Dating.dk reviewed by

Grindsted, DK

God dating side, med plads til forbedringer.

Gode ting:
God men lidt rodet kundeservice, det ville hjælpe hvis de kunne se om der var andre fra kundeservice der allerede havde skrevet.
Det Nye layout ser pænt ud og virker godt.
Mange søde damer (-;
God og velfungerende mobil app.
Jeg kan godt lide ide'en med online dating, da man får et indblik i hvem personen er, fremfor at skal gå hen til en tilfældig i byen, og bruge tid på at finde nålen i en høstak.

Dårlige ting.
Jeg har tidligere brokket mig til kundeservice, over falske profiler, og anmeldt en del efterhånden.
De findes dog stadig og derfor kunne man komme med et forslag til enten CPV validering, eller at man bruger et webcam til at godkende om man i virkeligheden er den man er, hvor man lige viser sig for en person fra kundeservice, for overhovedet at kunne oprette en profil hos jer.
jeg syntes nemlig godt der kunne være strammere krav til at have en profil.
F.eks at have minimum 3 forskellige billeder af sig selv. en tekst som beskriver hvem man er. og så skal der også være en skrappere forældelses frist på profilerne således dem der ikke er online regelmæssigt, heller ikke kan fremsøges.
jeg syntes også godt at i lige må få styr på jeres "match maskine" så den ikke bare spytter tilfældige match ud, men at de faktisk passer med de krav folk sætter, ellers er der ingen ide i det.
Jeg er f.eks ikke interesseret i at få et match uden profil billed, på en kvinde der er ældre end mig, og bor i den anden ende af landet, hvad skal jeg bruge det til?
Udover det forstår jeg ikke hvorfor det skal koste penge at skrive en offentlig besked alle kan se, jeg giver heller ikke penge for at skrive en status opdatering på facebook?
    Dating.dk
    TrustScore 7.5 / 10
    1,451 Reviews

Reply from Dating.dk

Hej Kasper,

Tak for din anmeldelse og din konstruktive kritik!

Det er korrekt, at vi på Dating.dk slås med falske profiler. Derfor har vi også udviklet flere forskellige systemer, der detekterer disse svindlere. De får ofte ikke lov til at færdes på sitet i særlig mange timer. Helt fri bliver vi dog nok aldrig for dem, desværre. Men vi er meget obs på det.

Mht. matchsystemet, så er systemet opbygget således, at det altid vil prioritere dine kriterier, men når systemet har svært ved at finde flere gode matches, så vil man i mellemtiden få tilsendt nogle forslag, der undviger fra kriterierne, så man ikke føler, det går helt i stå.

Jeg håber du får en glædelig jul og at der snart dukker en sød pige op til dig!

Mvh,
    Dating.dk