Dating.dk reviewed by

Bondefanget i abonnement

På Dating.dk kan man kun konstatere "vi alene bedre vide".

Som person er du den dumme og ubegavede person, - hvilket er heldigt for Dating.dk. Dating.dk fanger dig i deres utydelige prispolitik, som kun højt begavede personer, med en universitet grad i markedsføring kan finde rundt i.

Det er mere vigtig for Dating at "gemme skjulte priser" skrevet med småt, - end at kalde en spade for en spade.
Hvor svær kan det være, - at skrive hvad et abonnement koster i en periode MED STOR SKRIFT?

Dating får dig til, at tro du køber et billigt abonnement, hvor du inden for x antal timer, skal ind og ændre/stoppe dit abonnement, for ikke at falde i endnu et abonnement, -
som er 5-6 gange større end det du reelt har opfatter du har købt!

På Dating færdes der folk hvor diskretion er en absolut nødvendighed. Gifte personer - og folk i forhold, færdes på Dating.
Diskretionen er total elimineret, når man med sin kluntede prispolitik og abonnement "forhold" gør en dyd ud af og trække et stor beløb på en evt. fælles konto.

Kundeservice. Det er så tydeligt når man ringe til Dating, at man kan fornemme hvor "skolet" deres kunde medarbejder er. Det er næsten ikke til og holde ud hvor meget medfølelse de forsøger at give dig (dybest set er de pisse lige glade med dig) når du taler med dem i telefonen.

Jeg har ikke noget ordre nummer, - og gider heller ikke at høre på en medarbejder fra Dating her på Trustpilot. Ejeren af Dating tør jo ikke, at vise sit sande jeg, hvis han gør kan han jo ligge sit telefonnummer her.
Martin Johansen and Peter P. found this review useful
    Dating.dk
    TrustScore 7.5 / 10
    1,452 Reviews

Reply from Dating.dk

Hej "M",

Tak for din anmeldelse.

Jeg har kigget din sag igennem og kan dokumentere den aftale du har indgået med os. Af hensyn til "lov om behandling af personfølsomme oplysninger", så kan jeg dog desværre ikke fremlægge dokumentationen offentligt på Trustpilot.dk

Du er meget velkommen til at henvende dig på trustpilot@dating.dk, for et uddybende svar på din henvendelse.

Mvh,
    Dating.dk kundeservice