Danskespil reviews

Danskespil reviews

Very low
2.3

Danmarks bedste spiludbyder?

Som tidligere monopolist på det danske bettingmarked, og da Staten ejer størstedelen, kunne man forvente, at der var styr på tingene mv. MEN NEJ. DanskeSpil er det værste l.o.r.t. De har valgt at trække penge fra min konto uden videre. De gør præcis, hvad de lyster.

Jeg har som følge valgt at lukke min spilkonto hos DanskeSpil - og jeg håber, at I andre utilfredse vil gøre det samme - så vi kan få DanskeSpil lukket.

Fup og svindel

Jeg gider ikke at spille der mere fup og svindel melder mig ud. Så vil jeg hellere betale til kræftens bekæmpelse som jeg gør nu så ved man da nogle af pengene kommer et sted. Har snart lagt mange penge til hele idræts systemet i danmark. Ustabil hjemmeside går tit kold. Pengemaskine

Deres pokersoftware er blevet til ren bingo

De ændrede deres pokersoftware i august 2013, og spillet ændrede sig markant til fordel for bingo pokerspillere. Mængden af spetakulære hænder der vindes på et mirakuløst river kort er steget markant.
Basalt set ødelæggende. Dybest set burde det jo være random. Underligt at der ikke findes en dygtig journalist der har lyst til at dykke ned i det.

Fine odds, men tåbeligt nyt webdesign.

Det var meget bedre før i implementerede det nye system.

UMULIGT at slippe af med igen.

Har en konto hos dem, der er massere af muligheder for at oprette og ændre spil. Men det er ligesom de vil holde på en, og dermed gjort det umuligt at slette sin konto.
Og skal man afmelde eks. Onsdagslotto, skal man stoppe NETS overførslen eller kører spillet evig. UBRUGLIGT!

God service. Ringe/Moderat funktionalitet. Lave odds.

Jeg finder det latterligt, at størstedelen af de negative anmeldelser herinde handler om folks pengetab på Danske Spil's casino. I glemmer at tage højde for statistik og sandsynlighed. At ligefrem hævde at Danske Spil er en korrupt virksomhed? Uvidenhed i dets pureste form.

Jeg har i min livstid gennemspillet over en halv million kroner på diverse online casinoer (heldigvis uden minus), så jeg har prøvet lidt af hvert, og jeg har ikke oplevet noget mistænksomt ved Danske Spil's casino.

Første gang jeg brugte et online casino indskød jeg blot 200 kr, som efter en time var blevet til 8000 kr. udelukkende på roulette. Meget usandsynligt og meget heldigt. Sådan fungerer det også den anden vej rundt, og det er vigtigt at huske.

Der er desværre tekniske problemer til tider, specielt på deres poker klient, men deres telefon har altid åbent fra 9-24 alle dage (samtlige afdelinger) og de er altid imødekommende og behjælpelige.

Deres sportsbetting odds er desværre som regel væsentlig ringere end konkurrenternes. Dog går en procentdel af tipsmidlerne til velgørenhed. Det er også væsentligt at pointere, at Danske Spil er de eneste der tilbyder fysiske tipskuponer (supermarkeder/kiosker/tankstationer m.v) i Danmark.

Jeg bruger selv ikke længere Danske Spil til andet end poker med mikro indsats, og casino benytter jeg mig ikke af, da jeg med tiden er blevet klogere. Når jeg oddser foregår det hos konkurrenterne, men jeg ville ønske, at Danske Spil løftede deres odds en smule, da jeg hellere så profitten gå til Danske Spil, fremfor de resterende skandinaviske lande, England og Tyskland.

Hustler nr 1

Kære brugere hold jer lant fra danske spils hjemmeside den er blevet rent hustler,havde satset 100kr på en tyrkisk pokal kamp som gik hjem men sjovt nok har jeg ingen penge på min konto hvilket betyder at de selv ligger pengene i lommen,har tænkt mig at politi anmelde det osse da jeg synes det er for overdrevet groft,og hvilket betyder de nu har direkte adgang til min bank konto.....Hold Jer Væk

Danske Spil, den største snyder og Staten ejer 80 % af det.

Danske spil er nok den dårligst spilleudbydere man kan besøge i Danmark, deres computer de bruger til online casino er total dårlig, huset vinder altid når du har god kort, og deres svindel med spillehallerne rundt om i danmark, har jo bare vist hvordan de ønsker at driver deres virksomhed på fup og fiduser, det lever meget godt op til deres hjemmeside danskespil.dk der er ikke den store forskel!!!! hold jer langt væk fra Danske Spil!!!

