Dansk Kabel TV A/S reviews

Dansk Kabel TV A/S reviews

7.5

Manglende stabilitet på bredbånd

Dansk Kabel TV (DKT) har store problemer med at levere en stabil forbindelse. Jeg betaler for en 50/50 Mbit forbindelse, men oplever meget ofte at forbindelsen bliver MEGET dårligere og ustabil.

Stort set hver eneste søndag forringes hastigheden ned til 1-3 Mbit eller bliver så ustabil at den praktisk talt er ubrugelig. Især hvis man anvender en VPN til sit arbejde. Det er H.... Irriterende.

Mit råd: Hvis du overvejer at skifte til DKT og er afhængig af en stabil forbindelse, så tænk over det en gang mere!

Fuldstændig uduelig service

Efter at have overtaget Comx, vælger DKTV at udrulle en netfix UDEN at give deres kunder besked... Vores net har nu været totalt ustabilt den sidste uge og de sidste 24 timer nede totalt. Deres kundeservice svarer ikke og der kommer INGEN information ud... Desværre er vi, som så mange andre, stavnsbunde via vores boligforening. Prøver at få vores penge retur... Men for alt i verden - HOLD JER LANGT VÆK FRA DKTV, Det er det mest ringe selskab overhovedet...

Kære Pedro,

Vi har læst din anmeldelse og vil det samme beklage de fejl du har oplevet. Vi er rigtig kede af at du har været ramt af både fejl og manglende kommunikation. Vi har ganske enkelt aldrig før oplevet, at vores net har været ramt af så massive afbrydelser som det var tilfældet i weekenden - derfor var vi ikke særligt godt forberedt på at opdatere dig på hvad der skete. Det vil vi gerne undskylde.

Her til formiddag har alle implicerede medarbejdere derfor sat sig sammen og evalueret situationen. Vi er enige om at der (ud over at sikre, at fejlen ikke opstår igen), også skal forbedres markant på kommunikationssiden. Derfor tager vi nu tiltag for at sikre, at du fremadrettet bliver opdateret meget hurtigere, hvis lignende fejl mod forventning skulle opstå.

Fejlen er nu løst, og vores teknikere har klarmeldt vores netværk over hele linjen. Vi håber, at du som ComX kunde ved, at vi altid har sat (og fortsat sætter) en stor ære i at dine produkter bare skal virke – hele tiden. Derfor vil vi bede dig kontakte os på 70 22 22 29 hvis du, mod forventning, stadig oplever problemer

Betina, Dansk Kabel Tv

Kunne i ikke melde ud når i ligger ComX's fibernet ned ?

ComX har ellers kørt perfekt, men efter TDC eller (Dansk Kabel TV?) overtog, har det kørt urimeligt skidt. Hvad er meningen med dette? er du gal jeg er sur og skuffet.

-- EDIT d. 6/4 2014 kl 14:49
Nå jeg kom igennem den vilde kø i deres telefon system, og fik snakket med dem. Jeg lovet af skrive her og et par andet steder, af de arbejder på sagen, og så snart det er muligt kommer der en udmelding omkring problemet. Da nuværende netværks problemer ligger i selve kerne netværket, (Ikke så fedt!) sidder de selv og har ikke mulighed for af lave en udmelding da de har lige så meget forbindelse til omverdenen som os.

Kære Kris,

Piv ringe

Efter overtagelsen af Comx, som ellers har kørt upåklageligt i årevis, har Dansk Kabel TV formået at fuldstændig smadre nettet. Det har stortset ikke virke i den sidste uge og lige nu sidder jeg og skriver fra min mobiltelefon.

I er nogle uduelige amatører DKTV, hvorfor skulle i komme og ødelægge en god ting!?

Talentløs udmelding i forbindelse med comx migrering

Comx blev for nylig købt af TDC (Dansk Kabel TV). I den forbindelse vil der naturligvis blive foretaget en migrering af netværk. Dette vælger ingen at annoncere over for os kunder. Som support siger burde det ikke give udfordringer eller afbrydelse. Nu 3. dag i træk er der problemer og min. 30 minutters vente tid for at få denne ubrugelige information om at der arbejdes på problemet... Dooooh!!!

Kom nu!! Giv os kunder en klar besked og adviser alle service arbejde.. I er kun til fordi vi vil købe Jeres produkter!!

Kære Carsten

supergodt

godt hjulpet med mail opsætning

Kære Birgit

Tusind tak for dine 5 stjerner og dejligt at høre at du fik den hjælp du havde brug for.

Betina, Dansk Kabel Tv

meget venlig og hjælpsom personale

Tusind tak for den gode og venlige hjælp med at få løst mine "net"problemer .

