Dansk Net reviews

Dansk Net reviews

8.1

God kundeservice og fint produkt

Jeg valgte Dansk Net fordi de har en god score på Trust Pilot. Indtil videre er jeg godt tilfreds med produktet og har oplevet en rigtig god kundeservice også. Det er rart, at det er nemt at komme igennem til jer på telefonen, og at der er styr på regningerne.

Sådan!! Ingen problemer ...... som hos TDC!!!

Plug and play!!! Det kunne TDC lære noget af!!! Jeg har netop smidt TDC på døren og valgt DanskNet som min nye leverandør af Internet. Fint informationsniveau, overskuelig hjemmeside og en router der er til at finde ud af. Så alt i alt er jeg en ny glad og tilfreds kunde hos DanskNet!

Hej Jakob.

1000 tak for din positive anmeldelse - vi er glade for, at du finder vores service, informationsniveau og hardware fornuftig, og vi ser positivt frem til at levere til dig fremover :o)

DanskNet

This review has been reported to customer service by the company for violating other Trustpilot Guidelines.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Kunne ikke være mere tilfreds!

Bestilte bredbånd hos DanskNet mandag den 31 marts og valgte dermed også at frasige mig fortrydelsesretten for hurtigere levering. Jeg vælger så at ringe derind onsdag formiddag, for at høre hvor langt de var med min bestilling osv. under samtalen finder medarbejderen Jess (super flink mand :-)) dog ud af, at de intet har modtaget om fortrydelsesretten og skynder sig derfor at sende en mail, så jeg kunne få det ordnet med det samme. Torsdag får jeg en mail om at modemet er afsendt og jeg kan forvente at modtage og tilslutte mig bredbåndet mandag den 7 april.
Jeg endte dog allerede med at få pakken med modemet i dag og tilskuttede mig allerede til nettet her til aften. Fantastisk start på weekenden!
Som kunde hos DanskNet gennem de sidste halvandet år (hos mine forældre) hvor alt har fungeret som det skulle, var jeg derfor ikke i tvivl at jeg også skulle tilslutte mig til DanskNet i min nye lejlighed. :-))
Fantastisk kundeservice, overskuelige priser og hurtigt bredbånd! Mere kan man ikke forlange...

Hej Oxana.

Allerførst: Velkommen som kunde! Dernæst: Vi takker for din positive anmeldelse og for, at du kvitterer for oplevelsen med os på denne måde - det gør bestemt en forskel for vores personale, som også læser anmeldelserne.

Vi ser frem til at levere til dig fremover, og skulle du støde på spørgsmål, står vi naturligvis klar til at hjælpe :o)

DanskNet

Godt net, gode priser, flink service, meen.

Jeg har nu haft det i en måned omtrent, og det virker ganske glimrende frem for mit forrige tdc abonnement, jeg bor på en første sal med hus nedenunder og bestilte det i første omgang dertil ved en fejl, hvor jeg bliver lovet en højere hastighed.
Dette var min egen fejl og får så rettet det til af en flink service medarbejder som der så fortæller mig at jeg dog max kan få 20/2 fremfor 30/3, det vælger jeg så at acceptere da jeg jo ikke kan gøre andet efter en forklaring på hvorfor jeg ikke kan få dét.

Nu for et par dage siden får jeg så en mail om jeg vil prøve deres 50/5 måneden ud gratis og se hvor meget min forbindelse så kan trække.
Tænker det kan vel ikke skade når det er gratis at prøve og rigtig nok ændrer de mig op til en 50/5, hvor jeg kører en speedtest med et resultat på 48/4.8 ca.

Så alt i alt kunne jeg åbenbart sagtens tage den højere hastighed frem for hvad jeg blev fortalt, og jeg er tilfreds med nettet og prisen.
Jeg ved ikke om noget har ændret sig siden at jeg nu kan tage en højere hastighed eller medarbejderen bare ikke var lige så sikker i hans sag som han lød.

Men klart anbefalelses værdigt, med en kundeservice man faktisk kan komme igennem til på telefonen.

Hej Nick

Tak for din positive anmeldelse.

Vi bekræfter at netværket løbende udbygges og opgraderes, og at dette kan skabe præcis den situation, du har oplevet.

