Datamarked.dk reviews

Datamarked.dk reviews

9.3

Havde bestilt noget kabel på hjemmesiden i en weekend, allerede om mandagen havde jeg det. Opdagede desværre jeg havde købt forkert, så returnerede det, og allerede om fredag havde de sat pengene retur på min konto - OVENIKØBET inkl. fragtgebyret !!!! Det kan man kalde super service - handler til enhver tid gerne her igen.

Effektiv og hurtig betjening

Alt fungerede perfekt. Datamarked splittede også ordren fordi en artikel var i rest ordre. PC'en lever fuldt ud op til forventningen. Det kan overhovedet ikke ses at den er brugt.

Jeg kan klart anbefale Datamarked til andre.

(Tastaturet var noget løst i det :-). Fandt selv ud af, at en skrue manglede at blive skruet fast).

Jeg har sjældent oplevet så god service og betjening, hurtig og solid vejledning
Tak

Dejlig service, hurtig hjælp og hurtig levering.

Jeg bestilte en oplader til min computer, jeg bestilte dog den forkerte og skrev til Datamarked. Jeg skrev jeg havde bestilt den forkerte, de skrev lyn hurtigt tilbage, at jeg skulle sende den tilbage, så ville de sende en anden. De fandt den rigtige til mig. Rigtig god service og hurtig levering.

Udemærket.

Kvaliteten af produktet helt i top. Men ekstrem langsom levering. Dette havde noget at gøre med det kinesiske nytår så ikke helt datamarkeds skyld. Dog var det ikke-tilfredsstillende at når man ringede ind fik man at vide at der højest ville gå 14 dage yderligere og ellers ville de kontakte mig. Det skete ikke så jeg ringede ind igen. Men de havde stadig ikke noget svar. Jeg købte d 23/1 og modtog varen d 11/3. Slet ikke iorden.

Fair og kvik ekspedition

Bestilte i november en computer hos Datamarked.dk og fik den dagen derpå gennem pakkeselskabet.

Hurtig levering og computeren var som reklameret.

Virkelig god service

Jeg fik mit batteri dagen efter, hurtig og effektiv service. Meget tilfreds

HURTIG KONTAKT OG LEVERING. KUN +++++++ HERFRA

Det var så den første gang jeg handlende ved Datamarked. En god og nem hjemmeside, hvor man hurtigt finder sin varer. Bestilte om aften og næste morgen var der besked om at ordren var modtaget. Fik mit nye batteri dagen efter og det var nøjagtigt som forventet og tilfredsstillende.
Det var en god god og perfekt købs oplevelse.

Sender forkerte brugte vare (åbnet) og lyver med lagerføring :(

Jeg har bestilt en specifik type Kingston SO-DIMM ram og det skulle være denne type (type nr), det var en hastesag som skulle bruges her Mandag morgen.
Jeg modtager noget helt andet, ikke det type nr jeg skal bruge plus at pakken har været åbnet og ligger omvendt i æsken. Holder sku ikke.
De siger at det er samme type ram. Ja det kan godt være men det er samme slags men det er ikke det type nr. jeg har bestilt. Der er jo en grund til jeg bestilte lige denne.
Det hardware den skal bruges i vil ikke havde en anden type/slags, den vil havde det ram type nr. de skrev at de havde på lager.
Nu skal man sende retur og selv betale den ene vej + bruge tid på det.
Det er en joke i mine øjne, i'm sorry men det midste de kunne gøre var at returnere pengene med det samme. Ingen snik snak men retur og der efter vente på varen og selvfølgelig selv betale forsendelsen begge veje.
Det syntes jeg nok ville være mere en rimeligt. Ikke mere Datamarked for mig.

Vh
Fotografen
E.S

Super kvalitet

Super kvalitet af både varer, forsendelse og pris. Det var et stort skridt for mig at skulle købe en brugt bærbar, men al tvivl forsvandt. Hurtig levering, varen opfyldte fuldstændig forventningerne. Meget tilfreds.

Overraskende fantastisk virksomhed

Vil klart anbefale denne virksomhed til alle. God og meget hurtig service. De bestilte varer kommer i løbet af få dage og er der en reklamation på en vare handles der meget effektivt og hurtigt på det. Tak !

Høj service + de ved hvad de snakker om

Er imponeret over deres service niveau og deres faglige viden. Al kontakt har været over mail og telefon, men alligvel har de haft held med at fikse min computer.

Meget tilfredsstillende

Købte oplader samt batteri til bærbar, hurtig levering. Der var en fejl på batteriet, talte med Datamarked og dagen efter lå der et nyt batteri.
Fornem service. Kan varmt anbefales.

