Dansk Tonerservice reviews

Dansk Tonerservice reviews

Very low
2.2

Undgå handel med dette firma, 0 stjerner

Kan ikke anbefale at købe dine forbrugsstoffer til laserprinter hos ( DanskToner-Service) DTS. Hvorfor.
Læs venligst.
Købte 2 flasker tonerpulver til min laserprinter ( troede jeg ), ifølge DTS´s hjemmeside, i december 2013.
Fik leveret tonerpulver i 4 små plast "parfume" flasker, UDEN etiket.
Nå, pulveret kunne være godt nok, brugte så de 2 af flaskerne, men i udskriften lå tonerpulveret som et udtværet pulvertæppe på min udskrift, i stedet for de ønskede tegn og dermed ødelagt tonerpatron.
Reklamerede detaljeret til DTS, hvad der var i vejen. Fik at vide, det var min egen og tonerpatronens skyld, og jeg ikke kunne få mine penge tilbage, heller ikke på det pulver der IKKE var taget i brug.
Åbenbart havde DTS også vejet for lidt pulver af pr. portion i henhold til hjemmesiden, som jeg også gjorde DTS opmærksom på, men dem ville jeg få NÆSTE gang jeg handlede! Sådan skal man ikke pisse på folk.
Da DTS bruger E-mærket, klagede jeg så til denne ordning (www.emaerket.dk), der efter en længere kommunikation med DTS fik DTS gjort begribeligt:

1. at et produkt vist på hjemmesiden, SKAL svare til den aftalte vare en kunde får leveret.
( altså ikke umærkede plast parfume flasker i stedet for den viste flaske med etiket. )
2. at en kunde har 14 dages fortrydelsesret, det kan man IKKE nægte kunden.

Jeg forlanger ikke at kunden altid har ret, men jeg har oplevelsen af DTS altid har ret, når man reklamerer over en forkert vare.
Det DTS synes at leve højt på, er at udgifterne til reklamation for utilfredse kunder, måske nærmer sig det restbeløb man kan forvente at få retur. Man skal nemlig selv afholde alle tilbageforsendelses udgifter.
I mine øjne er DTS i min sag et firma der burde kunne straffes for deres håndtering af kundeklager.
Der er åbenbart en del kunder der har haft lignende uheldige oplevelser som jeg. DTS scorer også en bundplacering i sin klasse ... (http://www.trustpilot.dk/categories/ink_cartridge).

PS.
Ved at gå på DTS´s hjemmeside i denne uge (30. feb. 2014), kan jeg se DTS har fjernet det pågældende pulverprodukt, ... HP C4092A sort refill.
Det burde jo ikke være nødvendigt, hvis DTS har solgt det samme tonerpulver i 12 år til denne HP printer som DTS oplyste til mig.

PPS.
Opdagede, at en udenlandsk leverandør tilbød en komplet "brugt" tonerpatron med pulver for kun ca. kr. 40 mere end jeg skulle give for pulveret alene hos DTS. Denne patron fungerer nu fint i min printer.

Take the money and run

Varen er ikke kommet
pakken kan ikke spores på posthuset
leverandøren svarer ikke på mail
leverandøren tager ikke sin telefon og ringer ikke tilbage på indtalt besked.

INGEN stjerner - Ukompetent fup firma

Jeg har købt en tonerpatron til min HP.
Da jeg fik patronen lignede den ikke den originale tonerpatron. Jeg fik den sat i printeren, men nej, printeren kunne ikke "læse" den og sagde den manglede. Så min mistanke om det var en fup-patron var rigtig.
Jeg har prøvet at ringe til firmaet og inden kl. 10.00 er der en tlf. svarer på, at telefontiden er fra kl. 10.00. Efter kl. 10.00 bliver telefonen ikke taget eller også bliver jeg "trykket ud".
Jeg har prøvet at sende en mail om at det ikke er en original farvepatron og min printer ikke kan læse den, men heller ikke her kommer der noget svar.
Så mine penge må jo være mistet, men man må da håbe, personen i firmaet har en dårlig smag i munden, over alle de personer der bliver fuppet, for han kan få lidt nemme penge!!!
Så hold jer væk fra dette firma!!

