Dating.dk reviewed by

Menstrup, DK

Flygt før det er for sent!

Denne side er det største bondefangeri der nogensinde er oprettet!
Jeg bestilte en 30 dages prøve, som jeg afmeldte bagefter. En måned efter trækker de så 449 kr. Jeg logger ind på deres side for at finde et telefon nummer/E-mail adresse, og det var åbenbart nok!
Ringer til dem i dag og siger jeg vil have mine penge tilbage da de har trukket dem uden min tilladelse da jeg som sagt havde afmeldt, og så bliver man svinet til af den kvindelig medarbejder. Hun kunne ikke forstå jeg var logget ind for at finde deres telefon nummer, og hun beskyldte mig for at lyve og at jeg ikke havde afmeldt det!
Hun ville overføre nogle af pengene, men jeg skulle betale for 30 dage.

Hold jer væk fra denne amatørside! De overholder ikke engang reglerne om 14 dages fortrydelsesret!
Iben, IP, Peter P., I. Mogensen and Søren Kristensen found this review useful
    Dating.dk
    TrustScore 7.5 / 10
    1,451 Reviews

Reply from Dating.dk

Hej Martin,

Tak for din anmeldelse.

Vi overholder selvfølgelig gældende dansk lovgivning og yder 14 dages fortrydelsesret.

Da du oprettede din profil skulle du acceptere vores betingelser. Heri fremgår det bl.a.:

"Du tager dit abonnement/din serviceydelse i brug i samme øjeblik du gennemfører købet på www.dating.dk. Ønsker du at udnytte fortrydelsesretten, må du straks efter køb logge af og ikke logge på igen og kontakte kundeservice for at informere, at du har fortrudt dit køb. "

Vi tilbagebetaler desværre ikke for et produkt man er begyndt at gøre brug af, hvilket du har gjort. Alligevel har vi valgt at imødekomme dig med en delvis refundering, selvom du faktisk ikke opfylder betingelserne for denne.

Du er selvfølgelig velkommen til at kontakte os på trustpilot@dating.dk for en uddybende forklaring, såfremt du har behov for dette.

Mvh,
    Dating.dk