DJStoreXL.com (tidligere Deejayshop.dk) reviews

DJStoreXL.com (tidligere Deejayshop.dk) reviews

9.1

Inkompetent direktør og personale som ikke har nogle intentioner om at hjælpe sine kunder.

Skulle have hjælp til at få lavet en ny faktura i et andet navn, hvilket betød at der blot skulle laves en kreditnota på den gamle og derefter oprettes en ny ordre i et nyt navn. Først blev jeg afvist med det svar, at det var ulovligt, hvilket for mig tydeligt vidner om inkompetence i forhold til simpel handel. Herefter spurgte jeg, om det var en ren principsag, eller de blot ikke gad og hjælpe deres kunde - Dette kunne han ikke svare på, men afviste blot igen. Det stod for mig tydeligt at de for det første ikke vidste hvordan de skulle håndtere situationen samt at de ikke vidste hvad en kreditnota var. Jeg prøvede derfor at forklare proceduren, som normalt ville tage 5 min. forudsat at man kender sit system. Enten ved de ganske enkelt ikke hvad de skal gøre, eller også gider de ganske enkelt ikke bruge 5 min. på at hjælpe en kunde efter han har brugt 3.848,-.
God webshop og leveringstid - men utrolig dårlig service. En virksomhed der ikke har forstået at det er kunderne de lever af....!

Hej Jesper

Tak for din anmeldelse - også selvom du mener vi er inkompetente :-)

Synes dog ikke at grundlaget for din anmeldelse er fair, da "problemet" opstår ved et valg du selv har foretaget da du i sin tid bestilte varen i vores shop. Under købet har du selv udfyldt navn og adresse som jo naturligvis er det der kommer til at stå på fakturaen.

Som jeg forstår det skal varen nu sælges videre til 3. mand. Den faktura du har modtaget fra os er naturligvis fuldt ud gældende i forhold til garanti osv, uanset at varen er solgt / skal sælges videre.

Der findes en ganske simpel løsning på dit problem og forslaget herfra er at du selv laver en intern salgsnota til den som skal købe din vare. Iøvrigt som vi også i telefonen har foreslået dig.

Vi hjælper meget gerne vores kunder alt det vi kan, og er fuldt ud bevidste om at det netop er vores kunder vi lever af, men desværre kan vi ikke gå ind og ændre navn på en faktura der er halvanden måned gammel.

Som sammenligning kan vi tage et tænkt eksempel ved køb af en bil:
Bilforhandleren udsteder faktura til dig på den købte bil, som du sælger videre efter halvanden måned. I et sådant tilfælde vil du næppe efterfølgende få forhandleren til at kreditere bilen og (efter halvanden måned) udstede en ny faktura til den som køber din nu brugte bil. Man laver således i stedet en købsnota / slutseddel køber og sælger imellem.

Godt nytår

P. Bertelsen
Deejayshop.dk A/S

Lidt bøvl i starten men et fantastsisk godt samarbejde

Vi havde lidt problemer i starten p.g.a. nogle transportskader. Men i dag fungere samarbejdet fantastisk og jeg ser frem til et rigtig godt samarbejde i fremtiden.
Man får hurtig respons og en god og dybdegående support.

God kvalitet - Høj leverings pris!

Jeg er i bund og grund glad og tilfreds - men jeg synes det er uforskammet at skulle give 99 kr i fragt når man fx bare skal købe en cd mappe.

Hej Danny,

Tak for din feed back om fragtomkostninger på deejayshop.dk.

Og jeg er da ærgerlig over du synes vores fragtpris på 99,00 er uforskammet.
Du skal huske på at fragtomkostningerne er flat rate, hvilket betyder du betaler det samme om du bestiller 1 eller 1000 CD Mapper.

Du har også mulighed for at få leveret på en firma eller anden erhversadresse for kun 59,00.

Jeg tager din kritik med videre i vores overvejelser om detaljerne af vores nye design og brugerflade der forventes klar i 1. Kvartal 2013.

Allan Bagger

Perfekt service

Jeg lavede på tre dage, tre køb på deejayshop, henholdsvis købet af en Numark TTXUSB, en pick-up til denne, og til sidst et støv-cover. Min fejl var at jeg ikke købte disse ting samtidigt; men må sige, at jeg var utroligt overrasket over den hurtige levering, havde alle tre ting dagen efter de var afsendt.