Det giver mening, da ændringen har karakter af "enten/eller", og bare behøver finde sted efter at vi validerer den mulige hastighed i forhold til det ønskede (det var så der du fik opkaldet, idet vi konsekvent foretager disse målinger for præcist at kunne forventningsafstemme).

Det er ikke tit, vi oplever, at det koster os en stjerne, at det viser sig, at kunden hurtigt efter oprettelse kan få en højere hastighed, og det modtager vi med et smil her - rigtig god dag til dig og dine :o)

DanskNet

lave priser og høj service

Pris og kvalitet er i orden og hvis jeg har brug for hjælp møder jeg altid venlige og hjælpsomme medarbejdere.Jeg kan anbefale Danske Net
mvh
preben jensen

Hej Preben

Mange tak for din positive anmeldelse - vi ser positivt frem til også fremover at levere til dig :o)

DanskNet

Køb aldrig internet fra Dansk net!

Jeg har kun haft problemer med dansk net lige fra starten af. De leverede ikke den hastighed som jeg havde aftalt med deres sælger, men jeg fik kun leveret 20/2 og jeg havde bestilt 30/5.
Det næste problem er at jeg skal genstarte modemmet hele tide, for at jeg beholder forbindelse til nettet og forbindelsen er virkelig dårlig.
Hver gang jeg ringer og snakker med dem fra support, siger de bare det hele skulle være i orden, men det er det langt fra, da vi mister forbindelsen hele tiden.
Har kun haft det i en uge og har ringet til dem 12 gang, og der sker ingenting i vores sag. Så få da lige fingeren ud og kom i gang!!

opdate 1-4-14

Nu efter lange tids ringe/snakke med DKnet, har de nu efter mere en mdr, få vores internette op og køre. Godt - men ikke så hurtigt så lovet.
Lea Olesen, Helgi Bachmann and Chris found this review useful

Hej Kenneth

Vores underleverandør gør ganske rigtigt livet surt for både dig og os, og det er meget kedeligt, at dette er starten på din oplevelse af, hvordan det er at være kunde hos os.

Det er ikke sådan, det skal være - og det handler vi på ved at sørge for, at du ikke skal betale, førend det virker som det skal (indberetning til Betalingsservice har forlængst fundet sted - så du får en kreditering for perioden på kommende regning)

Vore teknikere har ikke sluppet - og slipper ikke din sag, førend det er på plads - så at du ikke har kunnet se fremdrift, er ikke ensbetydende med, at der ikke arbejdes på sagen.

Vi håber, vi med vores handlemåde i dette viser, hvor alvorligt vi tager relationen til vores kunder, og at det giver konstruktiv mening hos dig.

---- Update 24/3 - 2014 ----

Vores teknikere har fået has på sagen, og har valideret med dig, at tingene nu virker som de skal.

Vi erkender den ærgerlige udstrækning af udbedringen, der viste sig at indeholde større udfordringer end som så - vi bekræfter igen for god ordens skyld, at vi holder dig skadesløs for perioden og håber, at du bliver glad for din forbindelse hos os :o)

Alletiders....

Super tilfreds med internet, responstid til kundeservice er uden fortilfælde, og information omkring (sjældne) udfald kommer prompte på SMS...

Hej Nikolaj.

Mange tak for din positive anmeldelse - vi er glade for at du fremhæver både produkt og service og ser frem til også fremover at levere til dig :o)

DanskNet

Kan ikke sende mail i flere dage og trods fejlmelding stadig ikke muligt.

Har haft Dansknet længe og deres internet kører upåklageligt. Skiftede min mailadresse til dem for 6 uger siden og har allerede oplevet problemer 2 gange. Pt. Har jeg kun kunnet modtage mails i en uge alle mine svar kommer ikke frem til modtageren. Fejlmeldte og fik mail at de arbejdede på en løsning i forgårs og at de ville kontakte mig når problemet var afhjulpet for de kunne se deres server ikke vidersendte mine mails. Hørte ikke fra dem i et døgn og kontaktede dem så igen. Her fik jeg oplyst at problemet var løst, men ved fælles tjek var intet lavet stadig samme problem og ny fejlretning skulle iværksættes i dag. Øv hvor er man ramt når man ikke kan sende mails i en uge...UPDATE dagen efter blev fejlen rettet..årsag angivet til og være at stor mængde uvedkommende data havde lagt server nærmest ned. Ok grund, men jeg var ramt 1 uge uden at kunne sende mails og først efter nogle dage undrede det mig at modtagerne ikke svarede og af den simple grund de havde slet ikke modtaget mine mails.
Chris found this review useful

Hej Søren

Tak for din anmeldelse - sikken oplevelse - det må vi tage til efterretning.

