Dating.dk reviewed by

Sundbyerne, DK

Overskuelig, brugervenlig og troværdig datingside!

Jeg har prøvet nogle forskellige datingsider, men Dating.dk var helt klart den bedste side for mig. Det er nemt at komme igang og finde rundt på siden både ved brug af PC, Smartphone og APP.
Jeg har følt mig tryg ved at bruge Dating.dk og har jeg haft spørgsmål eller problemer af den ene eller anden art, har support teamet altid været meget professionelle og kompetente.
Der er meget hurtig respons hvilket er rart når man sidder og venter på svar, godkendelse af billeder eller andet.
Jeg var aktiv kunde hos Dating.dk gennem ca 1½ år hvor jeg både prøvede at have en Plus profil som man betaler for, samt en gratis profil. Begge dele har fungeret fint og jeg syntes det var rart at kunne veksle lidt frem og tilbage mellem disse alt afhængigt af om jeg lige datede en pt. eller var aktivt søgende. Derudover benyttede jeg mig ofte af de mange gode tilbud på Plus profil hvilket var en stor hjælp for mig. Jeg syntes ikke altid jeg havde så mange penge til at bruge på datingsider og der vandt Dating.dk kampen om økonomien. Det var dér hvor jeg fik mest for pengene.
Ikke nok med at jeg gennem Dating.dk har fået nogle hyggelige og sjove oplevelser og mødt en masse mennesker, har jeg nu også fundet mit livs kærlighed. Så det KAN altså lade sig gøre!!! :D
Derfor et stort TAK! til Dating.dk