Danstv reviews

Danstv reviews

9.2

Fantastisk service og top produkter.

Hos Danstv har jeg fået den bedste service man overhovedet kan forrestille sig.
Produktet jeg bestilte var Vincent PHO 700 som er en fantastisk Phono forstærker
som gav nyt liv og nye lydoplevelser på mine vinylplader.
Jeg kan kun anbefale Danstv, at handle der vil man aldrig fortryde, der findes ikke nogen bedre kundeservice hvor man føler sig godt tilpas at blive betjent af en ærlig sælger som ved hvad han snakker om.

Dan the man.!

Jeg troede kun det var i provinsen man kunne få så god service. :) Jeg sys det er dejligt der stadig findes gode steder som hos Dan, kvaliteten er i top, personalet er glade og smilende og prisen kan ikke gøres meget bedre.
DansTV kan varmt anbefales herfra.

Sublim kundebetjening og favorable priser !

En fornøjelse og handle med Dan. - Helt klart 5 stjerner, mindre kunne ikke gøre det.

Meget tilfreds med det hele. - Kan KLART anbefales.

Fantastisk

Nøj, hvor er Dan bare en fantastisk mand at handle med. Hos ham får du de gode råd, som der kræves, når du skal have nyt anlæg. Nogle mennesker prøver at sælge kunden alverdens ting, som kunden ikke har brug for, men Dan ønsker altid at du får det der er mest rigtigt for dig, så du får den bedste oplevelse.
For ikke at tale om hans fantastiske tilbud!
Næste gang jeg skal have tilbehør til mit anlæg, så bliver det i hvert fald hos Dan.

Hifi i særklasse

Her får du super service og viden så du får det helt rigtig udstyr.

fik min receiver lavet uden beregning

købte min receiver hos Dans tv og hifi ceneter , som jeg havde set på internettet til en rigtig god pris, jeg fik desværre ødelagt antenne stikket under installationen , da jeg havde for travlt og ikke havde læst brugsanvisningen, hvilket jeg ikke lagde skjul på
da jeg kom tilbage I forretningen og bad ham reparerer den, han lavede den på sit eget værksted og ville til min store glæde ikke have betalt for dette. hvilken Service !

Hifi og Service i Særklasse!!

Har nu handlet 2 gange hos Dan, og må sige
jeg aldrig har oplevet bedre service.
Her er en forhandler, der til fulde
forstår han lever af kunderne.
Venlig og meget hjælpsom betjening i
forretningen. - Selv efter købet.
Kan næsten ikke sige det tydeligere, end at
jeg nu er på vej ind i den tredje handel
med Dan. Bedre kan det vel ikke siges.
Han sælger overdådigt udstyr, og en
service der følger den.
Helt sikkert en mand man trygt kan handle
med. En forretning der kan anbefales på
det varmeste!!! - - -Og hvor er det sjovt
at se alle de gengangere af kunder der
kommer i forretningen.
Det siger jo alt.

Super service.

Jeg har handlet hos Dan tre gange.
Alle gange har været yderst positivt.
Denne anmeldelse går dog på den service Dan også yder efter salget.

Min Onkyo 808 gik i stykker for 4 mdr. siden. Den var på det tidspunkt 2½ år gammel. Dvs. at reklamationen var væk. Han anbefalede derfor at jeg selv kontaktede Onkyo.
Som sagt, så gjort. Fik forstærkeren tilbage, men 14 dage senere havde den samme fejl igen. Tilbage til Onkyo med 808'eren, som denne gang desværre ikke kunne laves.
Dan og Onkyo skrev så frem og tilbage og efter 1 mdr. fik jeg en ny.
Denne gang en 828'er, uden ekstra omkostninger. :-D

Tak Dan.

Knaldgod service

Da jeg stod og skulle købe effektforstærker, var Dan meget behjælpelig med at svare på mine spørgsmål. Valget faldt på et sæt Vincent SP-997, men ak, jeg havde ikke råd til dem før 3 måneder senere, og jeg ville jo så gerne have dem!