LIDT OPDATERING!!
Jeg fik et svar på min mail, hvori han skrev jeg kunne sende patronen tilbage og få mine penge refunderet - og glad var jeg.
Men nej, det viser sig, det stadig er et fup firma!!
Jeg pakkede patronen ind i en køkkenrulle og i samme pose (der var ikke andet end posen om da jeg fik den, ingen sikkerhedstape el. lign., og der var smurt toner ud over patronen) og sendte den tilbage.
Næste dag regnede jeg så med, at pengene var kommet ind på min konto, men nej - jeg fik en mail om, at han havde modtaget en patron, der var smurt ind i blæk og han ikke kunne betale pengene tilbage.
Jeg skrev den også var smurt ind i blæk, da jeg fik den og at den var uoriginal, og jeg havde sendt den tilbage, med samme enbalage som da jeg fik den og at jeg imødeså mine penge tilbage.
Fik igen en mail tilbage om, at jeg ikke kunne få mine penge tilbage, da blækket var flydt ud, men at de kunne returnere patronen til mig (og hvad skal jeg bruge en uoriginal patron til, der er uoriginal og hvor blækket er flydt ud - af flere omgange.....)?
Nu har jeg skrevet endnu en mail, hvori jeg skriver, jeg vil have mine penge tilbage, idet den var pakket ind - dog lidt bedre - som da jeg modtog den, og det ikke er rimeligt, han har en virksomhed, der lever af at fuppe fok med uoriginale printerpatroner.
Køb IKKE NOGET hos Dansk Tonerservice.

Handler her aldrig igen!!!

Har i flere omgange handlet med Dansk Tonerservice, de første par gange var der ingen problemer. Men pludselig var der en defekt toner imellem, som var skyld i at et styks printer skulle til raperation. Senest blev endnu en toner defekt og trods forsøg på at henvise til fejl ved produktet, blev det afvist af virksomheden grundet forkert brug. Så forvel og tak herfra.

Per Kurt Nilsson vurderer helt selv om ens spørgsmål er relevant..! Med forsættelse..!

jeg har lige købt et sæt printerpatroner til en Epson og den side af sagen er i orden, men da jeg skule installerer dem gik det galt og efter at ha' kørt renseproceduren nogle gange igennem meldte en af patronerne at den var tom og meget hurtigt var det 3 af patronerne det gik galt med, jeg ringede og talte med Per Nilsson, som meget hurtigt konstaterede at printerhovedet var slidt op eller var stoppet til - 4 år gammel printer brugt ca. 1- 2 gange om måneden - det er nu heller ikke så meget det som da jeg spurgte om patronerne skulle eller kunne resettes efter at de først havde meldt at de var tomme og som gammel programmør ved jeg at når først en indikator har sat sig skal der noget helt til for at ændre den, men Hr. Per Kurt Nilsson vurderede helt selv at det var et helt urelevant spørgsmål for mig jeg kom med, for hans patroner fejlede bestemt ikke noget - spørgsmålet er nu meget relevant for mig, for det er væsentlig at vide om jeg ka' regne med patronerne, hvis jeg vælger at prøve at rense printerhovedet..!!
Jeg må sige at hans forsat nægten at svare på mit spørgsmål unægtelig gir mig en følelse af at tale med et ubehøvlet, bedrevidende og højrøvet eksemplar af menneskeracen, som bestem ikke vil kunne ta' skade af at få et kursus i kundeservice - hvor er det synd at den slags mennesker forsat ska' ha' lov til at gøre livet surt for os andre..
Jeg har vist fået en meget grim oplevelse her..

