Dataworld reviews

Dataworld reviews

7.4

Perfekt service på chat - hurtig levering

Skulle købe en gamer pc til min søn.
Har ikke den store erfaring heri.
Meget kvalificeret service på chat.
Overholdt aftale. Hurtig levering

Kunne ikke være bedre.

Jeg bestilte en mus hos dem. Det gik fint hurtig levering. Intet at sætte finger på.

Potentiale for forbedring

Når jeg har har bestilt et produkt der er på lager forventer jeg at få det leveret hurtigt og korrekt! Den 3.marts kl. 21 bestilte jeg en Synology DS414, og modtog med det samme en mail med ordrebekræftelse hvor der stod "har du varen indenfor 1-2 dage".
Den 6. marts ringede jeg og rykkede for forsendelsen, og fik at vide at den ville blive sendt i løbet af dagen. Da jeg den 7. marts afhentede jeg varen i GLS pakkeshop, så jeg at jeg havde fået leveret en DS214 og ikke en DS414. Ringede straks til Dataworld og aftalte at køre til butikken og bytte varen. Her fik jeg en god og venlig betjening og en undskyldning for at der var sket en fejl i leveringen. Jeg vil gerne handle i Dataworld fremover, men vil nok foretrække at hente i butikken.

Langsomme men sikre

Når man betaler med bankoverførsel kan der gå 4 arbejsddage før man modtager varen. Dette skyldes ikke banken! Eller fragten! Ellers er alt rigtig godt. God hjemmeside der er let at betjene.

Super hurtig ekspedition og levering

Jeg bestilte et headset mandag, og allerede et par timer efter fik jeg besked om, at det var afsendt. Det kom tirsdag formiddag, det var det jeg havde bestilt, og det var de to ting jeg forventede.

perfekt

fik varen uden problemer..leveret gratis med Gls hos vores lokale shell..

Det bliver ikke bedre

Jeg bestilte en masse hardware og tænkte at jeg ville modtage det indenfor 3-4 dage... men allerede om aftenen modtog jeg et track and trace nr. med at pakken var sendt og dagen efter modtog jeg det hele
Det hele var pakket forsvarligt ind og alt virkede første gang.
Selve forløbet og leveringen er helt klart 5 stjerner værd.

Jeg købte min nye computer i butikken, hvor jeg fik en fin vejleding af de flinke ekspedient. Er meget tilfreds med min nye computer og vil anbefale Dataworld til venner og bekendte.

Gode priser. Hurtig levering.

Har handlet hos Dataworld mange gange. de har rigtig gode priser og leverer altid hurtigt. Har en enkelt gang haft en defekt mus som blev ombyttet hurtigt og uden bøvl. De er helt klart min foretrukne IT leverandør.

Kan det blive meget være!!!

Det er jo en helt utrolig dum måde i er over for jeres kunede på.. jeg bestilte en ny mus lørdag d 5/2 og der stod flere på lager, Men nu idag d 11/2 har jeg endnu ikke fået noget eller fået nogle mail om jeg ikke får den. det er så meget tri grin som det overhoved kan blive og jeg bestille arldig noget der inde fra igen det er helt sikkert

Nemt, billigt og hurtigt

Jeg bestilte en HP bærbar computer hos dem onsdag morgen og allerede torsdag var den leveret hos mig.
Dataworld var billigst med bærbaren. Bestillingsprocessen var nem og leveringstiden var hurtig. Jeg kan ikke forlange andet :)
Så helt klart 5 stjerner fra mig til dem.

Super rådgivning og meget venlige

Meget venlige til at rådgive i forbindelse med køb af hardware. Fik en rigtig god vejledning fra en behagelig sælger i telefonen. Ligeledes da jeg skulle afhente tingene i deres butik bliver man mødt med et smil og får svar på alle spørgsmål.

Jeg kan helt klart anbefale Dataworld !

Dårlig rådgivning

I forbindelse med opgradering af en ældre laptop skal jeg købe SSD disk, memory og en ny Windows7 licens. Forhandleren er klar over at jeg ønsker at genbruge de indkøbte dele hvis opgraderingen ikke er en succes, men oplyser ikke at Windows licensen som de sælger kun kan installeres en gang og ikke flyttes til ny hardware hvis opgraderingen ikke er en succes. Dvs. de mangler at give den rigtige rådgivning i forbindelse med den licens de sælger som er en OEM licens. I en efterfølgende telefonsamtale bliver jeg overfuset af en super uhøflig sælger.

Super service og hurtig levering

Efter god og venlig telefonisk vejledning bestilte jeg en NAS på deres hjemmeside om eftermiddagen og havde forventet der ville gå et par dage før jeg modtog den, men allerede dagen efter var den hos mig... Dataworld var utrolig hjælpsomme og ikke mindst hurtig levering.

Var meget behjælpelig

Havde en dårlig oplevelse med et andet firma jeg havde bestilt et grafik kort ved, endte med at annullere min ordre.

Undersøgte hvor jeg så kunne købe et grafik kort hurtig (altså var på lager) brugte Dataworlds chat og sælger bekræftede kortet var på lager og selvom det var efter den normale tid for afsending sendte han det samme dag og jeg havde min varer næste dag.

Ikke imponerende

Bestilte en vare d. 09.12.13 (julegave), modtog bestillingsbekræftelse med det samme (kopi af data indtastet på hjemmesiden), men fik aldrig en ordrebekræftelse. Kontaktede dem via chatten d. 12.12.13 og forhørte mig til levering: Den ville komme i løbet af 2 dage. Da jeg stadig ikke har modtaget min vare i dag d. 17.12.13 kontaktede jeg dem igen: Nu ville varen komme i slutningen af ugen .... og så gav jeg op & annullerede ordren. Den med hurtig levering er en by i Rusland & som andre har jeg heller ikke modtaget en mail om at ordren er annulleret. Ringe kundeservice.

Glemte det lige......

Bestilte en Razor mus som stod som sidste på deres hjemmeside. Fik en mail med bestillingen, og hørte efterfølgende intet i ca 5 dage. Da jeg ringede til dem havde de ikke flere og annulerede min ordre. Fair nok der er ikke flere, men kunne i måske have sendt en mail om dette dagen efter så jeg ikke stod og manglede en julegave her lige før jul? Ikke videre seriøst.

Great service, low prices.

I ordered a Samsung DVD player late on Thursday evening and received it on Monday morning. Not only was was my order promptly despatched it was also very well priced, 50% or so less than prices quoted elsewhere.
I will be using this company again.
Strongly recommended.

Virkelig fin behandling

Jeg Bestilte et G430 Headset Fredag aften og modtog det tirsdag. Ikke rigtig noget at sætte en finger på. Kan varmt anbefale t handle med Dataworld.dk

Fantastisk kundeservice og hurtig RMA

Købte for nogle uger siden en Logitech g600 MMO mus, som desværre viste sig at have 2 mere eller mindre defekte g-taster. Jeg fik god behandling da jeg ringede til Dataworld om mandagen, og allerede fredag samme uge modtog jeg min nye mus.

Jeg har også købt mit headset og tastatur fra Dataworld, og har ikke andet end gode oplevelser med dem, så de kan helt klart anbefales!

Dataworld A/S Details

Visit Dataworld