Debusy reviewed by

Solrød Strand, DK

Ringe kundekontakt og "svingende" lager status.

Jeg bestilte 1 stk. Razer Ironclad musemåtte hos DeBusy. Dagen efter fik jeg en besked om de ikke kunne levere til Døgnpost og om jeg ønskede at få ændret leveringsadressen. Jeg svarede på mailen på under et kvarter med min hjemme adresse og bad om at få leveret der. Siden da har jeg ikke hørt fra DeBusy, men i deres webshop er det produkt jeg bestilte fået fra at være ”på lager” til ”ikke på lager – leveringsdato ukendt”. I dag har jeg så skrevet til DeBusy via webbutiken beskedsystem samt via e-mail for at efterspørge en update på min ordre – ikke noget svar endnu. Jeg fandt også et telefonnummer på DeBusy’s hjemmeside samt åbningstiderne for telefonisk henvendelse. Ja jeg ringede fik jeg lov til at være nummer 1 I køen I en halv time før opkaldet blev afsluttet (og det var ikke mig der lagde på). Jeg har nu skriftligt meddelt DeBusy at jeg ikke længere ønsker at modtage varen fra dem. Så må man jo se om man hører noget fra dem i form af en musemåtte eller en e-mail.

Kort sagt er det ikke kundeservice/kommunikation som er DeBusy stærke side ej heller deres lagerstatus. Deres priser er gode nok, men det er jo lige meget hvis man de ikke har de varer de siger de har og ikke gider at fortælle en hvad der forgår. Så hvis I vil have jeres vare rettidigt og noget kundeservice så er det ikke hos DeBusy I skal handle. Ville ønske jeg havde kikket på Trustpilot inden jeg bestilt hos dem.