Kære Musse

Skønt at du fik en god behandling og den hjælp som var til 5 stjerner.

Betina, Dansk Kabel Tv

DanskKabelTv > Extrem god servise og betjening, både i det små og i det store :-)

Jeg kan kun sipplerende oplyse, at den generelle behandling af henvendelser langt overgår hvad de fleste forventer af en 'udbyder' inden for telefoni, bredbånd og tv-signal-håndtering.

Især deres 'tekniske afdeling' er meget hjælpsomme når det kniber med hjælp ved problemer, som slet ikke er er deres problem !!! .

Stor ros fra en beboer i Flintemarken, 2950 Vedbæk

Kære Ole
Tusind tak for de fem stjerner, det er altid dejligt at læse at du har fået den hjælp du har haft behov for og at medarbejderne får løst det på en god måde.

Manglende tilbagemelding

Ventede 2 x 15 min på kundeservice.. Var under begge opkald nummer 4, uden det "gik nedad"
Skrev så en mail, men stadig uden held.
Kan desuden nævne at på den uoverskuelige faktura er nævnt:
Dank Kabel TV
Yousee A/S
Comx
Bare der var en af dem der vendte retur, ja kundeservice er ikke hvad det har været.
I øvrigt er mit oprindelige problem, at jeg har fået en regning på 927 dkk addresseret til "husstanden" Minder mig om et Nigeria brev sammenkædet med den manglende tilbagemelding.

MVH
Morten

Intet fungerer for Dansk Kabel TV

1: Hastighed
Jeg får stadig IKKE leveret 80/80 Mbit på trods jeg tidligere havde gjort opmærksomt på problemstillingen. Torsdag den, 27.03.2014 kørte hastigheden svarende til 2Mbit. Hvornår får jeg min hastighed?

2: Betalingsoversigt
Endvidere rettede jeg for 14 dage siden en skriftlig henvendelse vedr. betalingsmetoden. Intet er sket. Hvornår får I styr på Jeres lortegebyr? Spørgsmålet lød på:

Der er tre ting ikke forstår.

1. Hvorfor er Jeres regningsoversigt så uoverskueligt?

2. Hvorfor kan jeg ikke få en regning fra den 1 til den 1?

3. Hvorfor skal jeg betale administrationsgebyr, når I reklamerer med at egenhændig betaling er 0,- kr?

Det sidste er vildledende og egentlig en sag for Forbrugerombudsmanden. Når jeg betaler mine øvrige udgifter skal jeg ikke betale diverse skjulte gebyrer, ellers kan jeg vel gå på posthuset og betale 25,- kr for girokortet.

Men det er ikke noget nyt, at TDC ofte skal fuske.

Reply from Dansk Kabel TV A/S

Kære D. Santina Matias Marcelino.

Opdateret svar - jeg har nu gensendt mit svar til dig som jeg havde besvaret d. 25.03.14.

Vi vil meget gerne kigge nærmere på din forbindelse, men jeg skal bede dig ringe ind til vores support så de kan fejlsøge på din forbindelse sammen med dig.

Med hensyn til spørgsmål 1, 2 og 3 har jeg så sent som i tirsdags svaret dig på mail med svar på alle dine spørgsmål. Har du yderligere spørgsmål til mit svar, vil jeg bede dig skrive tilbage til mig.

Charlotte / Dansk Kabel TV.

Hjælpsom

Kompetente og engageret medarbejdere

Kære Steen

Betina, Dansk Kabel TV

hej jeg vil andbfa ander at danskkabeltv

jeg har det sæld og er magte tilfres med dem di er vældig rade og hjelsåm vis du har på blem mæd nætværk og står di til part til at jælp dej

Kære Lis

Tusind tak for din flotte anmeldelse og dejligt at læse at du har fået den hjælp du skulle bruge.

fungere

Jeg har internet og fastnet fra Dansk kabel tv og syntes det fungere fint. Kun en enkelt gang på 3 år har jeg haft lidt problemer med at komme på nettet.

Kære Allan

Skøn læsning, at du kun har haft brug for os en gang på 3 år. Det kan vi kun være glade for og ikke mindst rart at du bare spiller.

Betina, Dansk Kabel Tv

I dag lykkes det: God service

Efter at have forsøgt at få nettet op at køre og e-mail opsætning. Lykkedes det endelig i dag med rigtig god hjælp fra en af jeres medarbejder.

Kære Jytte
Tak for de 4 stjerner.
Dejligt at læse at du fik den hjælp du havde behov for.

