Deleukstetaartenshop reviews

Deleukstetaartenshop reviews

8.3

Super produkter til lave priser

Jeg bestilte en ordetlig bunke vare på deres side. Bla. Farvet marcipan som ikke er til at opstøve herhjemme i de mængder jeg skulle bruge.

Produkterne er præcis de samme som man kan få i butikkerne herhjemme bla. Wilton men prisen er en helt anden:-)

Jeg så først på tingene i Specialkøbmanden, men de er ALT for dyre!

Forsendelse er også super hurtig - Kan ihvertfald godt anbefale:-)

Genial og gode priser

Fragten er desværre omkring 70 kr men man kan så også sparer mange penge på produkterne. Handler her ligeså meget som i dk.

Snel geleverd

Snelle levering helaas was 1 ding beschadigd maar na het gemeld te hebben kreeg ik behoorlijk snel zonder poeha een nieuw item toegestuurd.
De bak producten zijn netjes verpakt en smaken lekker!

Leuke webshop!

Heel leuke artikelen...ze hebben ook veel keuze!
Alleen de leveringstijd kan soms wat oplopen!Maar voor de rest heel content van!!

Prima

Al een aantal keer iets besteld en ben helemaal tevreden!
Mijn spullen waren netjes verpakt! Het enige is dat de verzendkosten vrij hoog zijn

Nr. 1 !!

Jeg har KUN pæne ting at sige!
Har aldrig haft problemer og jeg har mine varer 3 dage efter bestilling trods det kommer fra Holland.
Derudover sparer jeg SÅ mange penge her i forholdt til hvis jeg købte på en dansk side!

Så sent som i nat bestilte jeg nogle varer, i formiddags fik jeg en mail om at min ordre var sendt afsted - fantastisk!

Alt i alt nemt, billigt, og turbo levering!!

Billig, hurtig og de har alt!

Jeg har nu bestilt varer herfra to gange. Begge gange har jeg sparet næsten halvdelen af original pris, selvom der har været porto med.

Mine varer kom efter 3 dage, de er flot pakket og intet mangler eller er gået i stykker.

De er super søde til at svare på spørgsmål og er en fantastisk nem hjemmeside.

portoen er ca 60 kr og der kommer et lille gebyr på spiselige ting som farver - det er dog meget lav ca 1 kr pr ting.

Kan kun anbefales!

Perfekt!

Har bestilt div. produkter til at bage/pynte kager med, det er en rigtig god hjemmeside i pris og udvalg. Der er rigtig mange penge og spare i forhold til de danske hjemmesider af slagsen.
Fragten er 10€ hvilket jo næsten, er det samme som de danske, som skal have 60 kr.
Leveringen er ca. 3 dage.

Is Deleukstetaartenshop your company?

Deleukstetaartenshop Details

De Leukste Taarten Shop Dè online winkel voor al uw taartdecoratiebenodigdheden