Davidsen reviews

Davidsen reviews

4.9

Dårlig kundeservise

Da jeg havde købt en masse materialer og fik dem leveret, ødelagde chafføren mit hegn og vi aftale at jeg tog nogle billeder og sendte til hovedkontoret, men trods flere henvendelser har de ikke svaret igen.

De jeg så skulle købe flere brædder fik jeg, desværre ikke som lovet, dem til samme pris som de første. Igen svar selvom jeg rykkede igen og igen!!

Generelt kvalitets-varer, god pris og god rådgivning

Davidsen handler generelt med kvalitets-varer, og i forhold til de andre store byggemarkeder er de absolut konkurrence-dygtige på prisen. Dette skyldes måske, at de er funderet i Sønderjylland, hvor der er en større konkurrence fra grænse-handelen.
I forhold til visse andre byggemarkeder kan det nogle gange være nødvendigt, at de skal bestille varerne hjem, men de kan stort set altid skaffe det ønskede - og stadig til en fornuftig pris.
På enkelte produkter som f.eks. maling, har de dog ikke de produkter og mærker, som jeg ønsker at bruge.

Køb maling et andet sted!

Var med min far i Davidsen en travl lørdag formiddag og købte hvid vægmaling til mit, dengang, nye rækkehus. Ingen betjening, så vi fandt selv et par spande hvid maling.
Jeg syntes godtnok det var elendig at male med, men far syntes det var ok...
For et par år siden ville jeg så gerne have malet loftet også (Dum rækkefølge), og vi tog en spand med af vægmalingen for sikkerheds skyld.
"Men det maling I har brugt er beregnet til at blive tonet! Så har I bare malet uden farvetoning i!?" udbrød hende i malerafdelingen.
For nylig ville jeg så male mit lille lyseblå køkken hvidt også, og tog i Davidsen og beskrev opgaven.
"Sådan en spand her (2,25 L Dyrup Køkken & Bad) skulle være rigeligt!"
"Ja, ha ha!" (Vi grinede)
Jeg gav mit køkken tre lag maling, og det var stadigvæk ikke 100% hvidt. Men spanden var nærved tom.
Jeg tog igen til Davidsen, og håbede i baghovedet jeg skulle få en ny spand. Beskrev mit problem.
"Har du brugt grundrens først? Man skal altid rense af med grundrens først!"
OG DET SIGER HUN FØRST NU? (Det ved alle åbenbart)
Købte en ny, lidt mindre spand til 249 kr. (som jeg kunne have sparet, hvis jeg første gang havde fået hemmeligheden med grundrens)
Så nu må jeg på den igen - med fjerde lag...

Hilsen Klaus
60% invalid efter trafikulykke for 15 år siden, i øvrigt.

gode tilbud

de har ofte gode tilbud på værktøj mm. som blandt andet div internet butikker ikke engang kan hamle op med. derudover en go betjening og vejledning.

Billig og god

Vi har købt flere gange hos Davidsen - og været meget tilfredse.

Maling

Jeg skulle bruge maling: Den var udsolgt.. Jeg spørger om hvornår de har den hjem igen.. Mandag er den hjem igen.. Jamen så vil jeg kom om mandagen igen.. Får så at vide jamen så er den da længe solgt igen.. Hallo sagde du ikke lige mandag til mig.. Så kom jeg derned om tirsdagen: når I har fået den hjem igen?? Jaa det er længe siden får jeg at vide..
Underlig måde at sige det på..
Hun virkede som om hun var ligeglad med at få solgt noget..

Is Davidsen your company?

Povl Davidsen Holding ApS Details

Davidsens Tømmerhandel er blandt landets største privatejede tømmerhandelere og byggemarkeder. Vi er 100% danske og har 7 udsalgssteder i Sønderjylland.

Visit Davidsen

We live here: Fabriksvej 7