Så til trods for at disse tre køb var mine første hos djs, så kan jeg klart anbefale dem!

Ringe levering betalte for noget man ikke får

Jeg kan ikke anbefale at betale for GLS levering... Det bliver sendt med UPS og de aflevere ikke i pakkecentre så man skal have gang i ekstra udbringninger.

Hej Martin,

Tak for din feed back den er vigtig for udvikling af vores virksomhed og fremtidig service overfor vores kunder.

Årsagen til din bestilling blev afsendt med UPS istedet for GLS, er vi var løbet tør på eget lager, derfor valgte vi at afsende varen til dig direkte fra vores leverandør så du kunne have varen den efterfølgende dag.

UPS tilbyder den service at genlevere pakken på adressen hvis ingen er til stede ved første aflevering.
Jeg er ked af du føler denne service er en forringelse af den service GLS tilbyder med en Pakkeshop.

Din kritik tager jeg med retur i baglandet, og sørger for vi får set på de informationer vi oplyser før, under og efter dit køb.

Som side bemærkning kan jeg oplyse dig vi arbejder på et nyt design og brugerflade der forventes klar i 1. Kvartal 2013.

Allan Bagger

Hurtig levering!

Jeg stod og manglede en ledning til mine hørebøffer.
Og allerede dagen efter bankede UPS på min dør.

godt service

hurtigt og godt

Deejayshop.

Jeg bestiller en vare til mit arbejde.
Det er en hjemmeside der er nem og bruge.
Kunne bruge ean nr. Levering hvad hurtig.
Rigtig gode

Fantastisk !

Deejayshop.dk er en fantastisk side at handle på, mit køb kom inden for 2 hverdage og var faktisk rimelig billigt uden at indpakningen var dårlig på nogen måde.

PERFEKT

GOD HJEMMESIDE
HURTIG LEVERING

Perfekt service

Kære ven jeg er meget tilfreds med handlen.

Og som et eventyr så startede det skidt men endte godt

Beatspro - Alt var som det skulle være, til god pris

Jeg har købt beatspro hos deejayshop.dk, til 500kr mindre end de koster i butikker. Modtog dem dagen efter jeg bestilte dem, i original ubrudt emballage, ingen fejl i indholdet, og pakket ind i 2 lag bobbelplast for at sikre at det ikke kom til skade. Har både fået tracking-nr. og alt, så jeg kan ikke se nogen mangler.
Jeg har dog ikke været i kontakt med deres kundeservice, da det ikke har været en nødvendighed (bonus!), men udfra andre anmeldelser herinde, kan jeg kun forvente at hvis det bliver nødvendigt, kan det kun gå gnidningsfrit.
Deejayshop kan varmt anbefales, det er en webshop der i kontrast til så mange andre, rent faktisk gør tingene som de skal gøres. Det er uden tvivl her jeg vil handle lydudstyr fremover. Thumbs up!

Cool shop.

Her får man rigtig god service...

Hurtig levering, god pris

Fik min vare hurtigt med GLS, og prisen var jo bare den bedste jeg kunne finde

Hurtig service!

Nem og overskuelig hjemmeside. Jeg bestilte det jeg skulle bruge kl. 13.00 og havde pakken dagen efter kl. 9.00.

FANTASTISK

Dette firma vil jeg på det varmeste anbefale til alle.
Rigtig god service,samt en hurtig levering.Jeg kan kun give masser af+++++++,samt et tusind tak herfra.

God hjemmeside. Hurtig levering. Perfekt.

Dejligt nemt og hurtigt!!

Absolut et firma du skal prøve, nemt, hurtigt og billigt!!!

Hurtig levering, glimrende produkt

Levering indenfor to hverdage og produktet var som ønsket.

Fandt hvad jeg skulle bruge, hurtig levering og kvaliteten var helt i top på varen.

DJStoreXL.com Details

Deejayshop.dk er gået sammen med DJ-Udstyr.dk og hedder nu DJStoreXL.com. DJStoreXL.com er derfor én af Danmarks største online forhandlere af DJ udstyr.

Visit DJStoreXL.com (tidligere Deejayshop.dk)

Write to: info@musicgroup.dk
Call us on: 7027 3041