- - --o O o-- - -

Nu har historien fået en forsættelse.. d. 24/6 - 2013
Jeg tog en beslutning og det på trods af Per Kurt Nilsson klare diagnose, nemlig at printerhovedet var slidt op eller tilstoppet - jeg tog den beslutning at alligevel købe nogle patroner i et konkurrerende firma til Dansk Tonerservice for det var svært at tro at de patroner jeg har fået fra Dansk Tonerservice ikke var "syge" og se - miraklet skete, jeg har nu fået min printer tilbage til livet og den printer så fint som nogen sinde og ikke nok med det, men de var også væsentlig billigere - patronerne, så Per Kurt Nilsson det er vist en rigtig kedelig historie denne her, ikk...??
Helt ærligt Per - jeg vil virkelig skamme mig hvis jeg var dig, der noget med kundeservice og specielt troværdighed der ska' arbejdes rigtig rigtig meget på - puha bøvser..!!

Tjae, lad dette være en anbefaling..

Svindel og bedrag!

Jeg bestilte tre originale Canon farvepatroner hos Dansk Tonerservice, men fik leveret tre patroner af tvivlsom oprindelse. Canons egne patroner var tydeligt afbilledet på bestillingssiderne.

Ved forsøg på henvendelse besvares telefonen ikke.

Det er falsk varebetegnelse, dårlig service og generelt en dårlig forretningsmoral.

Én handel - én velfungerende toner

Jeg har købt en kompatibel toner til min Brother printer. Modtog varen næste dag og den virkede i printeren og printkvaliteten er ligeså god som originalen.
Er godt tilfreds med denne handel.
4 stjerner: denne handel var fin, men det bekymrer mig lidt (efter at have set bedømmelserne her på siden) at nogen har haft dårlige oplevelser.

Pas på - tonerpatroner kan ikke bruges til HP printer

Selvom de skriver på siden at de passer - så virker de ikke.......
Så køb ikke toner hos tonerservice

Kæmpe besparelse

Har netop i dag modtaget min første ordre hos fimaet, en tonerpatron til min laserprinter.
Den er ankommet helt perfekt og virker helt som den skal, selvom jeg har valgt en kopi i stedet for en original.
Det har også betydet at jeg har sparet mange hundrede kroner.
Super service, super pris. Vender klart tilbage.

Du må ALDRIG handle hos Dansk Tonerservice

Jeg købte en tonerkassette fra Dansk Tonerservice.

Som så mange andre herinde, var den fremsendte tonerkassette defekt. Selve kassetten var smurt ind i tonerpulver. Kassetten var direkte utæt. Der var ingen beskyttelseskappe på selve tonerrullen.

Jeg skrev til Dansk Tonerservice at jeg ønskede at returnere den defekte vare samt have mine penge tilbage. Dette skete indenfor 14 dages fristen.

Siden da har Dansk Tonerservice forsøgt at forhale sagen ved bl.a. at sende den defekte tonerkassette til producenten m.m. samt at nægte at returnere mine penge før det foreligger svar fra producenten. Dansk Tonerservice overtræder således gældende lovgivning.

D.d. har jeg endnu ikke modtaget mine penge og får dem formentlig først når jeg stævner virksomheden.

Jeg må derfor på det kraftigste fraråde enhver at handle hos Dansk Tonerservice.

Ukurrante blækpatroner

Jeg har i dag fået leveret nogle ukurante blækpatroner.
Havde bestilt HP patroner men får leveret nogle ukurante uden navn.
Ved bestilling oplyser Dansk Tonerservice ikke at det er uoriginale patroner de leverer men modtager gerne betaling for samme.
Dansk Tonerservice tager ikke telefonen.

På grund af de ukurante blækpatroner har jeg fået ødelagt min printer og har været nødt til at købe en ny.
Det kan ikke betale sig at reparere den ødelagte printer

Reply from www.dansktonerservice.dk

Hr. Jørn Albjerg har selv bestilt kompatible patroner hvilket vi også har gjort ham opmærksom på. Vi har selvsagt kopi af ordre mailen. Vi tager altid telefonen hvis vi ikke er optaget af kunder.

