så man stoler på den.

utroligt dårligt

der er noget helt galt med siden, staten mister millioner i indtægter

Danske Spil A/S Details

Spil Online på Oddset, Tips, Lotto, Dantoto, Quick, Joker, Bingo og Boxen hos Danske Spil. Se Odds, livescore, fodboldstatistik, lottotal og resultater.

Visit Danskespil

Call us on: 36720011