Jeg foreslog derfor Dan, at jeg kunne betale dét, jeg kunne nu og her (hvilket var størstedelen af beløbet), og så betale resten de 3 mdr. senere. Til min overraskelse sagde han ja! Ind af døren kom derfor det sæt Vincent SP-997, jeg så gerne ville have, sammen med en kvittering hvorpå der stod, at jeg havde betalt så-og-så meget, og at restbeløbet ville blive betalt senest 3 mdr. senere.

3 mdr. senere betalte jeg (naturligvis) restbeløbet, hvorefter jeg fik en endelig faktura med e-mail fra Dan.

Super service! :)

Skal også lige siges, at han var utrolig rar og behagelig at snakke med i telefonen også, hvor han svarede på spørgsmål fra mig. Han virker som en rigtig flink fyr.

Positiv oplevelse.

Det er tydeligt at mærke på Dan, at det ikke bare handler om at få solgt en masse Hifi-udstyr. Dan går ligeså meget op i, at man som kunde går ud af butikken og er tilfreds med det, man har købt.

Derudover er Dan til at forhandle med, og man er altid velkommen til at stille spørgsmål. Endelige kan man afprøve udstyret lige så tosset man vil, før man beslutter sig.

Alt i alt en positiv oplevelse.

Suveræn Forretning

Ja så fik jeg handlet for anden gang hos Dan`s tv. Oplevelsen var lige så super, som første gang, kanon service, masser af gode råd og tips til at tage med hjem.Jeg har gået op i hifi i mange år, og det er stadig fedt, at komme ind hos Dan, og se de gamle dyder stadig står ved. Mine fremtidige køb, bliver helt sikkert hos Dan

Udsøgt fornøjelse

Det er anden gang jeg handler med Dan og jeg kan kun anbefale at handle hos ham. Servicen er på et meget højt niveau og om man ringer, mailer eller kommer i butikken, så er servicen i top.

Er du på udkig efter hifi, så er Dans TV og Hifi det oplagte valg - de er altid klar med et godt tilbud og kan følge med alle konkurrenter prismæssigt.

*****

Når du har brug for mere end baggrundsstøj........

Jeg har efterhånden købt en del hifi hos Dans TV og Radio på Amagerbrogade, og kører gerne hele vejen fra Korsør for at handle hifi med Dan.
Udefra ligner shoppen ikke rigtig en entusiast-forretning - alene at der står Panasonic-center på skiltet gør, at jeg normalt ville søge andre steder hen mend mindre jeg liiiige stod og manglede et sæt hørepropper eller lidt baggrundslarm til køkkenet.
Et lille kig på indholdet i vinduerne fastholder blikket lidt længere end vanligt - og hvis du kan li det, du ser, så prøv at gå indenfor.
Her bugner hylderne af det dejligste, men ikke i Danmark ikke særlig kendte mærker. Tag dog ikke fejl af det - de dåser, der står på hylder spiller musik - rigtig musik så hårene på armene rejser sig.
Her i huset har vi haft ikke mindre end 3 af Dans Vincent forstærkere gennem nåleøjet, og de to står her endnu. Den tredie var egentlig den bedste, men for stor for husets enehersker.
Dan er e typisk køvenhavner, men i modsætning til de fleste i branchen, bekymrer Dan sig ikke synderligt om, at du absolut skal købe det dyreste, du har råd til - Dan jagter dine behov, og finder det gear frem, der svar bedst til din beskrivelse. At du så selv får lyst til at "købe op" er kun naturligt, når du hører det gode gear.
Dan har efter min mening ramt lige ind i tidsånden med Vincent og TAC udstyret, der dominerer udvalget. I vores hus har god lyd altid været og er stadig en daglig kilde til store oplevelser, så gennem de sidste 15 år har der været mere udstyr igennem huset, end 30 gennemsnitsfamilier når at lytte til på en helt liv.
Vincent udstyret rammer et utroligt godt prispunkt mellem fornuft og liebhaveri, hvor fornuften afspejles i prisen, men liebhaveriet afspejles i lyden.
At Dan så ved alt, hvad der er værd at vide om udstyret, er bare en bonus.
Konklusionen er, at hvis du bare har den mindste skygge af interesse for gode lydoplevelser uden at ville ofre 2-3 årslønninger, skulle du glemme alt om de kendte hifi-pushere, og lige lægge turen inden om Amagerbrogade. Det vil du ikke fortryde.

