DE Bilglade reviews

DE Bilglade reviews

7.7

Tilfreds bilhandel

Jeg købte en Mazda 2 hos Bilcenter Fyn og er fuldt ud tilfreds med måden jeg er blevet behandlet på. Er rigtig glad for min nye bil.

hurtigt reelt og ok pris

Har nu benyttet suzuki på peter wesselsvej flere gange, og må sige at deres venlighed og service forståelse i modtagelsen er helt i top, aftalte priser overholdes ect.
har 2 gange fået en bil bugseret der ud i weekend og allerede mandag er der set på bilen aftalt pris og afhentningstid. Det fungerer bare !!!
Har ligeledes en gang benyttet suzuki på svendborgvej...det gør jeg tilgengæld aldrig mere, der er en verden til forskel i kundebehandlingen de 2 steder. Svendborgvej kunne lære meget af peter wesselsvej !!!!.

Bilcenter Fyn A/S Details

de bilglade - Bilcenter Fyn A/S - Citroën, Mazda, Suzuki Odense