Datamarket reviews

Datamarket reviews

6.2

Sløvt og dårlig Info

Mega dårlig service og Info .
Havde bestilt en harddisk som jeg fik af vide de ville sende ugen efter pga den ikke var på lager. Men 4 uger efter og stadig ingen vare og må selv skrive og hører hvor det blir a, og hver gang får man af vide at næste uge kommer den, men stadig ingen vare.

Dejlig kundeservice

Havde bestil et oplader, som dersværre viste sig at være den forkerte, jeg ringede til kundeservice som svarede med det samme og hjalp med at finde den korrekte oplader og derefter at sende den med haste post så jeg fik den dagen efter.
utrolig hurtig god kundeservice, kombineret med de billigste priser på market gør at jeg kun kan sige godt om dette firma :-)

Is Datamarket your company?

Datamarket Details

DataMarket provides data and statistics on Iceland. The Icelandic economy, society, nature, and industry explained through visualization.

Visit Datamarket