Degulesider reviews

Degulesider reviews

5.1

Fup og svindel

De Gule Sider er annonce hajer af værste skuffe - jeg har kæmpet i 1½ år for at slippe for at betale for en ligegyldig annonce jeg ikke havde bestilt

Elendige søgninger kontra krak

Synes krak er De Gule Sider overlegne på alle parametre.

Brug www.krak.dk

Ps. Jeg får ikke provision ;-)

god overskuelighed og resultater

finder de ting man skal bruge hurtigt og med stor sikkerhed. bruge siden rigtig tit!

super side

super side men hvis man ønsker at meddele dem at et telefon nummer ikke er tilknyttet en bruger mere så er der lang ventetid for at få det rettet

Slår numre op!

Jeg bruger kun DGS til at slå ukendte numre op og det er den god til :o)

Top.

Jeg bruger de gule sider dagligt og er meget tilfreds. Kedeligt design på site men det kan overleves da det altid fungere.

Måske min egen skyld

4 stjerner til en god hjemmeside. Jeg har lidt problemer når jeg søger.

Jeg føler mig snydt

Jeg er selvstændig og blev sidste år ringet op af en sælger fra De Gule Sider, der tilbød mig en reklameplads med x antal garanterede visninger pr uge. Jeg blev lovet et banner, lavet i samarbejde med deres grafiker. Det lød fint, så jeg takkede ja.

Inden jeg vidste af det, havde deres grafiker lavet et banner selv ud fra billeder nuppet fra min hjemmeside. Jeg havde intet hørt, og kampagnen var gået igang. Banneret var dårligt lavet, og lignede ikke en reklame for det jeg laver. Desuden var det placeret ved siden af et såkaldt "testbanner", der intet havde med min branche at gøre.

Da jeg spurgte, hvorfor jeg ikke var blevet kontaktet angående mit banner, fik jeg at vide at det bare var en test, og at jeg selv skulle komme med forslag til ændringer. Deres forhenværende grafiker arbejdede der dog ikke mere, så jeg måtte snakke med en ny. Desuden skulle jeg så betale gebyr for at ændre dette banner...

To gange efter er jeg blevet ringet op og tilbudt et større dækningsområde for min annonce mod ekstra betaling. Dertil skal det siges, at jeg har en uafhængig trafikcounter på min side, som ikke har vist stigende trafik siden annoncen blev aktiv - overhovedet. Så jeg sagde selvfølgelig nej tak! Det er de værste penge, jeg nogensinde har investeret i min virksomhed!

Fin side..

Bruger selv siden, og finder somregel hvad jeg søger :)

De gule sider

De gule sider er fine nok. Engang imellem er det bare lidt ærgerligt når jeg ikke kan finde den jeg søger..

Ikke godt.

De Kan ikke finde en skide, sorry. Ikke mod nord i ihvertfald :(

De kunne gøre det bedre.

Det er ikke en side man kan regne 100% med..ej heller 90%.
Det sker tit at søgefeltet ikke finder det søgte..men har du så selv hele navn og adresse og tlf. ja så kan de godt finde personen.
Det sker for tit at "søgeresultat gav intet..prøv at søge .. osv. Går jeg på Krak, tja så kan den godt finde samme person på et tlf. nummer eller en adresse. Syntes de er forringet, de har før gjort det bedre.

Ok side

Bruger kun de gule sider til at finde telefonnummere. Bruger anden søgemaskine til rutebeskrivelse, da de gule sider siger, at min adresse ikke findes!!! Synes det er noget uoverskueligt og mangelfuldt med hensyn til firmaer og virksomheder. Der er en del reklamer, men ikke noget der genere mig. Enkelte reklamer buges til at reklamere for sig selv som søgemaskine. Fint med forslag til hvad, man kan søge efter.

Lidt ude af trit med tiden

Kedelig, der så mange andre, der giver dig meget mere.

God Søgemaskine!

Find alt og alle på få sekunder :D

god

super til at finde personer

Der var engang de var gode

Jeg husker de gule sider som "findes det, findes det her" måske!
Deres søge struktur virker ikke, skal indtaste flere gange, og generelt dårlig brugeroplevelse.
Ofte forsvinder indtastningerne hvis jeg skifter fane eller andet... Det kan gøres bedre

OK - men mangler lidt data

Dette er en anmeldelse af web-siden.

Web-side og det at finde rundt = * * * * * (5 stjerner)
Nyttige informationer = * * * * (4 stjerner)
Hurtigt frem til "her og nu" informationer = * * * * (4 stjerner), finder ikke altid det man søger og så kan Krak.dk bistå og omvendt
Funktioner på web-siden = * * * * (4 stjerner)

Super side

Denne side virker altid. Jeg kan altid finde ud af hvem der har ringet hvis nummeret selvfølgelig ikke er hemmeligt.

den gode side

en god side så men kan se hvem og hvad er. og ved hvor ens venner mor så men kan besøge dem eller send en gave :D

De Gule Sider A/S Details

Fagregister, nummeroplysning, kort og rutevejledning for hele Danmark findes på De Gule Sider ®.

Visit Degulesider

We live here: Rødovrevej 241