Daugaard Biler A/S reviews

Daugaard Biler A/S reviews

8.3

Jeg vil gerne undgå flere spørgeskemaer fremover.

Jeg fik skiftet til sommerhjul!!! Det var jeg tilfreds med

godt sted at købe bil

har købt bil hos Daugaard biler og fik en meget fin behandling og en god service.
Jeg følte mig tryg ved handlen og havde tillid til sælger. Fik svar på alle spørgsmål på en god og relevant måde.

godt arbejde

venlig modtagelse. færdig til tiden. godt udført

Et godt sted at få ordnet sin bil.

Når jeg har været ovre til service m.m. med min bil, får jeg altid en meget venlig og profesjonel betjening.

Servicen var flot og professional

Hej, jeg har været forbi for nogle dage siden og fik bestilt tid hos Daugaard Biler værkstedet. det var ret overraskende den måde den gik på. jeg fik en tid en tirsdag formiddag, og fik afleveret bilen, da dens EPS virkede ikke mere. De fik den tjekket for fejl og jeg blev ringet op inden de begyndte med at reparere bilen og fik vi konstateret fejlen og hvormeget ville koste. Den næste du får at vide at bilen er færdig og klare til afhentning eftermiddag samme dag. :-) det kalder jeg service og endda det gjorde meget billigt... Tusind tak Daugaard

Servicemindet

Sælger er meget imødekommende. Jeg havde dog en fornemmelse af bilen som jeg købte var udlejet et par dage efter underskrivelse af slutseddel . Da jeg modtog min nye bil ( kørt 8400km) var den vasket,poleret og rigtig flot .

Go'Dau-gaard, her har I mig igen.. (kan bruges ved næste køb)

Var ude en søndag fornyligt for at se mig om. Efter en halv times tid hos Daugaard, Rovsingsgade havde vi handlet . Fin stemning og information

MAZDA 2 det perfekte køb.

Jeg købte en mazda 2, lige før jul 2013.
Efter at have prøve næste alle biler i samme klasse, endte Jeg med at købe mazdaen, da den klart skilte sig ud fra mængden, både med hensyn til comfort og køre glæde. Jeg købte den hos Daugaard biler i gladsaxe. her ca. 3 måneder efter har jeg det stadig sådan at jeg har lyst at tage over og give dem en krammer. ( er normalt ikke den store krammer ) både pga. ordentlig rådgivning, men også fordi jeg stadig smiler når jeg sætter mig ind i min bil...

Uhyre behagelige og venlige

Havde en mislyd fra bilen som viste sig at skyldes at varmeskjoldet havde løsnet sig.
Efter at have givet mig en hurtig og tidlig tid der passede mig, fik de bilen ind på værkstedet, fandt ovennævnte problem og løste det hurtigt. Trods den formodentlig enkle løsning forventede jeg naturligvis at skulle betale for arbejdet.
Men i denne omgang var det på kulancekontoen :-)
Handler meget gerne også min næste bil hos Daugaard (Rovsinggade), for flinke er de også!

Stor venlighed og imødekommenhed, men dyrt værksted

Absolut et værksted der må vurderes som ok, og som overholder aftaler i bred forstand.
Når ens bil er blevet 6 år, og kørselsforbruget er lavt ( under 8000 km. årligt ), vil det være godt hvis værkfører ville tilbyde differentieret serviceeftersyn.
Det ville også være dejligt, at vaskehallen bliver repareret hurtigt, når den er i stykker.

Skuffende

ROS: Altid venlig og smilende når man står i jeres skranke, i er gode til at sige undskyld, når vores aftale ikke er overholdt, med undtagelse af een gang hvor i havde oplyst min mand om at vores lejebil fra jer var en benzinbil.( Dette blev en dyr fornøjelse.) Der fik vi bare besked på at det var vores egen ansvar, det stod på bilen. Uanset hvad de havde sagt på værkstedet.
RIS: Helt umulige at lave aftaler med over en telefon, i de sidste 2 år hvor jeg har haft bilen, er de ting som skulle laves altid mislykkes, hvis de var aftalt via telefonen. Sidst skulle i lave bildøren efter nogle havde ridset den, samtidig var i så venlige at foreslå at i da kunne skifte mine sommerdæk til vinterdæk, fandt 3 måneder ud af at de ikke var skiftede. En lidt blandet oplevelse, men som sagt " face to face" bliver tingene altid gjort med et smil.
Daugaard Biler A/S

Reply from Daugaard Biler A/S

Hej Charlotte og tak for anmeldelsen

Vi beklager de oplevelser I har haft mht. overholdelse af vores aftaler. Vores indskrivningsprocedurer fordrer at alt der aftales ved ordreoprettelsen (også telefonisk) bliver skrevet ind på arbejdsordren. Når bilen indleveres, gennemgås alt hvad der er skrevet ind på ordren sammen med kunden, så behov for uddybelse kan tilgodeses og eventuelle tilføjelser noteres.
Ligeledes gennemgås faktura og arbejdsordren igen ved udleveringen med uddybende forklaringer på hvad der er udført på bilen, eventuelt med råd og vejledning hvis der er behov for det.
I jeres tilfælde er der noget der desværre tyder på at nogle af disse procedurer har været mangelfulde. Det strammer vi øjeblikkeligt op på og er ovebeviste om at I fremadrettet vil opleve at vores aftaler bliver holdt til punkt og prikke.

