Dating.dk reviewed by

Thyregod, DK

Gentagelse

Blev tilbudt et plusabonnement for kr. 15,00. Takkede pænt ja tak. Fik desværre ikke lige læst det med småt, inden jeg fik set mig om var der trukket kr. 349,00 for løbende abonnement. Ingen advarsler, ingen kvitteringer, intet der kunne indikere at jeg jævnligt blev trukket for et større beløb.
Kontaktede kundeservice, som intet vil gøre.
Jeg vil kalde det for bondefangeri, hvor det kræver at man er overordentlig vågen.
Alt i alt en rigtig dårlig måde at føre forretning på!
Det bør virkelig laves om, så den enkelte bruger har bedre mulighed for at undgå at miste en masse penge!
J Nielsen, Martin Johansen, Peter P. and Esben Jensen found this review useful
    Dating.dk
    TrustScore 7.5 / 10
    1,437 Reviews

Reply from Dating.dk

Hej Kathrine,

Du har ganske rigtigt købt et introtilbud med efterfølgende abonnement. Vi har naturligvis fortrydelsesret efter gældende dansk lovgivning, men idet du har taget produktet i brug, så refunderer vi almindeligvis ikke.

Alligevel har vi dog imødekommet dig, og du har fået afkortet dit abonnement til et på 30 dage til 219 kroner og fået differencen refunderet. Da du som udgangspunkt faktisk ikke er berettiget til en refundering, eftersom produktet er taget i brug, så synes jeg egentlig vi har udvist fin service i forhold til din sag.

Du er ikke blevet fratrukket det fulde beløb, som du her nævner. Jeg kan desuden tilføje, at du selvfølgelig har kvitteringer ved hånden. Du kan se dine kvitteringer i betalingscentret under "tidligere køb".

Jeg håber dog, at du trods alt får held og lykke med din profil, så du kan finde kærligheden på Dating.dk.

Mvh,
    Dating.dk