Dating.dk reviewed by

2500, DK

Flabet kundeservice!

Jeg har desværre ikke fået afmeldt et abonnement til 449 kr, efter at have købt en uges prøve-medlemsskab. Dette havde jeg ikke regnet ud, så ringede til Datings kundeservice, og får en kvinde i røret, som er yderst flabet! Jeg starter med at snakke pænt, og spørger om der er sket en fejl. Hun forklarer mig det så, og fortæller flabet at det jo er derfor jeg har kunne bruge profilen og skrive breve. Jeg fortæller så, at jeg ikke rigtig har brugt den det sidste halve års tid, og hun fortælle mig så at det forstår hun ikke jeg siger, da jeg har været online tre gange i dag. Ja - fordi jeg prøver at finde ud af hvorfor i har trukket så mange penge!! Ja, så forstod hun virkelig ikke hvor jeg ville hen med det.

Jeg har selv arbejdet i kundeservice, og ved hvor mange sure mennesker man får igennem, derfor prøver jeg at være sød. Men hun var så flabet og snakkede så meget ned til mig, at jeg faktisk smækkede på.

Om siden fungerer optimalt, skal jeg ikke kunne bedømme, så denne anmeldelse er udelukket lavet på deres service!

---------
Efter at have reageret på nedenstående tilbagemelding fra dating.dk, har jeg ikke fået yderligere uddybelse. Og dette er nu måneder siden, hvilket bare underbygger min oplevelse af at deres kundeservice ikke fungerer optimalt.
Søren Kristensen, Kennet Wedel and Iben found this review useful
    Dating.dk
    TrustScore 7.5 / 10
    1,437 Reviews

Reply from Dating.dk

Hej CCH,

Tak for din anmeldelse.

Jeg har kigget din sag igennem og kan dokumentere den aftale du har indgået med os. Af hensyn til "lov om behandling af personfølsomme oplysninger", så kan jeg dog desværre ikke fremlægge dokumentationen offentligt på Trustpilot.dk

Du er meget velkommen til at henvende dig på trustpilot@dating.dk, for et uddybende svar på din henvendelse.

Mvh,
    Dating.dk kundeservice