Vi anerkender, at det er et væsentligt problem, når mails pludselig ikke kommer frem. Som du er orienteret om, var det et alvorligt angreb på vores mailserver, der gav problemer med levering. Det er meget ærgerligt, når personer/grupper af personer har evnerne til at skabe den slags problemer for udbyderne på markedet - og det sker for selv de største og bedste - eksempelvis Google har også været ramt for ikke så længe siden.

Sort uheld, at det tidsmæssigt endda falder blandt de første oplevelser, du har umiddelbart efter at have flyttet din mail over til os - vi håber, at vi over tid kan give dig anledning til at revidere din vurdering på baggrund af denne enkeltstående case i positiv retning.

DanskNet

De holder ikke hvad de lover..

Den 2 februar 2014 bestilte min kæreste og jeg internet hos DanskNet (på baggrund af anmeldelserne på Trustpilot). Den 4 februar kontakter DanskNet os, da vi havde tastet forkert i betalingsoplysninger. I den forbindelse spørger vi til om der ikke skal en tekniker ud og vi får af vide, at det skal der IKKE.
Vi modtager den 13 februar modem og brev om at i tidsrummet kl. 07.45 -16 den 17 februar vil internettet blive aktiveret.
Da vi om aften kommer hjem vil vi logge ind på vores nye internet, men der kommer besked op om at den ikke kan oprette forbindelse til DanskNet. Vi prøver at sætte et af de andre stik i og prøver det andet telefonstik, men intet af det virker.

I dag, den 18 februar, kontakter vi DanskNet og starter med surt at få af vide jeg er på den forkerte linie, men vi gennemgår monteringen af modemet og kommer frem til det ikke virker, så vi kommer frem til at der skal en teknikker ud... Hvilket er meget problematisk da vi har meget svært ved at få fri fra arbejde! Netop derfor vi fra start spurgte om vi skulle have teknikker og hvor DanskNet sagde nej. Nå samtalen er ved at være slut og så bliver jeg lige orienteret om at hvis DanskNet mener det er selvforskyldt koster det (jeg tror det var 1200) hva ligner det? De lover kvalitets produkt til tiden og når de så ikke leverer, så prøver de at tørre regningen fra TDC af på os.

Så bad jeg om kompensation for besværet en måneds fri net - ret beskedent synes jeg iforhold til hvor hva de lover på deres hjemmeside og så ikke holder i virkeligheden og i forhold til hvor problematisk det er for os at være hjemme når teknikkeren skal ud.

Håber det er løst i morgen

Idag d. 25.2 har dansk net svaret her på siden og opfordret mig til at genoverveje anmeldelsen. Dagen efter kom en flink teknikker på dansk nets regning og alt var ok. det viste sig modemmet sku genstartes gentagelse gange hvilket jeg blev guidet igennem af en denne gang meget ordenlig og imoøekommende mand fra dansk net, Tobias hed han vist. Tak. Mit ønske om en md i kompensation er også blevet i
mødekommet. Ærgerlig start men Nu ser jeg frem til det bare kører.
Helgi Bachmann and Chris found this review useful

Hej Ole

Vi mener bestemt, vi holder hvad vi lover - og det viste sig i al sin enkelhed, at det var modemmet, der af en eller anden årsag skulle resettes flere gange, førend det virkede - helt udsædvanligt.

Din forbindelse kom til at virke som den skal dagen efter din anmeldelse - og det er for så vidt positivt, men vi anerkender din feedback og din oplevelse.

Vi synes, det er meget ærgerligt, at en enkeltstående ting, der egentlig er så simpel kan efterlade så uheldigt et indtryk, og ser frem til at levere til din tilfredshed, og inviterer til, at du på den baggrund vil overveje en revision af din anmeldelse.

