Dating.dk reviews

Dating.dk reviews

7.5

Et site med respons

Jeg synes, at sitet fungerer, omend der er en del useriøse i mellem.

Dating.dk ´s fantastiske fredagsbar

Dating.dk er nu begyndt at lave forskellige arrangementer, så man også kan mødes i den virkelige verden og ikke kun foran skærmen... super initiativ :-)

Jeg var med til fredagsbar på Pub & Sport fredag den 28.03 - og selvom jeg stadig er single havde jeg en super hyggelig aften og mødte en masse interessante mennesker... Jeg skal helt sikkert med igen på et tidspunkt!!

Kasper

Bare helt fantastisk

Jeg var en af dem der var med fra starten da dating.dk kom til i '98. Jeg har haft mange sjove oplevelser. Jeg fandt den store kærlighed i 2006. Og i lørdags blev vi gift. Jeg skrev til dating.dk og spurgte efter noget sjovt til vores bryllup. Fik de mest fantastiske goodiebags, som jeg kom lidt sjovt i så alle vidste hvad jeg synes er vigtigt på en date. Kondom tyggegummi tandbørster og spritklud. Dette var et sjovt indslag og de singler der var til vores bryllup fik en del kondomer med sig. Kan kun give dating.dk mine største anbefalinger. Altså hele 5 stjerner.

Effektivt og eventyrligt

Efter min skilsmisse juli 2013 begav jeg mig via Dating.dk ud i dating junglen. Havde set reklamerne i Tv, og opdagede hurtigt at dating.dk. er effektivt og fyldt med gode muligheder for lige det eventyr du ønsker. Venlige datere og gode søge kriterier.

Bare i orden

Fin service, når man ringer eller skriver med spørgsmål !!!

Nemt og tilgængeligt

Rigtig god Dating side for den voksne single. Her er også events hvilket er en rigtig god ide så man kan møde flere mennesker på en gang.

Rigtig godt men for dyrt..

Jeg syntes det er rigtig godt, men er alt for dyrt, specielt for en alene mor... :-(

Dating.dk på godt og ondt

Sitet er lækkert opsat og nemt at komme rundt på... Altid mange online...
Dog synes jeg, at de machtmails, man modtager flere gange om dagen, er lidt irriterende, da det kun er få af dem, der egentlig matcher???
Har fået at vide af kundeservice, at det er fordi, der så kan gå lang tid imellem, at disse matches dukker op.. Men hvis de nu er helt ved siden af ens egenlige match, hvad skal de så komme for..??

Velfungerende og seriøs datingside.

Jeg blev skilt for 7 måneder siden, og efter 4 måneder bestemte jeg mig for at finde en kæreste på Dating.dk.
Siden er nem at håndtere, især når man skal lave sin egen profil. Selv de mennesker, som har svært ved at bruge en computer, kan finde ud af at udfylde sin profil:-)
I weekenden var jeg til et arrangement, hvor vi blev inviteret ud at spise og bowle sammen med andre singler. Det var absolut en fantastisk god aften med dejlig mad - og arrangøren, Anne gav chips og øl til alle mand.
Jeg kan varmt anbefale denne hjemmeside til alle singler, som søger den store kærlighed, for den findes der. Stor ros til Anne ;-)
Mange hilsner fra Vellepigen1969.

God service og kundeservice!

Jeg har haft en god erfaring med dating.dk af flere omgange, og denne gange kunne jeg ikke få mine kode til at virke, så sender en mail til deres kundeservice. og efter et par dage, er de søde at nulstille min kode, så jeg kan måske kan komme ind og finde den rette ;-) Man kan jo kun håbe.

Alt i en hos dating.dk

Jeg var lidt skeptisk da jeg først overvejede om jeg skulle lave en profil.. For havde hørt fra andre at sådan datingsider var et "kødmarked" hvor man ikke rigtig var seriøs og havde gang i flere dates på en gang...
Men jeg lod tvivlen komme til gode og kiggede mig lidt rundt i det for mig var en ukendt jungle... Jeg fandt dating.dk som den mest seriøse udbyder, men de værdier jeg havde som krav..
Jeg har bestemt ikke fortrudt jeg har lavet en profil herinde, for selv om jeg ikke har fundet kærligheden endnu, så har jeg fået en masse dejlige oplevelser både når jeg har skrevet sammen med andre profiler, men også når jeg har været på date med nogen af dem.. Jeg har fået udvidet mit netværk med nogle rigtige gode venner, venner som jeg ikke ville ha mødt i den "virkelige" verden...
Jeg har også deltaget i nogle af dating.dk's events.. Det er noget jeg varmt kan anbefale at deltage i... Det at man er en masse sammen og lærer mange dejlige mennesker at kende og det at være en del af et fællesskab...
Jeg synes Dating.dk er en yderst kompetent site, hvis jeg har haft spørgsmål eller har været utryg, har jeg altid kunne få den hjælp jeg havde behov for...

Dejligt med en dating side hvor der er nogen der vil det samme som en.

Jeg oplever dating.dk meget positivt.

Min veninde som også bruger dating.dk anbefaldede mig denne side, og nu skulle det prøves.