Nægter at bytte defekt toner

Jeg køber en toner af Dansk Tonerservice, men da jeg sætter den i printeren virker den ikke, så jeg sender den retur.

Jeg hører intet fra dem, og da jeg efter en hel måned rykker dem nægter de at erstatte den, med påstand om at den virker!

Men den ER defekt: Af de tre tonerkasetter jeg har sat i printeren er det kun den fra Dansk Tonerservice der ikke har virket

Kort sagt: Dansk Tonerservice leverer defekte produkter og løber fra sit ansvar som sælger.

Du risikerer at miste dine penge hvis du handler med dem.

Opdatering: Nu ser jeg at Dansk Tonerservice hævder at kasetten var tom for toner - i så fald er det jo så dem der har leveret mig en tom toner, for jeg har ikke kunnet printe én eneste side med den! At de har leveret mig en tom toner er også en defekt som de ifølge loven er forpligtet til at udbedre eller erstatte.

Det gør de ikke, så Dansk Tonerservice løber i dén grad fra sit lovfæstede ansvar som sælger.

Reply from www.dansktonerservice.dk

Toneren var ikke defekt, men da det er anden gang vi modtager en patron retur fra Hr. Glenstrup, (en anden farve, og den byttede vi med et smil), har vi sendt den til eftersyn hos producenten. Den er fundet fejlfri men tom for toner.

Falsk toner

Bestilte 6 toner fra dem, da 2 af dem ikke virkede, ringede jeg til dem, og aftalte at jeg skulle sende dem retur.
De ikke dække fragtomkostninger tilbage til dem, som de skal i forbindelse med en reklamation.

Handel derfor aldrig med dem, da de ikke overholder købeloven.

De har dog betalt det beløbet tilbage, som jeg har betalt for tonerne i første omgang.

Reply from www.dansktonerservice.dk

Vi overholder selvfølgelig købeloven og har da også refunderet det indbetalte beløb.

ADVARSEL!!!!!!!!!!!!

MAGEN TIL LØGNAGTIGHED SKAL MAN LEDE LÆNGE EFTER!!!!!!

Vi købte en patron til vores frankeringsmaskine, men som så mange andre (har vi efterflg.læst) fik vi en defekt patron tilsendt.
Den lavede to blanke streger, bla. lige midt i beløb/dato, så den kunne vi naturligvis ikke bruge!
De tilbød at ombytte den - FIN "SERVICE"!
Desværre var de så "smarte" at sende den selvsamme patron tilbage, endda med et lille plaster på såret..... EN SLIKKEPIND!!!! Tusind tak, eller noget!!!! Det er nok den dyreste slikkepind til dato!
Vi returnerede endnu engang patronen, men har stadig efter 2 1/2 måned ikke fået pengene retur!
De påstår det er vores frankeringsmaskine det er galt med, hvilket det bestemt ikke er. Den virker perfekt med den toner vi har måttet købe andetsteds!

Sidder nu tilbage med en slikkepind til 1.000,-!!!

TOTALT FUPFIRMA MED FRÆKHED UDOVER ALLE GRÆNSER.

SIKKE EN MÅDE AT FØRE VIRKSOMHED PÅ!!!! FØJ!!!
Allan found this review useful

Reply from www.dansktonerservice.dk

Vi har ombyttet patronen med en ny, men gjorde kunden opmærksom på, at den returnerede patron fungerede udmærket i vores egen frankeringsmaskine som også er en IJ25. Vi sender selvfølgelig ikke den selvsamme reklamerede patron retur til kunden.

Ødelagt printer

Efter isætning af patroner blev vores printer ødelagt for min virksomhed - 8.000 kr. - men dem betaler jeg gladligt selv ! Jeg ville bare gerne have pengene tilbage for de tonere der havde ødelagt min printer...det er 3 måneder siden nu !

ca. kr. 10.000 tabt - tak for god behandling !

NYT I SAGEN....!

Dansktonerservice nægter at have modtaget pakken med tonerne...DETTE FIRMA ER IKKE GODT !!!