Det virker aldrig

Hver eneste gang jeg skal på Danskespil.dk, opstår der en eller anden form for fejl. Nogle gange kan jeg slet ikke logge ind. Andre gange er der vedvarende systemfejl, så jeg ikke kan spille poker, som jeg gerne vil.
Er der ikke det ene galt, er der det andet.

Danske spil virker mere heldig end sandsynligheden forskriver

Spillede Blackjack på danske spil - læs spillede.
og oplevede at 8 ud af 8 gange hvor jeg splittede mod en 6'er eller lavere så enten tabte jeg eller fik uafgjort - oplevede nogenlunde det samme med doblingen
hvad er sandsynligheden lige for det...
Næ - jeg tror ikke på at det som spilmyndighederne kontrollere på vilkårlighedsgeneratoren stemmer overens med de opdateringer der kommer med jævne mellemrum.
De rigtige casino'er vinder også - men er langt fra lige så heldige

Ren og skær svindel

Spillede bingo, hvor der var 1 mio i puljen efter ca 4-5 uger uden jackpotten var gået. Da der så enelig var en som vandt 1 mio kr. var det en spiller som lige kikkede forbi for første gang og da han vandt var hans eneste reaktion på alle de lykønskninger han fik et enkelt Tak. Det virkede så underligt at man skulle tro at det var løgn. Ren og skær svindel.

Dårlig support - skrabet udvalg

Meget dårlig support. Hjemmesiden udtrykker klart og tydeligt, at kundesupport er på fra kl. 9-24 (deromkring..), og at man så ikke får svar på sine mails indenfor 48 timer...
Fejl i deres telefonisk kundesupport. Udbetaling tager for lang tid. Ansætter for mange konfirmander og bebumsede HG elever.

Og ja, skrabet udvalg. Selv indenfor fodbold er det et sølle udvalg af væddemål, for slet ikke at tale om tennis.

Dårligt.

Danske spil for lidt udvalg

i har for lidt udvalg og desuden synes jeg i skal forhøje udbetaling procenterne i lotto spillene, det er spillerne der skal have gavn og ikke staten for altid synes udbetaling procenten skal være på 70 % procent det kalder jeg en god udbetaling.

Det er simpelthen for lavt!

Smart trick det her med at sende et reklamebrev ud til alle husstande, hvor danskespil lokker folk til at kigge på hjemmesiden for at se om man har vundet 100.000 kr.

Hvor er det 'lavt' at det så er umuligt at finde det sted hvor lykkenummeret kan indtastes :-(((((

Hvis det er det ry danskespil.dk har brug for, så er det jo sådan det er, så bedrer det vist ikke danskespils ry.

Huset vinder altid..

De har optimeret det sådan at man vinder lidt i starten, så du for blod på tanden for at spille mere. Men du ender altid med at tabe dine penge.. Huset vinder altid..

Man skal jo passe på.................

med at kalde det svindel. Men når man spiller blackjack (21) så har de i hvert fald en MEGET god dealer. Når jeg har 20 eller 21 så har deres dealermaskine det også 9 ud at 10 gange. Det er sgu godt spillet må man sige. Det er jeg ikke sikker på kunne forekomme det et rigtigt casino.

Og så kører deres casino side sgu også ligesom vinden blæser.

Sad i en halv time og prøvede at logge på...

Ved ikke lige hvad i har gang i men åbenbart et problem med jeres webseide da jeg sad og prøvede at logge ind på min side. Sindsygt dårligt man prøver gennem forskellige browser og intet absolut virker.

Lave odds, ustabil side

Jeg oplever meget tit når jeg skal oddse, at der er "udfald" på siden, dvs. siden ikke svarer, eller er ekstrem langsom. De kunne godt stramme lidt op på oddsene så der ikke var så stor forskel til Deres konkurrenter. Men det er prisværdigt at det støtter gode formål, det trækker op.
PNG.

Amerikansk netværk, mest effektive rip-off

Hold dig væk, på dette system er det ganske enkelt umuligt at vinde.

Danske Spil A/S Details

Spil Online på Oddset, Tips, Lotto, Dantoto, Quick, Joker, Bingo og Boxen hos Danske Spil. Se Odds, livescore, fodboldstatistik, lottotal og resultater.

Visit Danskespil

Call us on: 36720011