Dantoner reviews

Dantoner reviews

5.0

2 måneder og 5 dages leveringstid!

Jeg bestilte lidt toner tilbage i februar (d. 18. februar), og efter 9 dage rykkede jeg for varerne - Men fik en mail om at de havde været i restordre, men at de ville være fremme inden for 4-5 dage.

Efter en måned fra oprindelig ordredato, havde jeg endnu ikke modtaget mine varer - Og sender dem en mail om at jeg afbestiller min ordre, da jeg ikke har modtaget den endnu.

For et par uger siden bemærker jeg så at pengene er trukket på mit kort, og kontakter dem telefonisk - Men får en telefonsvarer, hvor jeg henviser til ordren, og at den er afbestilt. Samt at pengene bedes ført tilbage.

I går modtager jeg så en faktura pr. email, og i dag har jeg endeligt efter 2 måneder og 5 dage - Modtaget mine varer. Da det er forbrugsvarer skal de nok blive brugt, og jeg nægter at spilde mere tid på dem. Ud over at give dem en ringe anmeldelse her - da de helt sikkert har svært ved at behandle returvarer, eller tilbageføring af beløb.

Svindel og fusk!!!

Hold jer langt væk fra Dantoner!!

Jeg har lagt en ordre tilbage i start marts 2013 og jeg har stadig ikke modtaget toner selvom jeg gentagne gange på deres telefonsvarer som, fint svarer selv i åbningstiden!?! og via email har rykket for ordren... pengene har de trukket, det er åbenbart det eneste der virker hos dem.

Har nu annulleret ordren via mail, og kontaktet min bank for at lave indsigelse mod den trækning de har foretaget på mit kort.... fusker firma!!!

FUSKER FIRMA!! Hold jer væk herfra!

Handel IKKE her. Det er et fusker firma. Jeg bestilte blækpatroner for 2 uger siden. De lover "dag-dag-levering", men jeg har stadig ikke modtaget min vare. Og de HAR hævet pengene på mit kort.

Jeg har ringet, emailet og skrevet til dem via deres kontaktformular på deres hjemmeside, men INGEN respons fra dem. De er UMULIGE at komme i kontakt med.

Rigtig skidt moral

Den bestilte vare er meget lang tid om at nå frem og det er ikke post danmarks skyld.Når varene så når frem er der kun halvdelen af det lovede,i mit tilfælde 4 stk toner patroner (bestil 1 få 2),prøver du at kontakte dem på kundeservice pr. tlf. eller mail svarer de overhovedet ikke på nogen af delene. HOLD DIG LANGT VÆK eller skriv pengene på tabskontoen. O stjerner
demus
Opfølgning:
[private data removed], står som afsender af min mangelfulde ordre eksisterer ikke,altså et vaskeægte blålys,
Seneste:26-04-13 Jeg tror at [External links removed] og DAN_TONER har samme skruppelløse BAGMAND, dan-toners patroner har ihvertfald ink-pros logo !!!!!!! TA`DIG I AGT

BESTIL IKKE DER

Har den 18/3 bestilt for lidt over 4000,- af "lagervarer" hos dantoner de har hævet pengene på mit dankort og jeg har stadig ikke modtaget noget. Der tlf. nr går på svarer. Men har tilgengæld fundet ud af at virksomheden Dantoner ikke findes i CVR registret. Men ved at søge med det cvr. nr. de oplyser på hjemmesiden kommer jeg frem til [external links removed] som ligger på en anden adresse. Og nu jeg igang med at ringe står som nummer 8 i køen. Hvad kan man går med sådan en fusker ???

Finger væk

Ingen svarer på mails eller telefonopkald.
Venter et par dage mere og så henter jeg penge tilbage.
Aldrig mere.
Mon de ikke er lukket.

Leverer ikke de bestilte varer

Jeg bestilte en toner d.1/3
Leveringstiden skulle være 1-3 dage, nu er der gået 8 dage uden en lyd fra firmaet.
Har prøvet at ringe, men bliver stillet om til en telefonsvarer.

Modtog ingen varer og kunne ikke komme i kontakt med dem

Jeg tror firmaet er gået nedenom og hjem.

Varerne var på lager da jeg bestilte, men fire dage efter var de ikke blevet afsendt. Jeg prøvede forgæves at ringe og skrive til firmaet, dog uden svar. Jeg bad dem også om at ringe til mig, men det gjorde de ikke.

På deres hjemmeside under kontakt står der følgende:
"Pga. sygdom er telefonen lukket fra tor d. 29/11 til og med man d. 3/12, vi beklager ulejligheden." Så noget tyder på at firmaet ikke kører længere. I det mindste har de ikke trukket pengene for min bestilling.

Hurtig levering. Bedste pris.

Bestilte toner. Var mistænksom pga. prisen der lå ca. 50% under andre, men der var hurtig levering og jeg fik det jeg bestilte.

Levering 1-3 dage blev til 25 dage

Bestilte en original Xerox toner. Måtte rykke flere gange for levering. Fik flere gange opgivet forkerte leveringsdatoer. Information om forsinkelse kun modtaget på mit initiativ. Intet sendt fra firmaet på eget initiativ.

Nemt og hurtigt

kan ikke sætte en finger på den handel.

Billig og overskuelig

Billigst igennem edbpriser begge gange jeg har skulle bruge toner denne måned - Leveret dagen efter.
Jeg er så tilfreds at jeg køber hos dem privat om lidt/

Halv pris og leveret rettidigt - hvad kan man ønske mere

Halv pris og leveret til døren...

Mindre end halv pris af ComputerCity, hvor jeg købte sidst.
Og hurtig levering lige til døren.

Jesper

Laveste pris - lynhurtig levering - alt perfekt

Alt okay

Dantoner havde den laveste pris. Hvad jeg især godt ku li var, at forsendelse var med i prisen. Så kom der ingen grimme overraskelser da jeg nåede til kassen. Min toner nåede frem som forventet efter 3 dage.

Rigtige toner til billig pris

Levering som aftalt og billig laser toner

Rigtig god ;)

God support og hurtig levering ..... og det "funker" :)

Varen OK og hurtig levering - godt tilfreds

SUPER nemt og hurtigt!

Ingen kritik overhovedet!
Super nemt at finde det ønskede og levering næste dag - bedre bliver det da ikke!
Dantoner er klart en af grundene til at jeg ofte vælger at handle på nettet i stedet for i fysiske butikker.

dantoner.dk Details

Visit Dantoner