Dantaxi reviewed by

Aarhus, DK

Fuldstændig uacceptabel ELENDIG! Så

Jeg skrev til Dantaxa - "Min kommende mand og jeg skal giftes d. 6 april på XX selskabslokale, og i den forbindelse bliver der en del bryllupsgæster som gerne vil hentes og bringes i løbet af aftenen.
Vi bliver 62 gæster, men jeg kan self. ikke garantere at alle 62 får brug for en taxa. Imidlertid har jeg har brug for at finde et transportfirma til samarbejde, som vil give en fastlagt pris på kørsel mellem Århus og Selskabslokalet, som jeg kan vidergive til gæsterne. F.eks. 300 kr. for alm taxa, 400 for taxa til 6 pers. osv. nu der er tale om en større fest."

Dantaxa svarede:
"Hej
Vi har beregnet nogle ca. priser, da Århus jo er et "stort område" :-)
En alm. vogn koster ca 350-400 kroner, og en storvogn koster ca 430-470 kroner

Dantaxi Århus"

Jeg skrev:
"Hej Dantaxi

Det er self rigtigt, hvis jeg skriver prisen fra XX selskabslokale til Århus banegård, hvilken fast pris kan i så give mig? Det er meget vigtigt for gæsterne at de ved præcist hvor meget det koster, da de vil planlægge efter det. :)
Venlig hilsen Celine "

Og Dantaxa svarede:
"Hej
En alm. koster så 400 kroner, og en storvogn koster 470!
Det er vigtigt hvis i gør brug af tilbudet, at i oplyser at der er aftalt fast pris.....
Dantaxi Århus"

Da jeg til brylluppet står i min fine kjole og vil gøre brug af tilbuddet, påstår damen i telefonen, at hun ikke har skrevet nogen aftale ned. Jeg forklarer hende at jeg kan dokumentere det hele på e-mail til chaufføren og vi har lavet en aftale. Hun siger nu, at jeg skal give hende navnet på den som jeg har talt med - Det kan jeg self ikke da de bare er adresseret fra dantaxa. Damen siger nu "jamen så må det jo være sådan" - Men undlader så at sende nogen taxa.
Hun er uforskammet, påstår at vi ikke har lavet nogen aftale, fordi hun ikke kan finde e-mailen, selvom jeg siger, at jeg sagtens kan vise den til chaufføren. Forløbet er absolut skamfuldt, uprofessionelt og vi endte med at måtte få nogle af de andre bryllupsgæster til at køre de gæster som havde indstillet sig i tillid til dantaxa hjem!