Daugaard Biler

Vellykket bilhandel uden nervøsitet

Min kone og jeg købte en brugt Toyota Avensis hos Dauggaard biler, og det var et forløb, som vi var meget tilfredse med.
Sælgeren, Rasmus, var fra starten med til at guide os til det rigtige valg, og sørgede for, at vi fandt den rigtige bil. Vi fik skrevet ind på slutsedlen, at den skulle til en brugtbilstest hos FDM, og Daugaard derefter skulle rette alle såkaldte "0-fejl". Det vidste sig, at der var meget få "0-fejl" og FDM bekræftede os i, at vi havde købt en god bil. Og det er jo altid rart. Daugaard rettede de få fejl uden brok, og Rasmus var med under hele forløbet, så vi havde en fast kontaktperson. Jeg håber, at jeg også køber min næste bil hos Daugaard.

Professionel og super kundeservice

Har igennem flere år handlet biler hos Daugaard Biler og fået en særdels god behandling af salgschef Ronni Nielsen. Endvidere har jeg fået alle mine biler serviceret hos Daugaard Biler af yderst kompetente og ordentlige mekanikere.

super god behandling

Vi fik en parkeringsskade på vores helt nye bil og med det samme kørte vi til Daugård i Rovsinggade, for at tale med dem, de gav sig tid med det samme til, at se på bilen og vejledte os på bedste måde. det var en god oplevelse, det er et meget kompetent personale der er dernede.

Godt

Pris på service en smule over det aftalte, ellers fin service

Overraskende mangel ved senere eftersyn

Som bilist uden særligt kendskab til automekanik er man prisgivet og må blindt stole på sin automekaniker, når man sender sin bil til eftersyn.
Jeg indleverede min Citroen C3 til værkstedet Rovsingsgade kbh N til 60.000 km syn + særligt eftersyn af bremserne, som hvinede. Jeg fik min lånebil (mod betaling naturligvis) og hentede min egen bil senere samme dag, som lovet. Da jeg skulle afregne spurgte jeg til bremserne, da jeg kun fik et afkrydsningsark med flueben ud for at alle de ting 60.000 km synet indebar, men fyren bag kassen svarede med irritation at det vidste han ingenting om da det jo ikke var ham der havde efterset bilen.
Bremserne hvinede uændret og nogle mdr. efter kontaktede vi en ny automekaniker, som tog hjulene af og viste mig problemet og samtidig kunne vi konstatere at bremserne ej heller var blevet smurt (som ellers er standard ved et 60.000km syn) og jeg har derfor nu min tvivl om hvad meget de faktisk har lavet ved eftersynet. Den mistillid er for mig helt afgørende for at jeg aldrig bruger det værksted igen.

Tilkendegivelse

Jeg vil gerne vedr. Jørgen Olsen tilkendegive, at jeg ved hvert besøg og ved Tlf.samtaler altid oplever ham rolig, venlig og imødekommende, selv om der trækkes i ham fra alle kanter. Ligeledes venlighed fra alle ved indskrivningen. Olsens ånd må smitte af på værkstedet, så jeg har tiltro til at mekanikerne også er behagelige og seriøse mennesker. Jeg takker for altid godt besøg og resultat hos jer.
Venlig hilsen
Liss Nortvig.

Han skiller sig ud

Anders Olesen Salgschef hos Daugaard Glostrup - er super seriøs med kunden i fokus . det er tredje gang vi handler bil med ham, her får man det ikke ret mange andre bilsælgere kan tilbyde, super service, også når bilen skal byttes ind igen.

Professional betjening på alle områder

Jeg er en fuld tilfreds kunde, der gennem mange år har gjort brug af jeres venlige og imødekommende salgsteam. Forhandlinger om køb af nye biler har hver gang været en fornøjelse, hvor jeg altid er gået ud af forretningen med et for mig godt resultat.

Jeres serviceværksted hos Daugaard Biler er også en af de væsentligste årsager til, at jeg foretrækker at holde fast i bilmærket TOYOTA.

Derfor kan jeg kun give mine bedste anbefalinger til dem, der står overfor køb af ny bil.

effektive og serviceminded

ret effektiv service på en garantisag. Flinke og imødekomne.

Daugaard Biler A/S Details

Visit Daugaard Biler A/S