Altid hurtig hjælp

Når du ringer til Dansk Kabel TV kundeservice er der ingen ventetid, der er altid
flinke og hjælpsomme medarbejder til dine problemer. Havde for nydelig et mail
problem, som blev klaret inde for få minutter. Som 70 år og ikke nogle stor erfaring
med IT var problemet stort for mig. Kan varmt anbefale Dansk Kabel TV

Kære Per

Vi bestræber os altid at få besvaret vores kald meget hurtigt, så rigtig dejligt at du oplever at komme hurtig igennem.
Ydermere er det dejligt at du fik løst dit problem.

Dårligt

Forbindelsen falder hele tiden ud og hastigheden svinger utrolig meget
glæder mig til at jeg kan få fiber fra sydenergi

Kære Kasper

Vi beklager at vi har haft nogle hastighedsproblemer og det er selvfølglig ikke optimal og berettiger os fuldt ud til kun at få 2 stjerner.

Jeg har derfor bedt vores driftchef om at kigge på årsagen og han vil sørge for at du bliver kontaktet telefonisk, så teknikerne kan fejlrette din forbindelse.

Betina, Dansk Kabel TV

Meget utilfreds, dårlig kvalitet, betaler for internet som jeg ikke får.

Nu har jeg i et par måneder levet med gentaget afbrydelser, meget dårlig kvalitet, uden nogen form for forandring i de 2-3 måneder.

Vi har ellers altid været tilfreds med internet kvaliteten, men lige pludselig er der problemer på gentaget basis. Hver aften kl 20:00 ved jeg, at mit internet går fra de 60/60 jeg betaler for til 2/2, og det kun vis jeg er heldig, normalt er det time lange fulde afbrydelser, man skal regne med.

Og ja, jeg har været igennem adskillige tekniske support løsninger, og kommet til den sikre beslutning efter mange ubrugelige support samtaler med Dansk kabel tv's support, at det ikke er en fejl på min siden. Dog stadig kun for at høre de samme sætninger til hjælp når man ringer.

Det meget frustrerende at være kunde hos Dansk kabel tv's internet lige pt, for man får intet info om problemer, der er ingen gode løsninger at hente. Det tydeligvis ikke brugeren der nogen galt med, kan jeg konstaterer efter at havde læst de fleste anmeldelser her på TrustPilot.

Jeg må ærligt skrive at jeg føler mig meget snydt lige for tiden! Det kan ikke passe at man skal betale fuld pris for et produkt der bare konsekvens ikke bliver leveret.

DANSK KABEL Tv's Internet er IKKE til er regne med, konstante afbrydelser, total kvalitets fald på gentaget basis.

Vi har også haft en tekniker fra dansk kabel tv's service "tryghedstjek" I huset for at give os nogen svar, dog uden nogen form for forbedring. Så tag mit råd og VÆLG noget andet vis du ikke er TVUNGET som så mange andre.

Dansk kabel tv's internet er ikke hvad de tilbyder. Byen taler, og jeg er ikke den eneste det går ud over, nej det er hele bolig blokken, vis ikke hele byen op til flere gange om måneden.

Kære Leon

Du har ret i at vi desværre har haft nogle nedbrud af forskellige årsager de sidste uger, det beklager vi rigtig meget.

Dog har vi behov for dit kundenummer eller telefon nummer.
Er det muligt du kan ringe til os i vores åbningstid som er mandag-fredag 9-20 og spørge efter undertegnet.

Betina, Dansk Kabel TV

Nedbrud ugentligt, og når der ikke er nedbrud, får man ikke den forbindelse man betaler for.

-- LØST

Jeg var oprindelig ret begejstret for Dansk kabeltv, fair priser og udemærket hastigheder. Jeg er bosat i foreningen Rønnebærgården, og har vi det tilfælles, så hold dig væk fra dansk kabelTV.

Jeg bruger mit net til alt, fjernsyn, radio, livestreaming osv. og det er en livsstil der er svær at have når man er kunde hos Dansk kabel tv, det sidste stykke tid har der været så mange nedbrud, at jeg har måtte udvide mit mobile data abonnement hos Telia. Som om det ikke skulle være nok, så må jeg døje med en forbindelse der ligge på 1-5 mb/s, hvilket ville være fint, hvis det ikke var fordi jeg betalt for 20/20. Så hvis du er en trofast bruger af Netflix, Twitch.tv osv. så har du tabt spillet, specielt omkring kl 20:00.

---

Jeg har været i fantastisk dialog med DanskKabel tv over den sidste uges tid. og de problemer jeg havde ser ud til at være løst. Dejligt med et firma der tager sine kunder seriøst, og sætter værdi i det de lover.