--- Update 27/1 -----

Hej Ole

Vi kan se, at du har opdateret det allersidste af din anmeldelse, men du har pudsigt nok bibeholdt både overskrift, det øvrige indhold og ikke mindst antallet af stjerner.

Vi mener fortsat at have holdt hvad vi lover og undrer os derfor over dette?

----- Update 24/3-2014 ---------

Hej Ole

Vi har fortsat ikke hørt fra dig, og kan se, at du fortsat ikke har opdateret antallet af stjerner, og vi stiller os derfor igen spørgende overfor, hvad årsagen til dette kan være?

DanskNet.

Perfektion.

Hvis man ville gøre det ordenligt første gang - så vælg Dansknet...
Kanon service samt priser. Kan kun anbefales herfra.

Hej Ufej

Mange tak for din positive anmeldelse - vi er glade for, at have givet så positivt et indtryk og glæder os til at tælle dig blandt vore tilfredse kunder fremover - rigtig god dag fra os til dig :o)

Perfekt samarbejde !

Fuld tilfredshed - og en perfekt service !

Mit fibernet og Telefoni fra DanskNet kører helt perfekt, og til en
fantastisk god pris !

Glæder mig til at se hvad de bringer os, i fremtiden !

Anker
4350 Ugerløse

Hej Anker

Mange tak for din positive anmeldelse - vi er meget glade for rosen, og vi ser frem til også fremover at være kreative og kvalitetsbevidste.

Igen tak for de rosende ord - rigtig god dag til dig og dine herfra :o)

Fremragende service

Enormt nemme at komme igennem til over telefonen og meget behjælpelige med ethvert spørgsmål også selv det omhandlede opsætning af min egen router og ikke deres eget udstyr.
Lille men dejlig service er at du ikke behøver at vente i telefonkø, men at de tilbyder at ringe dig op mens du beholder din plads i køen. Har dog aldrig været mere end nummer to i køen.. ( : Det samme kan jeg ikke sige om konkurrenterne (der tilnærmelsesvis rimer på Sofa og ACDC) hvor jeg ofte har måtte hænge i røret i mere end 40 minutter fordi der konstant var det ene eller det andet problem.
Jeg bor i Aarhus og får 30/5 via telefonstikket som jeg rent faktisk også kan måle at jeg modtager (med kabel - der er naturligvis et tab via trådløs). Jeg kan kun varmt anbefale.
Henrik Palle found this review useful

Hej Mark

Mange tak for din positive anmeldelse - vi er meget glade for, at du italesætter flere af de ting, vi også selv mener, adskiller os positivt fra konkurrenterne.

Hav en fantastisk dag :o)

Hurtig og effektiv problemløsning

Jeg ringede til Dansk Nets døgnservice søndag formiddag, fordi strømforsyningen til mit fibernet-modem var gået død. Inden der var gået 45 minutter, havde en tekniker været forbi med en ny strømforsyning til mig.

Hej Thomas

Mange tak for din positive anmeldelse - vi er glade for at du sætter pris på den ekstra indsats og glæder os til at se dig blandt vore tilfredse kunder fremover - tak for at du gjorde dig anstrengelsen at skrive her på TP :o)

God service, godt produkt

Virker upåklageligt, god hastighed, god service og billig pris.

Hej Stine

Mange tak for din positive anmeldelse - der ramte du lige hovedparten af vores succesparametre i ét hug! Vi glæder os til at levere til dig fremover :o)

DanskNet

Lidt problemer fra starten, men ellers fremragende service.

Jeg fik bestilt internet hos jer i starten af december, så det skulle være klar 9 januar i år. Det gik dog desværre ikke helt som forventet, da der ingen forbindelse var, da jeg satte router og telefon stik til.
Jeg fik ringet ind til kundeservice, og jeg snakkede med en flink medarbejder, som lige ville være sikker på jeg havde gjort alt rigtigt. Da det stadigvæk ikke virkede, blev der ringet efter en tekniker, som kom 3 dage efter. Det viste sig så, at i havde åbnet for det forkerte telefon stik ifølge teknikeren. Han fik hurtigt lavet det, og der var hul igennem. Næste problem var bare at routeren ikke var sat op, så jeg måtte kontakte kunde service igen, og blive guidet igennem hvordan den skulle sættes op, så de kunne opdatere den fra centralen. Men efter det, har der ingen problemet været overhovedet.
Jeg bestilte 30/5 linjen hos jer. Og i garantere min. 22/4, og ifølge de speedtests jeg har lavet, ligger jeg på 28/5, så ingen klager overhovedet.