Skulle jeg lige gøre opmærksom på en ting, Dan kunne gøre bedre, var det en mere grundig vedligeholdelse af hjemmesiden.

Jeg er ikke på nogen måde associeret med Dans forretning, men ene og alene en yderst tilfreds kunde, som gerne vil dele forrygende lyd til flade priser med andre.

Ingenting at klage over

Lørdag d.26 var jeg forbi og købe mig en ny forstærker.
Det var fjerde gang jeg var inde hos DAN'S TV & HiFi CENTER og handle, og lige som de foregående gange var det en super god og kompetent service og samtidig rigtig dejligt at man kan få svar på sine mange tekniske spørgsmål.
Det er ikke sidste gang jeg handler der.

God service, fin handel

Jeg indleverede en defekt rørforstærker til reparation, men blev hurtigt ringet op og fik at vide, at det ikke kunne svare sig at lave den. Jeg fik i stedet et tilbud på en anden forstærker, som jeg købte. Det viste sig dog, at den havde en slem brummelyd i mine højtalere. Først fik jeg lov til at bytte den til en anden, men den havde samme problem, derefter lyttede jeg på flere i butikken, der dog også brummede. Til sidst fik jeg et rigtig godt tilbud på en anden og endnu bedre forstærker - den spiller perfekt hos mig. Det tog en uge alt i alt - og blev lidt dyrere end jeg havde regnet med - men jeg fik en god vare samt virkelig god rådgivning og behandling. Anbefaler varmt Danstv.

fantastisk service!

Hvis i vil have superren god service så tag ind og snak med dem derinde dejligt sted og utrolig service minded, og ikke mindst super gode priser.
Kan ikke sige andet end jeg kom ud af butikken i dag med et stort smil på læberne og fik en god handel, bestemt anbefalet til de første 3 venner allerede og jeg skal også besøge stedet igen i fremtiden! =)

God Service!

jeg modtog en subwoffer efter 3 arbejdsdage hvilket var en ganske udemærket leveringstid på en vare der vejer 30 kg.

der var en fejl i den efter 5 dage, og jeg ringede til fragtmanden og han hentede subwofferen og den blev hurtigt repareret hos DansTV og sendt retur, desværre fik jeg en regning på 500,00 kr.- for portoen jeg kontaktede så DansTV og de ville meget gerne betale regningen for mig.

Jeg kan ikke sige andet en super god service!

Danmarks bedste Hifi butik ? Et besøg er en oplevelse !

Jeg har handlet hos Dans TV mange gange.
TV,surroundanlæg(i den tunge ende),højttalere,cd afspillere,
super cd afspiller,Blu ray afspiller,sidste skud på stammen er TAC V 88 rørforstærker. Herligt! Hør den!
Alle dele er forbundet med Supra kabler.
Altid god behandling og højt humør.Jeg føler mig virkelig på "hjemmebane".
Skulle der opstå problemer,det sker yderst sjældent,løses de aldeles omgående.
Kan man være andet end særdeles tilfreds?

En god oplevelse hver gang!

Jeg har handlet ved Dans TV mange gange og har altid fået en meget god og kompetent behandling. Sortimentet er bredt og efter udvidelsen til Panasonic center har Dans TV, udover hifi, også fået et stort udvalg af fladskærme.
Det er en fornøjelse at der stadig findes "lokale" hifi-butikker, hvor man kan få et stort udvalg og kyndig vejledning uden at betale ekstra.
Jeg kan absolut anbefale Dans TV som leverandør af elektronisk udstyr og tilbehør.

Service ud over grænsen

Jeg har handlet 2 gange, og begge gange gået der fra med en rigtig god følelse af; her er jeg sku blevet godt behandlet. Prisen var virkelig god. Meget Venlig betjening og meget kyndig rådgivning. Her kommer jeg igen.

Danstv Details

Onlinesalg af TV og HIFI-udstyr. Salg af JBL, Vincent, AudioPro, Harman Kardon Reparation af TV, Video, Lyd og Videokameraer på eget værksted. Speciale i B & O, Phillips, Finlux og Nokia. SECOND HAND - Sælg dit brugte TV eller HIFI-udstyr her

Visit Danstv