Kære Martin

Vi beklager meget de udfald du har oplevet den senere tid.
Det skal vi selvfølgelig have kigget på, så du får den stabile hastighed du betaler for.

Betina, Dansk Kabel TV

Virkelig fesen og temmelig inkompetent service

Tja jeg har haft internet igennem dansk kabel i 3- 4 mdr nu, eller det vil sige jeg har betalt for internettet i 3 - 4 mdr. og reelt set kun haft internettet i ca. 3 uger, resten af tiden har der ikke været signal og efterfølgende har de lukket ned for mit signal.
Da jeg bestiller går signalen simpelthen ikke igennem til lejligheden, jeg ringer ca. 6 - 7 gange til kundeservice og bliver smidt frem og tilbage imellem medarbejderene, og lige lidt hjælper det, ingen af dem formår at åbne mit signal. jeg tager derefter på ferie og når ikke at afmelde ved dem inden, MEN en uge efter jeg kommer hjem kommer signalet pludselig igennem og herefter har jeg fuld skrue på nettet i ca. 3 uger. indtil det forsvinder igen. Jeg finder derefter ud af at jeg ikke har betalt mine regninger selvom det skulle køre over betalingsservice, og ikke nok med det mener de jeg skal betale kr. 300 i rykker gebyr. Det gør jeg så i første omgang uden problemer eller klager.(det er jo trods alt mig der ikke har betalt) jeg får et svar fra dem at mit signal vil komme inden for 2 dage - der går så yderlige 8 dage og jeg tager kontakt til dem igen - nu er der pludselig kr. 200 ekstra i rykker gebyr som skal betales. Jeg har ALDRIG modtaget en eneste rykker fra dem - selv ikke før de lukkede mit signal - så jeg har gået i den tro at alt var i skønneste orden. det vil sige jeg ingen chance har for at betale de IKKE fremsendte rykkere. Mit signal er endnu ikke blevet åbnet og jeg er ærlig talt hamrende træt af det her firma. jeg har aldrig prøvet at få så dårlig behandling af en internet udbyder. så hvis ikke mit signal kommer igennem i dag må jeg simpelthen afmelde det! Det her er bare ikke godt nok, og deres fejl har kostet mig kr. 500 i alt allerede. Jeg kan ikke anbefale nogen at få net igennem dem, hvilket egentlig er en skam da jeg ikke havde klager over selve forbindelsen i de 3 uger det virkede..

Kære Marco,

Jeg har i dag sendt dig en mail for at få afslutte denne sag.

Jeg har givet en begrundelse for lukningen af din forbindelse.

Jeg vil bede dig svarer tilbage på den mail hvis du har yderligere spørgsmål eller skrive til ks@trustpilot.dk

Charlotte / Dansk Kabel TV.

Dårlig service man får!!!

Jeg ringede til dansk kabel tv og sagde at min HD KANALER IKKE virker.
En fra Dansk kabel tv sagde at det ikke er hendes problem.
Så siger jeg at hvis det ikke er hendes problem, hvis er det så problem.
Hun snakker bare løs og siger at det ikke er hendes problem stadig.
Virkelig dårlig service man får for denne skide skide firma.
Fra nu af har jeg valgt at gå rundt og fortælle at de ikke skal vælge dette firma til tv udbyder.
En virkelig sur kunde. Jeg har valgt at skifte fordi i har en skide dårlig service til jeres kunder.:(
Jeg håber at jeg får en god forklaring på hvorfår dette er sket.!!!

Kære Ibraim,

Vi beklager den oplevelse du har haft med vores serviceafdeling.

Vi vil rigtig gerne kigge nærmer på din sag, men har behov for dit kunde nummer, fulde navn eller adresse for at kunne finde dig i vores system.

Du er meget velkommen til at kontakte os på ks@trustpilot.dk og så vil vi kigge nærmer på din oplevelse.

Rigtig god dag.

Charlotte / Dansk Kabel TV

Bredbånd

Stabilt, hurtigt og billigt!

Fastnettelefoni

Telefoni med mulighed for ubegrænset tale!

Sikkerhedspakke

Beskyt computeren mod spam og virus!

Kontakt kundeservice

Du kan komme i telefonisk kontakt med kundeservice alle ugens dage. Vi har meget sjældent ventetid i telefonen og vi gør vores bedste, for at du får løst dit problem, første gang du ringer til os. Du kan oven i købet komme i telefonisk kontakt med os alle ugens dage - det er markedets bedste åbningstider!

Visit Dansk Kabel TV A/S

We live here: Teglholmsgade 1