Dansktagteknik reviews

Dansktagteknik reviews

6.3

Helt vildt sløset

Vi har fået malet tag. Det er blevet fint. Intet at klage over her.
Arbejdet blev bestilt i august 2012, og er i dag blevet afsluttet. (november 2013).
Der blev fremsendt regning for arbejdet i juli 2013, før det var helt afsluttet.
Jeg meddelte, at jeg ikke agtede at betale regningen før arbejdet var tilendebragt.
Her 4 måneder efter kommer der så en rykker (med rødt endda) på arbejdet, som for nyligt er blevet færdiggjort uden at jeg har fået besked.
15 måneder er gået med et hav af e-mails og brudte aftaler.
Aldrig mere Dansk Tagteknik.

Flot arbejde og leveret til tiden

Flot og veludført håndværk leveret helt efter aftalen - der var ryddet pænt op efter besøget og vi kunne ikke være andet end tilfredse. Jeg kan kun anbefale Dansk tagteknik !

Flot Decra-tag på fire dage...

Thumbs up for veludført tagarbejde og skulderklap til de hårdtarbejdende polakker her i Lynge:-) Solfangerne er også genmonteret som aftalt, og det har på alle måder levet op til mine forventninger. Jeg vil ikke tøve med at anbefale dette firma til andre.

Super arbejde - super service også 5 år senere :-)

Vi fik lagt et Decra Elegance på vores ét etages paracelhus hus i 2007. Det blev lagt på 4 dage, og vi har været super glade for taget. Vi har ikke oplevet nogen problemer med taget og har kun været tilfredse med Dansk Tagteknik.

Her 5 år senere oplever vi så alligevel, at der er kommet noget med den ene taghætte over faldstammen. Og så er det bare så dejligt at opleve, at kunne ringe, få en god kontakt og at det bliver lavet - hurtigt, pænt og godt.

Stor tak til Dansk Tagteknik - og til Henrik, som det har været en fornøjelse at snakke med :-)

Tak fra Line i Virum

Fremragende tagløsning

Har netop fået lavet komplet tagkonstruktion på min udlejningsejendom i Holsted. Det er en kompliceret kostruktion, med stor quist, og mange flere detaljer. Godt arbejde leveret til tiden. Alt i alt PERFEKT

Super tagarbejde

Vi har lige fået et nyt Decratag lagt op at 2 meget kompetente håndværkere. Jeg har aldrig set nogle håndværkere der var så ihærdige, og så var de også meget omhyggelige med at rydde op hver dag.
Vi har fået et fantastisk flot tag, som håndværkene også hjalp med til at tage de rigtige beslutninger om.

Godt tagarbejde

Vi fik for et par måneder siden lagt nyt decratag ovenpå eksisterende tag. Arbejdet blev udført af 2 håndværkere som var fantastisk venlige og meget arbejdsomme. De spildte bestemt ikke tiden på pauser. Vi nyder dagligt at se på vores tag og kan varmt anbefale firmaet.

Fremragende tagarbejde

For ca. 1 år siden købte jeg et decratag til oplægning på eksisterende tag. Arbejdet blev udført af 2 håndværkere - polsk/tysk - venlige og omgængelige med stor sans for det håndværksmæssige. Arbejdet varede 5 dage (alm. villa) og udførtes til en fornuftig konkurencedygtig pris til aftalt tid. Jeg nyder dagligt at se på mit nye tag, og jeg kan uden tvivl anbefale omhandlede firma.

Godt arbejde...

Jeg er nok lidt uenig med den forrige anmeldelse skrevet af Mille.
På trods af lidt forsinkelse pga. sne og kulde er vores nye tag nu på plads.Næsten til tiden. Godt nok har det endnu ikke regnet for alvor, men jeg tvivler stærkt på, at det på nogen måde er utæt. Det er blevet et flot tag som vi glæder os over hver dag.
Der har ingen problemer været. Arbejdet er blevet udført af 3 dygtige, særdeles venlige og imødekommende polske håndværkere. Kontakten til firmaet har været i top. Altid til at få fat i, hvilket kneb gevaldigt med de to andre konkurerende firmaer under tilbudsfasen.
Med den oplevelse kan jeg ikke andet end at anbefale firmaet til andre. Og oven i hatten var prisen den laveste af 3....

5 måneder om at færdigmelde taget

Vi fik i foråret lagt nyt tag fra Dansk Tagteknik. Materialerne blev leveret kort efter vi havde acepteret tilbuddet, og håndværkerne (polske) gik i gang få dage efter - i weekenden! Det meste af taget var lagt på 5-6 dage.

De informerede os om at der ville komme nogen andre og lave den sidste del af taget. Noget blev lavet, mne vi synes stadig ikke det så færdigt ud, så ventede på at det sidste blev lavet. Et par uger senere modtog vi en rykker for sidste rate - Selvom firmaet ikke engang havde meddelt os at taget var færdigt!
Vi tog flere gange kontakt til firmaet, og de var en enkelt gang ude og kigge på taget, hvor vi forklarede hvad der manglede. Vi har jævnligt rykket dem for svar, men først forleden kontaktede de os, så vi fik en løsning på det. Altså 5 måneder efter de sendte rykkeren!

Kvaliteten af taget er som sådan ok - men er stadig ikke helt tilfreds med den løsning de har lavet ind mod naboen. Ken kommunikationen halter virkelig. Både med at der blev arbejdet i weekenden, færdigmelding af taget samt reaktion på kundeklager.

Is Dansktagteknik your company?

Dansk Tagteknik A/S Details

Dansk Tagteknik A/S er landsdækkende. Beregn prisen på Decra Tag, Tagmaling, Nyt tag eller Tagrenovering online. Og få et godt tilbud

Visit Dansktagteknik

We live here: Industrivej 13