DanskMarmor.dk reviews

DanskMarmor.dk reviews

9.3

Fik god betjening og vejledning

vedrørende blomsterkøb

alt er gået efter aftalen.

nem hjemme side,hurtig levering af varen.

det kørte bare,ikke noget at klage over.

Hurtig ekspedition.

Hurtig og meget venlig ekspedition. Alt ok :)

Billigt og Flot!

Super fine orkideer når man som jeg ikke er så god til at holde de ægte i live!
Hurtig levering, køber gerne igen!

Ordren er nu kommet

Grunden til forsinkelse var at der kom en weekend imellem bestillingstidspunktet
og leveringstidspunktet.
Kan kun anbefale firmaet

Lidt ringe afleving

Vi blev dels ikke ringet op, som vi havde bedt om inden vognmanden kom med de to løver,. De blev pludselig aflevret af en vognmand,. Heldigvis var både ,min kone og jeg hjemme. For l'øverne stod midt foran vores indkørsel for enden af en lukket, privat vej. Han kunne ikke få dem videre, Så al trafik var spærret indtil ,min stærke kone og jeg selv fik skilt løverne ad og en for en fik dem anbragt i en trillebør og sat på plads, hvor de skulle være. Jeg må så medgive vognmanden, at det ikke var til at transportere dem på de løse sten, uden at skille dem ad først og bære dem enkeltvis på plads. Vognmanden, han skyndte sig at køre uden at spørge, om han kunne hjælpe. Han må have haft meget travlt.
DanskMarmmor.dk

Reply from DanskMarmmor.dk

Tak for din anmeldelse af os. Da vi talte sammen i telefonen inden fragtmanden ankom gjorde vi opmærksom på at vi desværre ikke kunne garantere at Danske Fragtmænd kunne køre pallen helt op til huset hvis der ikke var brolagt, da de ikke kan køre med deres palle løfter på småsten. Vi beklager dog at han ikke ringede i forvejen som vi havde bedt om, og derefter bare var kørt igen. Vi benytter os af Danske Fragtmænd til at køre vores tunge varer ud, men desværre så er vi ikke altid herre over hvor han stiller dem, men for langt de fleste tilfælde vil de sætte pallen så tæt på som de kan komme til. Men vi har videregivet din anmeldelse til Danske Fragtmænd.
Med Venlig Hilsen
Andrew / DanskMarmor.dk

Perfekt kundeservice

Den vare som jeg havde bestilt var ikke lige det jeg havde tænkt mig

Da firmaet blev opmærksom på dette, gik de øjeblikketlgt i gang med at finde fejlen og hvordan den kunne opstå,. de ringede til mig, og bad mig smide varen og indpakning i skraldebøtten. Jeg ville få en helt ny vare uden beregning, DET er kundeservice , så godt ord igen, DANSK MARMOR velkommen tilbage i min verden

super god

Varer modtaget ok

Har købt kunstigt juletræ, billederne på hjemmesiden levede helt op til virkeligheden. Virkelig god kvalitet, og hurtig billig levering.

Nemt og enkelt

Nemt at bestille varer og hurtig levering. Det kan der ikke klages over.

kanon service, altid fuld af gode ideer.

Når vi kommer til Solrød bliver vi altid serviseret godt, og det er sjældent vi køre derfra uden enten at have købt noget eller fået nogle gode råd og ideer til noget nyt.

Fremragende

Hurtig og perfekt service.
Kan kun anbefale at handle ved dem.
Takker for den hurtige service

Super Duper

Alletiders service, dagen efter jeg bestilte kom pakken, det kan man da kalde hurtig ekspedition

Rigtig god service hos dansk marmor

Rigtig god service hos dansk marmor. Hurtig forsendelse o.s.v. Det eneste jeg undrer mig over er, at jeg i dag blev kontaktet af en nabo som sagde, at der stod on kasse udenfor vores hus, hvor der stod mit navn på. Heldigt, at der ikke var nogen der løb med pakken.

Smarte og dekorative gipshylder

Jeg er godt tilfreds med mine gipshylder, jeg synes de er flotte og vil varmt anbefale det til andre interesserede

God.

Lidt dyrt...

God, professionel og hurtig service

God, professionel og hurtig service

god service

Nemt at bestille på mobilen rigtig god service og varen kommer hurtigt frem.

lidt problemer på WEB-siden, hurtig og god respons på mail-henvendelse

jeg ville gerne bestille gavekort på specifik beløb- det kunne ikke lade sig gøre så jeg ville lave én bestilling, med 2 gavekort-> 200 kr i fragt.
Jeg oprettede 2 bestillliger med ét gavekort i hver - og skrev et brev til jer.
Vupti, så besvarede i henvendelse både skriftligt om mundtligt
SUPERBETJENING
DanskMarmmor.dk

Reply from DanskMarmmor.dk

Hej Bente

Tak for din rosende ord, Som sagt så havde vi en smule problemer på shoppen med at den viste at der var fragt på gavekort, men dette var naturligvis en fejl i systemet, og jeg kan nu fortælle at fejlen er rettet og det burde ikke kunne ske igen i fremtiden. Men vi er rigtig glade for at du straks efter at du opdaget fejlen valgte at kontakte os, så vi kunne få fejlen rettet, så andre kunder ikke vil komme i samme situation.

Med Venlig Hilsen

Andrew/DanskMarmor.dk

DanskMarmor.dk

DanskMarmor.dk

DanskMarmor.dk har et bredt udvalg af varer til hus og have indenfor marmor og granit kunst samt kunstige planter. Vi har altid over 3500 forskellige varer på lager.

Professionel kundeservice

Vi står parat til at hjælpe dig, når du har behov for det. Derfor er vores telefon bemandet alle dage fra 10.00 til 22.00. Vi sælger kun produkter som vi selv ville benytte.

30 dages returret!

Vi yder 30 dages fuld returret på alle varer i butikken og på nettet.

e-mærket

DanskMarmor.dk er e-mærket for sikker nethandel.

Visit DanskMarmor.dk

We live here: Blåbærvænget 9
2680 Solrød Strand

Decoration and Interior Design

Flowers

Garden

Garanti

Fuld tilfredshed eller pengende retur.

Vi yder 30 dage fuld tilfredshed eller pengende retur. Både på nettet og i den fysiske butik. Hvis imod alle forventninger at en varer skulle gå i stykker, så ombytter vi med det samme, vi prøver ikke at reparere varen. Der ydes 100% frost garanti på alle varer."