Davidsenshop reviews

Davidsenshop reviews

9.5

Hurtig og fin kvalitet til prisen

Prøv at finde varen her. Stort udvalg til fair pris

super at handle med

du skulle prøve det

levering

det kan ikke gøres bedre. varene blev leveret 3 dage før den aftalte dato.

Fungerer ikke tilfredsstillende

Når man bestiller ting i en webshop, forventer man hurtigt levering. Vi bestilte 30/3 et rotesseri og en parasolfod og fik den rigtige levering d. 11/4.
Dagen før varerne skulle leveres (var lovet leveret 8/4) har man ringet til min mobil. Da jeg er på arbejde og sidder i møder, ringer jeg tilbage 2 timer senere. Der er lagt en besked på min telefonsvarer 'vi kan ikke levere den farve på parasolfoden du har bestilt og vi må hellere se at få noget afsted til dig i dag... er det ok vi leverer i en anden farve?' Kan ikke stilles om til webshop, da der er travlt. Receptionisten vil ikke tage imod en meget kort besked som ville lyde OK. Jeg skriver derfor en mail med OK til en anden farve på parasolfoden. Jeg ringer d. 9/4 for at høre om de har fået min besked. En flink nyansat dame fortæller at varerne er pakket og kommer senest dagen efter d. 10/4. I går d. 10/4 tager en kollega imod mine varer på min arbejdsplads og kvitterer da jeg er i møde. Da jeg checker varerne lidt senere, har jeg fået leveret en stor gasgrill med overtræk - øv. Nu skulle jeg så igen bruge tid på at ringe og forklare, at varerne var forkerte. Damen var flink og lovede at mine varer ville blive sendt samt at fejlleveringen ville blive afhentet. Vi var så nødt til at stille gasgrille idendørs, da der jo er kvitteret for leveringen. Den fylder hele vores entre på jobbet, hvor vi har mange gæster. I dag bliver mine varer så leveret. De er sat på nogle brædder som er faldet fra hinanden og papkseen på parasolfoden er åben. Jeg kvitterer, men gasgrillen står stadig i vores entre, da fragtmanden ikke har fået besked på at tage den med tilbage. Jeg er ikke imponeret, faktisk skuffet og irriteret.
Davidsens Tømmerhandel A/S

Reply from Davidsens Tømmerhandel A/S

Kære Claus Nielsen,

Tak for din anmeldelse her på Trustpilot, det betyder meget for os, så vi kan forbedre vores service samt håndtering af ordre.

Vi beklager de gener du har haft i forbindelse med din bestilling på Davidsenshop.dk, og vi må nok sige, at du har været meget uheldig.

Vi har været i telefonisk kontakt med dig, og vi takker for en behagelig samtale. Som et lille plaster på såret, sender vi dig lidt kompensation, og håber på at se dig på Davidsenshop igen i fremtiden.

Rigtig god sommer!

Med Venlig Hilsen

DavidsenShop.dk

Super god service

Jegh har været meget tilfreds med handlen også den hurtige ekjspidition

Atl har fungeret efter bestillingen og leveringstiden er overholdt
så helt igennem til 5 stjerner

Perfekt ingen problemer

Super god fantastik service !

Jeg har aldrig før købt noget på nettet med en så god service som den jeg fik da jeg købt en højtryksrenser hos Davidsenshop. Levering var hurtig og produkt var super god og de har enda give mig en lille bonus oveni :-) Vi blev så glad og fik den prøvet med det sammen . Fliserne har aldrig været så ren som de er nu og min mand kan ikke forstå at vi kunne leve uden sådan en før :-)
Næste gang jeg skal købe noget vil jeg helt sikker køb hos Davidsenshop og anbefaler til alle jeg kender at gør det sammen .
Tusinde tak for en super god service for alle medarbejder for Davidsenshop <3

Mvh. Maria Møller , fra Skive

Det gik glat

Bestil, betal, modtag. Det kan ikke blive bedre.

Den rette vare til den rette tid og pris

Den rette vare til den rette tid og pris

En flok amatører.

Har af flere omgange forsøgt at få leveret et drivhus fra Davidsen Shop. Uden held og uden at kunne få en leveringsdato ud at folkene i deres kundeservice. Er blevet smidt rundt imellem flere forskellige medarbejdere som ikke lige gad tage sig af min henvendelse. Endelig dukkede drivhuset, uanmeldt, op med en forvirret fragtmand. ( som ikke skal have skylden ).
Har intet godt at sige om denne møgbutik.
Davidsens Tømmerhandel A/S

Reply from Davidsens Tømmerhandel A/S

Kære Jan Pedersen,

Tak for din anmeldelse på Trustpilot, det sætter vi stor pris på.

Vi beklager mange gange, at vi ikke har været i stand til at give dig den rette service, som vi normalt lever op til. Levering af drivhuse fra Juliana, er desværre lidt ude af vores hænder, idet Juliana i øjeblikket er presset, pga. de to voldsomme storme, der ramte Nordeuropa i oktober og december. Det ekstreme aktivitetsniveau er fortsat i årets første måneder, hvor Juliana ligger på indeks 250 i forhold til et normalt år. Juliana har gjort ekstraordinære tiltag for at imødekomme den store efterspørgsel, men de har stadig mangel på ressourcer, hvilket er grunden til, at vi som forhandler ikke har kunnet fremskaffe et svar angående din levering. (Vi har fremsendt en beklagelse fra Juliana direkte til dig)

Vi er dog glade for at høre, at du nu har fået leveret dit drivhus, som vi håber du bliver rigtig glad for.

Trods din dårlige erfaringer, håber vi at se dig på shoppen igen.

Rigtig god dag.

Med Venlig Hilsen
Davidsenshop.dk

Fin service og levering

Det er tredie gang jeg køber, alle med perfekt levering,.

Hurtig og nemt at bestille, levering til tiden,som aftalt.

Jamen hurtigere kan det ikke gå.

Varen bestilte jeg mandag formiddag, tirsdag kl. 10.15 kom posten med det bestilte,
dejlig nem hjemmeside at bestille sine vare på :-)

helt i orden

selvom varen ikke var på lager, gik der ikke lang tid. Fin service og alt ok.

Super kundeservice!

I gør det super godt. Utrolig god betjening i kundeservice. Rigtig god og kompetent hjælp.

super shop

har fået en meget god behandling vil bruge jer igen

Lyn hurtig levering i ordenlig indpakning! :)

Davidsenshop vil jeg anbefale til alle. Super kundeservice der svarer en hurtigt (online jeg har handlet) varerne kommer hurtigt og i en indpakning som selv PostDanmark ikke kan smadre. Er dybt imponeret over at de kan pakke ting så godt ind det kan mange online forhandlere lære noget af. Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler der. Håber dog i vil sænke jeres fragt priser snart ;-)

pris og levering var ok.

alt virkede som det skulde også levering var ok

Perfekt, Perfekt

Davidsens Tømmerhandel A/S Details

davidsenshop.dk er Davidsens Tømmerhandels byggemarked på nettet. Dag til dag-levering. Altid skarpe priser!

Visit Davidsenshop

We live here: Industrivej 36