Dehlsen reviews

Dehlsen reviews

4.6

Jeg vil gerne give nul stjerne.

Håndværket har fejl slukket en ventil da han installeret en radiator. Der havde ikke været andre, der rører den ventil, og beboer i vores bygningen er heller ikke tilladt at røre det.
Efter håndværket kom til at rette sin fejl i ca, 10 min, sendt firmaet en ekstra regning på ca 1000 kr til mig fordi det er svært at bevis det var dem, der lavede fejl.

Jeg vil ikke anbefaler især private kunder bruger dem fordi der er en risko at du skal kunne bevise noget, ellers dækker ikke i det garanti. Jeg er også meget træt at firmaet har prøvet at unddrage sin fejl hele tiden.

Arbejdet halvt fuldført...sender regning alligevel

VVS arbejdet i sig selv var der ingen klagepunkter på, lige bortset fra at fugningen omkring håndvasken var noget makværk.
Beklageligvis kom de aldrig og monterede brusestangen færdigt med afsluttende brusehoved, så vi må stadig bade med håndbruseren. Jeg måtte få et andet firma til at færdiggøre arbejdet.
Regningen blev dog sendt alligevel, og endda med en noget højere pris end aftalt.
Hvis I vælger dette firma, så sørg for at få en skriftlig aftale på arbejdets pris, inden påbegyndelse.

Ringe udført arbejde

Ringe udført VVS arbejde med flere utætte pexsamlinger, glemte aftaler og sjusk er nogle af punkterne jeg vil fremhæve. Der var en del arbejde efterfølgende med at udbedre fejl og mangler som firmaet ikke ville stå ved, hvilket bare ikke er i orden!

Der var udarbejdet tilbud, men fordi opgaven blev mere omfattende "glemte" de at regne tilbudet med ind i den endelige pris, som kom op på et svimlende beløb.

En senere gennemgang af arbejdet af anden VVS mand har vist endnu flere fejl samt forkert rådgivning.

Bygherre ifm. renovering af badeværelse

Selve VVS delen var nogenlunde tilfredstillende.

Firmaet skulle stå for hele projektet dvs. kontakt til tømrer, murer og elektriker.

Koordinering af disse faggrupper viste sig at være udfordrende for Dehlsen.

Aftalte tidsplanen blev meget forsinket.

Kan anbefales dog kun til at udføre VVS arbejde.

Is Dehlsen your company?

Dehlsen & Sønner A/S Details

Dehlsen & Sønner A/S - Valhøjs Allé 187 2610 Rødovre - Tlf. 3810 0500 - CVR 15 55 38 71

Visit Dehlsen

We live here: Valhøjs Alle 187