Denglemteskuffe reviews

Denglemteskuffe reviews

8.2

Overgik mine forventninger - Super - super - super!

Fandt en lille kogebog, som ikke kunne opdrives nogen som helst andre steder.
Nemt at bestille, nemt at betale, bogen kom lynhurtigt og var omhyggeligt emballeret, så den trodsede det våde vejr og eventuel anden mishandling.
Levede til fulde op til mine forventninger - eller rettere - overgik mine forventninger, for minsandten om ikke også bogen var pakket i gavepapir, hvilket var belejligt, da den var en lille hilsen til min kone.
Super - super - super!

FANTASTISK

Fandt et glas jeg havde ledt længe efter. Bestilte søndag aften, fik svar mandag morgen, overførte penge og modtog glasset med posten tirsdag formiddag. Altså en perfekt handel gennemført til min fulde tilfredshed på under 38 timer.
Indpakningen var fantastisk. Selv om posten måske smider med pakkerne kunne dette glas overleve det hele.
MINE BEDSTE ANBEFALINGER.
Jens, Horsens.

Carina

Jeg elsker ganske enkelt denglemteskuffe som er min yngligs shoppe side. Jeg er fast kunde derinde og kan helt glemme tiden når jeg surfer rundt i deres "retro-guld". Altid seriøs, venlig, og hurtig ekspedition.

Aldrig problemer, varerne forsvarligt pakket ind, hurtig leveret og varen er præcis som på billedet, jeg er aldrig blevet skuffet. Jeg har opdateret alle mine dejlige barndomsbøger som har været alt værd for mig.
Kan kun give denne side mine bedste anbefalinger

Venlig service

Venlig service fra start til slut.
Jeg blev positivt overrasket over, at de pakker varen ind :-)

Her finder du alt mellem himmel og jord,

skriver de... Og det er så sandt, som det er skrevet.
Det er ren nostalgi at surfe rundt på siden.
Man mindes sin glade barndom ved at gense dukker og lign., som man en gang ejede.
Deres juleting er simpelt hen bare fantastiske, og jeg nyder at kunne supplere min kravlenissesamling med nisser, som jeg havde i min barndom, men som blev slidt op..

Is Denglemteskuffe your company?

Visit Denglemteskuffe