Hej Jonas.

Mange tak for din positive anmeldelse til trods for startproblemerne - vi er glade for, at det lod sig løse på en god måde, så oplevelsen du fik, alligevel er din anmeldelse værdig. Mange tak for det - det er sørme god stil, og vi ser positivt frem til at levere til dig fremover :o)

Uovertruffen service.

Alt har fungeret fra dag et. Har igennem hele abonnementet fået klaret alt på rekordtid samt fået leveret maksimal hastighed uden problemer. KAN KUN ANBEFALE DANSK NET

Hej Carsten

Mange tak for din positive vurdering af os - vi er glade for, når kunderne bemærker den ekstra indsats, vi hver dag anstrenger os for at levere. Rigtig rart, at du vælger at kvittere ved at have besværet med at skrive anmeldelsen, og vi ser frem til at levere til dig fremover - hav en forrygende dag :o)

supet service

Har været fuldt ud tilfreds men fik et tilbud på fiber de desværre ikke kunne slå.

Kundeservice er altid høflige og venlige, men ville ønske de ville stoppe med at sige " undskyld ventetiden" ligemeget hvor kort man har ventet. Når man har talt med jer et par gange, virker det bare ikke troværdigt mere. :)

Hej Henriette

Mange tak for din positive anmeldelse, som vi værdsætter her hos os :o)

Vi takker også for rosen omkring vores kundeservice, og må i den forbindelse understrege, at vi faktisk undskylder for ventetiden, fordi vi mener det: Vi ville allerhelst kunne betjene alle lige med det samme - men faktisk rart, at du mener, at det går så hurtigt med at komme igennem til os, at det opleves som lidt overflødigt. Det modsatte havde i hvert fald været trist, så vi tillader os at se det som en fjer i hatten - rigtig god dag til dig og dine :o)

DanskNet

Kan næppe gøres meget bedre

Har netop skiftet til DanskNet. En rigtig god oplevelse. Dobbelt hastighed for ca. 600 kr mindre om året. Og hvad jeg finder endnu vigtigere: De er hjælpsomme, kompetente og til at få fat i inden for et par minutter (hvor jeg hos TDC ofte skulle vente i 15-30 min., hvilket jeg ikke kunne leve med).
Medleverer et kvalitetsmodem fra Zyxel, som er simpelt at tilslutte og fungerer første gang. Perfekt og hurtig support vedr. tilslutning af telefonsvarer.
Kun tiden kan selvfølgelig vise, hvor stabil forbindelsen er - men første indtryk er upåklageligt.
Kun én ting kan jeg ærgre mig over: At jeg ikke har ikke skiftet til DanskNet før nu.

Hilbert Larsen

Hej Hilbert

Mange tak for din positive anmeldelse - det er virkelig en svada af den positive slags, og vi rundsender straks til vores medarbejdere.

Vi vil bestemt gøre vores for også at levere varen fremadrettet, både med hensyn til stabilitet, information og service. Tak fordi du gjorde dig anstrengelsen at skrive denne anmeldelse - rigtig god dag til dig og dine :o)

Troværdig.

Altid god service uanset problemet, og fair og konkurrencedygtige priser. Kan varmt anbefales.

Hej Lene.

Mange tak for din positive anmeldelse - vi er glade for, at kunne efterlade et så godt indtryk, at du har gjort dig umagen at skrive her på TP.

Igen mange tak for din anmeldelse - hav en forrygende dag :o)

Dansk Net Details

Dansk Net udfordrer de store, dyre og langsomme teleselskaber. Med bredbånd fra Dansk Net er du sikret de billigste priser, den højeste hastighed og den bedste service. Så er du træt af dyre regninger og kundeservice uden service så skift til Dansk Net.

Visit Dansk Net

We live here: Markedsgade 8