Altid til tiden :-)

Har handlet mange reservedele hos datamarked efterhånden.
Varer bliver altid sendt samme dag, eller dagen efter, hvis man bestiller om aftenen.

Har flere gange haft kontakt med Kenneth, som gør det en fornøjelse at handle der :-)

Kan klart anbefales!

Rigtig god service

Jeg skulle bruge et nyt tastatur til min bærbare computer, og skrev til Datamarked torsdag og spurgte hvilken type jeg skulle bestille. De spurgte om billeder, som jeg sendte til dem senere samme dag. Jeg fik respons om mandagen og et link til bestillingssiden. Følgende bestilte jeg tastaturet og indenfor 48 timer havde jeg det i hånden til trods for, at jeg bor i udlandet. God og tilfredsstillende service.

Kunderne først reklamationer løses omgående og positivt

Undertegnede bestilte et nyt batteri til min bærbare i januar 2014.
Skrev til Datamarked APS at jeg syntes det nye batteri allerede nu efter 2 måneder var ved at blive fladt.
Ingen problemer du får et nyt.
Hvad kan man som kunde forlange mere superservice og venlig betjening.
Mine bedste anbefalinger til Datamarked.

Ove Henriksen

Hurtig og effektiv service

Jeg har en bærebar computer som skal have nyt display, der var lidt tvivl om hvilken type jeg skulle bestille da den model jeg har ikke lige kunne findes hos Datamarked.
Jeg skrev så til deres kundeservice afdeling, og fik meget hurtigt et svar tilbage at jeg bare skulle finde model nummeret bag på displayet. (At man så vælger at placere dette model nummer inde på bagsiden af displayet, er noget fjollet, men på ingen måde noget Datamarked kan gøre ved)
Efter dette model nummer var fundet, sendte jeg bare dette til Datamarked og de fandt meget hurtigt det display jeg skulle have, og det er nu bestilt via deres webshop.

Hele forløbet har kørt flydende og med meget hurtig svar fra deres kundeservice, alt i alt er det hele bare perfekt.

Jeg kan varmt anbefale Datamarked.

Top karakter

Jamen alt er simpelthen i orden !
Rigtig god service.
Hurtig forsendelse.
Til at stole på.

Helle Wachs

Hurtig levering og hjælp til bytning

Jeg skulle bruge 1 Gb ram til en gammel Zepto4200. Desværre passede den tilsendte ikke, den blev hurtigt skiftet til en anden, som dog heller ikke passede.
Pengene kom omgående retur - flot! Datamarkeds hjemmeside lover dog, at den viste ram vil passe 100% til Zepto 4200 - det bør de rette!
Datamarked ApS

Reply from Datamarked ApS

Hej Aksel

tak for din anmeldelse.

Den rigtig type til din computer er denne her http://www.datamarked.dk/?id=897&recordid=2856

God weekend til dig.

Sådan skal det gøres :-)

Bestilte et forkert batteri og ringede så for at høre, hvad jeg nu skulle gøre, for batteriet passede ganske enkelt ikke i min Macbook pro. Sælgeren oplyste at jeg skulle have et andet batteri med andre specifikationer og i løbet af kort tid havde vi byttet rundt uden beregning. Men desværre passede batteri nr 2 heller ikke (var defekt) så da jeg ringede anden gang fik jeg mulighed for at sende Macbook samt defekt batteri til Datamarked. 2 dage efter modtog jeg Macbook monteret med korrekt batteri retur og den skriver jeg fra lige nu. Se det er service :-)

Datamarked ApS Support

Datamarked ApS kan tilbyde disse fordele:

• God service! • Dag til dag levering! • Altid til lave priser! • Høj kvalitetsprodukter! • Garanti på alle produkter! • Prisgaranti på alle produkter! • Over 100.000 varer på eget lager! • Tilfredshed eller pengene tilbage!

Datamarked ApS fører et bredt produktprogram af:

• Originale / Kompatible notebook strømforsyninger / Universale strømforsyninger / Bil strømforsyning. • Crystal Clear LCD/LED skærme til Notebooks. • Notebook Batterier, originale & kompatible. • Alle gængse reservedele til Notebooks. • Displays / touch skærme til iPad, iPhone & iPod. • Alle gængse reservedele til iPad, iPhone & iPod. • Tilbehør såsom Tasker / Oplader etc. • Refurbished Notebook (maskinerne er med 1 års garanti til forhandlere)

Promise 3

Om Datamarked.dk

Datamarked.dk - IT Reservedele og refurbished bærbare computere & iPads, SPAR op til 70% på refurbished bærbare computere, og 30% på refurbished iPads. Vi giver garanti på alle produkter.

Visit Datamarked.dk

Datamarked.dk - IT Reservedele og refurbished bærbare computere & iPads