13-10-2012 firmaet svarer på ovenstående efter 6 måneder.
JEG er sikker på at Dansk Tonerservice også SNYDER med sin RANK -dette firma er bygget på snyd fra ende til anden. Ps. Jeg har 3 vidner på at mine tonere er sendt til Dansk Tonerservice, så jo min påstand er underbygget !
MMV found this review useful

Reply from www.dansktonerservice.dk

... dette mangler enhver for dokumentation.

Billige tonerløsninger - kvaliteten derefter

Jeg har brugt flg. produkter fra DTS til min printer, en Brother HL-2030. Varerne ankom hurtigt og alt passede.

1) DR2000 Kompatibelt tromlekit
- Virker fint.

2) TN2000XXL Sort kompatibel ''extra large'' (5000 SIDER) patron
- Virker fint, men der var kun toner til 2266 sider med tekst?!?!

3) TN2000DR Dobbelt refill
- Toneren i denne refill giver en svag sort streg på langs gennem printet. Jeg har afprøvet begge refills på både originale og kompatible patroner og med ny tromle. Det er en smart og billig løsning til "Kladdeudskrivning", men ikke hvis du skal udskrive pæne sider. Der følger en god refill instruktion med i pakken.

Virksomheden grænser til det kriminelle

Jeg købte 5 tonere der alle var defekte og kunne ikke få dem byttet eller få pengene tilbage. Det er den værste måde dette firma har behandlet meg, og jeg har aldrig oplevet noget lignende.
Endvidere ødelagde en af tonerne min nye printer, der måtte en tur på værkstedet, Garantien blev ikke dækket pga. den defekte toner og hele miseren kostede mig kr. 4.000,-. Denne skade ville DTS heller ikke dække. Det var godt nok ikke de originale tonere, men derfor skulle garantien vel dække alligevel.
Derfor vil jeg meget stærkt advare alle om at handle her.

Reply from www.dansktonerservice.dk

Tonerpatroner har aldrig kunnet ødelægge en printer, allerhøjst svine den lidt til. Det siger sig selv at ud af en leverance på fem patroner, kan alle fem ikke være defekte.

Grænser til det kriminelle

Jeg har i hele mit liv aldrig været ude for noget lignende. Den behandling jeg har modtaget grænser simpelthen til det kriminelle.
Jeg købte hos DTS 5 tonere. Den ene af dem forårsagede skade på min nye Canon printer. Canon ville ikke dække skaden under garantien da den skyldtes en defekt toner fra DTS. Det kostede mig kr. 4.000,-.
Heller ikke DTS ville kendes ved den defekte toner.
Det viste sig at alle de købte tonere var defekte. Farven løber ud i printeren, alle uden undtagelse.
Heller ikke det ville DTS kendes ved, så alt i alt har DTS været mig et dyrt bekendtskab. Jeg kan derfor ikke advare nok imod at handle her.

Reply from www.dansktonerservice.dk

Har 2 gange købt blæk hos Dansk TonerService.
Første gang uden problemer.
Anden gang var én patron utæt og skulle ombyttes.
Kontaktede Dansk TonerService via email og fortalte om problemet.
Modtog email svar samme dag og dagen efter en ny patron og returporto for at returnere den utætte patron.
Yderst tilfredsstillende kundeservice.
Jeg har ingen problemer med at handle der igen.

min patron virkede ikke

købte en sort kopi patron 10N0016
og noget refill blæk blækket virkede men min kopi patron virkede ikke fra start

det kræver osse i ville tage imod den da jeg skrev en e-mail til jer svarede i ikke på min henvendelse

Reply from www.dansktonerservice.dk

Hej Morten. Du skulle blot have sendt patronen retur til ombytning.

www.dansktonerservice.dk Details

Inkjet og laserrefill til Danmarks billigste priser. Genfyld selv din tomme patron, det er nemmere og billigere end du tror. HP, Canon, Epson,Lexmark originale og kompatible patroner.

Visit Dansk Tonerservice