deltashop.dk reviews

deltashop.dk reviews

9.6

En webside man kan regne med!

Jeg er i gang med at scanne en masse negativer og gamle lysbilleder ind for mine forældre. Jeg havde købt en scanner et andet sted, desværre levede den ikke op til mine forventninger.
Til gengæld har jeg været yderst tilfreds med både handel og rådgivning fra Niels/ Deltashop. Kæmpe hjælp i rådgivning mht. korrekt valg af scanner, men her stoppede hjælpen ikke, da jeg efterfølgende blev i tvivl om det var mig eller scanner det var galt med, fik jeg en super service og god hjælp til at få en bedre forståelse af scanner - program mm.
Om jeg vil handle med Deltashop igen? - Ja, det er da helt sikkert jeg vil!!

Med venlig hilsen fra en tilfreds kunde/ Jan

God betjening

Tak til Niels, DeltaShop for god behandling og fleksibilitet ved køb af Filmholdere til min Plustek OpticFilm 7200 !
Yderst rimelig pris.

Venlig hilsen
Dennis Bo Christensen
Brønshøj

professionel og venlig support

Jeg havde problemer med at få softwaren til min 5 år gamle (til da ubrugte diasscanner) til at fungere. Jeg fik en usædvanlig tålmodig og professionel hjælp. Jeg købte en strømforsyning, som jeg modtog så hurtigt, som postvæsenet formår. Jeg kan varmt anbefale deltashop som leverandør af scannere m.m.
Niels Sigersted

Super god og hurtig behandling

God og proffesionel hjælp til at vælge det rigtige produkt, hurtig levering og hjælp til spørgsmål efter købet.

Proff mod middelmådighed

Jeg havde købt en Medion skanner. Skannet mine 1000 negativer ind, og var ikke tilfreds, da det ser ud som om der kommer falsk lys ind i begge sider.
Så mig om efter en anden skanner og faldt over en 8200i SE. Købte den, og fik en meget udsøgt betjening ved installationen af Software, da jeg har Windows 8.
Var lidt skeptisk. Skannede mit første billede. Sammenlignede det med den forrige skanning. Da var jeg helt solgt til den nye skanner. Disse nye skanninger er 100 gange bedre end med en halvdårlig skanner. Så for mig er der i dag ingen tvivl om denne skanners gode billeder og firmaet dygtighed i salg og efterfølgende hjælpsomhed.
Meget professionelt og kundevenlig.

Lynhurtig betjening og levering

Jeg bestilte en filmscanner model 8100 og havde den med posten næste dag.
Scanneren virker perfekt på min Mac efter installetionen, hvor jeg fulgte den trykte vejledning.
Kompakt men fyldestgørende manual til produktet.
OK produkt.
Hilsen Søren

Lille butik der yder stor opmærksomhed

Fandt diasskanner på nettet, og derfter butikken. Bestilte over nettet og kunne efter eget valg hente varen hos leverandøren som også tilbød telefonkontakt. God personlig betjening.

Køb af Plustek 8100

Desværre var der et driverproblem i forbindelse med Apple Mountain Lion, som i første omgang synes uløselig. Niels tog sig omgående af problemet. Der blev ringet/skrevet til Tyskland og Korea hvor man var i gang med at finde en løsning. Inden for få dage modtog jeg nye drivere og en fin beskrivelse af hvordan installationen skulle foretages. Nu virker det!

I starten hvor udsigterne til en løsning måske havde lange udsigter var jeg usikker på om jeg skulle returnere scanneren, mens tid var. Jeg fik den besked at var jeg usikker så måtte jeg gerne sende apparatet retur og jeg måtte også gerne se tiden an. Hvis der ikke var fundet en løsning inden for en overskuelig fremtid var jeg under alle omstændigheder velkommen til at sende produktet retur og få mine penge retur. Super Super service!

