DBA - Den Blå Avis reviewed by

Østbirk, DK

God handelsplads med plads til forbedring

Jeg bruger dba meget og er som udgangspunkt glad for det. Dog syntes jeg priserne for div. tillægsydelser er for høje.
Desuden vil jeg opfordre til bruge nogle af de gode ting fra ejeren (e-bay). På e-bay er der en en statestik for brugerne hvor man efter hver handel kan give en anmeldelse af en bruger. Dette gør det meget svært bare at oprette en fake profil da denne så ikke vil have en god statestik. Brugere der er mindre fine i kanten vil på denne måde også meget hurtigt blive sorteret fra af de andre brugere.
    DBA - Den Blå Avis
    TrustScore 7.9 / 10
    1,877 Reviews

Reply from DBA - Den Blå Avis

Hej Anders,

Mange tak for din anmeldelse og de fire stjerner!

Mht. dit forslag så arbejder vi faktisk lige nu på at skabe en mere personlig profil, hvor man kan se hvor mange handler en person har haft, hvornår profilen er oprettet, om profilen er cpr-valideret osv. - Dette vil være med til at skabe større sikkerhed ifb. handlen. Alle de gode forslag er kommet fra vores brugere som har oprettet deres feedback her:

Her kan alle oprette deres forslag samt stemme på de bedste - Håber du vil bruge din 10 stemmer til at få de bedste i toppen :)

Lene Kristensen
    Support dba.dk