Dating.dk reviewed by

København, DK

Meget besværligt at afmelde

Benyttede mig af et abonnement med 15 dage.

Jeg ville så afmelde... men hov, det er ikke bare sådan lige. Man skal ind og søge på deres FAQ for at få en ide om hvordan man gør.

Det drejer sig så om at finde sine løbene abonnementer og klikke på en grøn prik (et tilfælde at jeg finder ud af det). Derefter kommer der så en popop, ifølge deres egen vejledning skulle der udover en masse reklame for at fortsætte være et afmeldings link i bunden, selvom du fortsat insisterer på at det er der - så var det ikke synligt under min afmelding. Om det er en fejl eller ikke understøttede funktioner i min browser ved jeg ikke?

Jeg skriver så til dem fra siden (svært at finde deres mail adresse), at jeg ønsker at opsige, da en skriftlig opsigelse er lige så gældende. Dette gør jeg dagen før, men de vælger så alligevel at trække de 450 kr for 10 uger.

Ved flere dialoger er jeg kun kommet frem til at de forkorter til 30 dage (lidt over 200 kr) - og orker simpelthen ikke at køre den længere. Vi må håbe der er en som gider at tage deres sag til domstolene.

Bemærk at jeg har redigeret anmeldelsen den 9/10 - for at præcisere og følge op
Kennet Wedel and Iben found this review useful
    Dating.dk
    TrustScore 7.5 / 10
    1,437 Reviews

Reply from Dating.dk

Hej Jacob,

Først og fremmest, så lad os lige få al tvivl ud af verden.

Selvfølgelig kan du afmelde et abonnement. Alt andet ville være direkte uetisk og ikke mindst uden for gældende dansk lovgivning.

Når du får popuppen frem på skærmen, så er der et sandfarvet link i bunden, hvor der står "AFMELD ABONNEMENT". Du skal klikke her, for at afmelde. Jeg kan desværre ikke lige svare dig på, hvorfor du ikke klikker det rette sted. Der findes to muligheder via popuppen; 1) Fortsæt abonnement i minimum 48 timer og få en gave til en værdi af 100 kroner, eller 2) Afmelde abonnementet.

Du er velkommen til at kontakte os på trustpilot@dating.dk, så fremsender vi gerne et screenshot af popuppen, med en tydelig markering af, hvor det sandfarvede link er.

Mvh,
    Dating.dk