Køb af Plustek diasscanner 8200i AL

Hurtig levering. Modtog diasscanner mindre end 24 timer efter bestilling.
Smidig og hjælpsom vejledning.
Den bedste indscanning og farvegengivelse, jeg endnu har set.
Helge

Køb af diasscanner

Super hurtig levering og meget behagelig og kompetent betjening, lang bedre end de fleste forretninger jeg har besøgt.

Kan kun anbefale Deltashop,

Liliana & John Nielsen

Vi eftersøgte en dias-/filmscanner, og vi fandt frem til OpticFilm 7400.
Og det skulle vise sig at være en god løsning!

Trods en del softwareinstallationsproblemer med den medfølgende SilverFast 6.6, og en del forvirring omkring Windows 7 ´s evne til at styre både HP USB- og netværksprinter/scanner (all in one) sammmen med OpticFilm 7400, guidede Niels os (on line) igennem de problemer, der opstod, og vi måtte konkludere:

" at alle printere skal være slukket, når OpticFilm 7400 skal arbejde"!

Det er fornøjelse at blive vejledt og guided af Niels Thornedahl.
Han er en meget kompetent person og har en god evne til at gøre sig forståelig uden alt for meget teknisk plidder/pladde

Tak for hjælpen, Niels Thornedahl / DeltaShop
Liliana & John

Usædvanlig god og kompetent betjening

For fem år siden købte jeg en Plustek OptecFilm 7200i diasscanner af forgængeren DELTAECM.
Jeg glemte vist at registrere den, og for nylig begyndte den at skabe sig.
Jeg kontaktede deltashop.dk, og jeg fik kvalificeret telefon - og computer support.
Det tog lang tid at komme igennem alle stadierne i processen, men Niels er en tålmodig mand og gør ikke noget halvt. Nu fungerer min scanner fint med det nye registreringsnummer.
Jeg kan på det varmeste anbefale deltashop.
Mange hilsener
Thyra

ubrugelig diasscanner

anskaffede diasscanner 20.8 maskinen virker ikke. så maskinen enten uden udgift for mig bliver byttet- eller jeg får m ine penge returjeg anskaffede ca 20.8 en diasscanner kontant betalt. den er ubrugelig. flere henvendelser til firmaet har ikke resulteret i svar fra firmaet. min tålmodighed er ganske vist storr men ikke uendelig. hvis der ikke snart sker noget må jeg vel henvende mig til forbrugerklagenævnet jørgen heshe heshe@pc.dk
Deltashop Thornedahl ApS

Reply from Deltashop Thornedahl ApS

Hej Jørgen,

Det lyder godt nok til at du har haft en kedelig oplevelse med de tidligere ejere af webshoppen.

Endte det med at i fandt en løsning?

Du er i hvertfald velkommen til at kontakte mig så jeg kan høre lidt mere om hvad der er foregået.

Hav en god dag.

Niels Thornedahl
Ny indehave af Deltashop.dk

Hurtig og venlig

Leveringen var hurtig (2 arbejdsdage) og forespørgsler blev besvaret kompetent og venligt.

Hurtigt, nemt, fin service

Har købt en Plustek OpticFilm 7600i SE (endda på tilbud :) ..)
Levering som lovet i ordrebekræftelse.

Lidt langsom i optrækket

Varen, en negativskanner, der var på lager, blev bestilt torsdag eftermiddag, men den blev først sendt om mandagen. Ellers en OK oplevelse.

Nemt og lige til

Har købt en plustek 7400 og afhentet den selv.

Hurtig og meget let bestilling

Jeg har købt en Plustek OpticFilm 7600i SE diasscanner. God information om produktet, og hurtig afsendelse. Mulighed for afhentning tæt på til fornuftig pris

Mwgwt tilfreds kunde

Excellent betjening både telefonisk og personligt- opticSlim 2420 er et velfungerende product-tak forhandlen-5 stars all over.
Jimmy jensen

Deltashop Thornedahl ApS Details

Scannere, penscannere, visitkortscannere, mobile scannere, netværksscannere, bogscannere, stregkodelæsere og scanningstilbehør

Visit deltashop.dk

We live here: Amalievej 9B