Denblåavis reviews

Denblåavis reviews

3.7

Forstår ikke hvad forbrugeren skriver, når der klages.

Har over et par dage været i dialog med DAB, da en bruger har valgt at blive meget personlig i en annonce og dertil hørende dialogboks.
Fuld navns nævnelse og personlig tilsvining, samt tvivl om, hvorvidt sælger er retmæssige ejer af den genstand der er sat til salg, får øjensynligt ikke DAB til at fjerne pågældende annonce.
Har i dag modtaget en mail om, at det er en privatsag mellem annoncøren og mig. Hvilket jeg i øvrigt har påpeget er umuliggjort da sælger er uden for pædagogisk rækkevide.
Lader til DAB glemmer resten af verden kigger med fra sidelinjen, når det foregår på nettet. Jeg er rystet!

god site

rigtig god platform for at sælge sine ting. Det eneste lille MEN er, at man ikke som på ebay kan give point/karakter for en god (eller dårlig) handel. Det synes jeg, vil være rigtig godt, det vil øge tillid.

Kan ikke være bedre

Det er lykkedes den blå avis at lave det perfekte sted for internethandel, hvor tillid og brugervenlighed er i fokus.

Foretrukne side til salg af brugte ting

Syntes det er en velfungereende side der dog bliver skæmmet af mange useriøse "købere" der bare skriver for at skrive hvilket gør jeg stort set aldrig gider sælge noget brugt længere men dette syntes jeg nu ikke vurderingen af dba skal lide under. Derudover syntes jeg siden fungere. Derfor 4 stjerner

Stort online handelssted

som papirudgaven, bare større.
Nemt og overskueligt.
Jeg bruger oft dba.dk - til salg, køb og som generel idé om priser på tøj, mærkevarer + alt muligt andet imellem himmel og jord.
Gratis salg med mulighed for fremhævning + tryk i avisudgaven

Super site - dog med enkelte irritationsmomenter

Alt her er næsten perfekt. Der er kun nogle få ting som trækker ned:
Et minus er, at supporten godt kunne være bedre. De giver ofte upræcise eller dårligt formulerede svar. Til tider stemmer svarerne slet ikke overens med, hvordan tingene fungerer i praksis.
Det andet og mest irriterende ved DBA.dk er, alle de "SPAM"-mails man får med om man ønsker at købe sine annoncer til topplaceringer på hjemmesdien og mails med statistikker om, hvor mange klik annoncerne får. Disse kan dog afmeldes, men det er kun indtil annoncerne går offline og man på ny gendindrykker dem - så starter man forfra med at få alle disse mails. Arrrgh!!!!
Jeg har kontaktet deres support og de siger at man godt kan melde det helt fra, men så vil man slet ikke modtage nogle mails fra dem og det ville jo ikke være smart. For det er jo rart at vide, hvornår annoncerne går offfline. Så man kan jo ikke helt undvære mails fra dem.

Når de nu ikke koster noget at have en almindelig annonce på DBA.dk, så kan man måske godt forstå, at de tilbyder at man kan købe mange ekstra tilvalg til sine annoncer og med tiden, at kunne købe dem til tops på siden igen. Det er vel den eneste måde (sammen med reklamerne på siden) at de kan tjene penge på sitet og få det hele til at løbe rundt.

Så selvom visse mails fra dem er irriterende at får, så trækker det kun en enkelt stjerne ned i bedømmelsen. For deres hjemmeside fungerer jo egentlig utroligt fint og kontakten til supporten er hurtig. Desuden kan de også træffes på en lørdag og en søndag og det er jo rart når man også der sidder og indrykker annoncer og i den forbindelse, kan støde på nogle spørgsmål som ønskes hurtigt besvaret - enten på mail, tlf. eller chat.

Så sammenlagt 4 stjerner til Den Blå Avis.

Is Denblåavis your company?

Visit Denblåavis