Jeg er en person, som har prøvet maaaange dating sider, gratis og som betalende.
Fik et tilbud herinde jeg ikke kunne sige nej til. Jeg fik +profil og kunne nu rigtig udforske.
Deres side er meget nem at finde rundt i, både på nettet og app. personlig bruger jeg mest app.

Deres kundeservice sender beskeder ud, med hvordan man kan gøre ens profil mere atraktiv og spændende.

Jeg kan stærkt anbefale andre singler i Dk at bruge Dating.dk.

For dyr "takst", og bedre søgning

Prisen er alt for høj, bare for at se hvem der har besøgt en kan man ikke engang se, men skal ha plus profil for det, det syntes jeg er rigtig dårligt, af admins!
Fx ved jeg måske hvorfor det går så "langsomt" med mine dates og kontakter til fyre, det nok fordi jeg kun kan når jeg har plus profil fordi man kun kan skrive sammen en gang hver 2. mdr. Det rigtigt ærgerligt, da vi allesammen har brug for en kærlighed i vores liv og tilværelse, til at få nogle fantatiske børn sammen med. Også når man søger udfra sit postnr og fx 40 km frem, så kommer der ikke nær så mange, som søger man på de enkelte byer som stadig ligger indenfor en 40 km's distance fra bopæl af.

Den bedste mulighed for at møde hinanden, er Dating.dk

Kan varmt anbefale dating.dk.

Har efterhånden været på dating sider nogle gange og Dating.dk er bare den bedste, mest overskuelige og troværdige medie jeg har oplevet.
Kan kun rose jer varmt, er man i tvivl om noget, kan man altid ringe og få svar.
Dette er for mig en meget vigtig ting og gør jeg føler mig helt tryg hos jer.
Har brugt denne mulighed, at ringe mange gange og altid sider der en sød og imødekommende medarbejder, som med stor tålmodighed besvare dine spørgsmål.
Har ofte og gør det igen og igen fremhæve jeres medie til andre, alle tilvalgs pakker gør, at alt er nemt og super godt at overskue.
Kan med hånden på hjertet og varme tanker, give jer min aller bedste anbefaling.
Vh Silke60.

Dating.dk er enkel, hurtig og overskuelig

Hvis du ikke finder det du søger efter, så er det ikke dating.dk skyld.
let at ligge ind billeder og tilpasse sin søgning.
Har ikke oplevet nogle problemer eller haft ubehaglige oplevelser

en side jeg vil anbefale.

Man bliver taget godt i mod på siden, og jeg syntes siden er nem at finde ud af både på pc og mobilen.
Det virker til at være en side hvor brugerne er seriøse i stedet for "gratis" sider hvor der stortset kun er useriøse.

Super gode events i Aalborg i weekenden 22. - 23. marts 2014

Jeg har lige været til 2 events med Dating.dk her i weekenden. Det første var Bowling med spisning lørdag aften og bio tur søndag eftermiddag med spisning før filmen. Jeg er virkelig glad for at jeg meldte mig til begge arrangementer, for det var bare super hyggeligt!!! Dejligt at møde en masse nye "ligestillede" venner, komme ud og have en festlig aften i godt selskab, og så synes jeg, at det var herligt, at der var deltagere i alle aldersklasser lige fra unge til ældre. Filmen om søndagen var nok ikke lige en "pige film" men den var nu ok! Især i hyggeligt selskab :-) Glæder mig til flere spændende events og til igen at møde mine andre nye single venner. Det var bare synd, at der var så mange, som havde tilmeldt sig og så bare blev væk uden at melde afbud - Virkelig for dårligt!!!

super nemt og overskueligt

jeg har prøvet forskellige dating sider og dating dk skiller sig ud ved at være rigtig nem at finde rundt i. jeg får et hurtigt overblik over fyrene. nemt at skifte profil info. og det bedste, nemt at opsige. det vil sige at jeg bliver længere for jeg oplever jeg har kontrollen over hvornår og længe jeg vil være her.
jeg har lidt problemer med chatten.
og der måtte godt være flere event. som speed dating middag for 8, fredagsbar og biograf tur.
alt i alt en dejlig oplevelse :)

Fantastisk

Danmarks bedste hjemmeside. Har prøvet en del dating sider, men det her er den bedste, uden tvivl :-)

rigtig godt arrangement

et kanon arrangement i Aarhus. lærte hinanden at kende på trods af alder. havde en pisse god arrangør der kunne få os løst op og forstod at feste med os på en afslappet og professionel måde, stor tak til hende og dating.dk

Dating.dk Kundeservice

Kærligheden starter her!

Som landets største Datingside kan vi altid tilbyde dig det største udvalg af singler indenfor de rammer du søger.

Mange parforhold er skabt

Dating.dk virker! Vi er den datingside i Danmark der har ført flest par sammen og du kan også finde kærligheden.

Om vores kundeservice

Vi har dygtige og engagerede kundeservicemedarbejdere, som står klar til at hjælpe dig. Du kan vælge enten at kontakte os via en skriftlig kundeservicehenvendelse, eller hvis du hellere foretrækker at snakke med os via telefon, så er vi selvfølgelig også klar til dette.

Visit Dating.dk

Kontakt Dating.dk