Dansktagteknik reviewed by

Roskilde, DK

5 måneder om at færdigmelde taget

Vi fik i foråret lagt nyt tag fra Dansk Tagteknik. Materialerne blev leveret kort efter vi havde acepteret tilbuddet, og håndværkerne (polske) gik i gang få dage efter - i weekenden! Det meste af taget var lagt på 5-6 dage.

De informerede os om at der ville komme nogen andre og lave den sidste del af taget. Noget blev lavet, mne vi synes stadig ikke det så færdigt ud, så ventede på at det sidste blev lavet. Et par uger senere modtog vi en rykker for sidste rate - Selvom firmaet ikke engang havde meddelt os at taget var færdigt!
Vi tog flere gange kontakt til firmaet, og de var en enkelt gang ude og kigge på taget, hvor vi forklarede hvad der manglede. Vi har jævnligt rykket dem for svar, men først forleden kontaktede de os, så vi fik en løsning på det. Altså 5 måneder efter de sendte rykkeren!

Kvaliteten af taget er som sådan ok - men er stadig ikke helt tilfreds med den løsning de har lavet ind mod naboen. Ken kommunikationen halter virkelig. Både med at der blev arbejdet i weekenden, færdigmelding af taget samt reaktion på kundeklager.