DanskProxy.com reviews

DanskProxy.com reviews

7.5

Ingen koder !!!!!!!

Man betaler men får ingen koder !!
Det er da service NOT !
Har skrevet til dem 3 gange per mail, men ingenting sker der !

Ja nu en lille uge senere er der stadig intet svar, jeg har sendt mails som jeg kan se er modtaget på deres server, men ingen gider svarer, så det er en politi anmeldelse i Spanien Fredag !
Mage til bedrageri firma skal man da lede længe efter !
Jeg vil advarer alle på det kraftigste mod at handle hos dem. De bruger endda dette shit system Paypal til betalinger, så man kan ikke komme i kontakt med dem unde at man skal have en kontor, og jeg skal ikke have konto hos et firma som lever af at flytte penge rundt for terrorister og narkobaroner !

Sådan skal det gøres!

Super simpel opsætning. Man logger ind én gang, og så kører det bare. Og 40 kr. for en hel måned er altså ikke ret meget. Rigtig godt når man vil følge OL mens man er i udlandet. Stor anbefaling herfra!

Fik pengene tilbage da proxy ikke virkede med hotellets WiFi

Jeg købte en måned til en ferie i Frankrig, men hotellets WiFi tillod ikke WiFi og da jeg kontaktede DanskProxy var det intet problem at få pengene tilbage. Supporten var rigtig god, og jeg fik hurtigt svar.

Ingen support

Først går der lang tid inden jeg modtage brugernavn og password.
Da jeg så får modtaget oplysningerne, så fungere det slet slet ikke.
Har en ven, hvor det bare kører 100% så opsætningen fejler intet.
Når jeg vil logge på fra iPad eller iPhone så fungere det ikke, ligemeget hvad jeg gør, så bliver jeg bedt om at logge in HELE tiden...faktisk hvert 2. Sekund, uden jeg kan få glæde af sputnik og stofa Web tv i udlandet.
Efterfølgende skriver til support, men der sker intet så jeg skriver igen og ønsker pengene tilbage, men der kommer heller intet svar.
Synd og skam når jeg kan se tjeneste år fungere for andre...

Virker uden problemer

DanskProxy.com virker og det virker godt. Fedt med en dansk proxy, der bare kører når man er i udlandet

WAUW!

Dejligt med en proxyserver, hvor der IKKE er problemer! Kæmpe anbefaling herfra!

Som Niklas vil sige: Ingen dikkedarer

Perfekt skulle se en fodbold kamp på min ferie men det var ikke muligt for mig før en af mine venner fortale mig om DanskProxy.
Det hele kørte strygende og jeg kan ikke være andet end tilfreds!

Perfekt til Sputnik og DR NU

Efter at have forsøgt mig med adskillige lignende (og i øvrigt ret dyre) services, har jeg fundet min 'hylde' med DanskProxy.com. Det er nemt, hurtigt, billigt og frem for alt stabilt - en kvalitet som man skal lede længe efter, når man som jeg er glad for at se dansk net-tv i udlandet. Fem stjerner for glimrende performance og fair priser!

Nemt, stabilt og hurtigt

Jeg befinder mig meget i udlandet og det har altid været et problem for mig ikke at kunne se DR NU i udlandet. Endelig en service der løser dette problem for mig! :-) Kan varmt anbefale danskproxy til andre...

Endelig kan jeg følge med igen!

Jeg befinder mig i øjeblikket i USA, og det har været ret frusterende ikke at kunne følge med i, hvad der sker hjemme i DK..

Men så kom DanskProxy.com ind i billedet! Nu kan jeg følge med igen! Fantastisk program - alle pengene værd!

Stabil proxyserver med høj oppetid

Høj oppetid, og super hurtige servere. Ikke sidste gang jeg benytter danskproxy.com, når jeg vil se DR NU i udlandet :-)

DanskProxy.com Details

Visit DanskProxy.com