Denintelligentekrop reviews

Denintelligentekrop reviews

8.8

Helt ok

Varen kom relativt hurtigt, så helt fint. Leveringsomkostning på 55 kr (eller 45 kr hvis man selv afhenter på posthus) synes jeg dog er ret dyrt.

Billig lakrids og god handel

Jeg var blevet introduceret til smagsglæden ved den dyre luksuslakrids "Lakrids by Johan Bülow", og ønskede at købe mere af denne. Efter tids søgen fandt jeg frem til at denintelligentekrop.dk er den billigste webshop, når både pris og fragt tages i betragtning. Jeg lagde således min ordre her, og fik til min glæde ydermere gratis fragt pga. "Black Friday". Jeg har i dag modtaget pakken som forventet, og alt er som det skal være. Alt i alt: god pris, god service. Jeg vil gerne købe her fremover.

Hej Alexander,

Tak for din flotte anmeldelse...

mvh
Tommy
Den Intelligente Krop

Hurtigt levering

Perfekt produkt og hurtig levering... Dog et minus at de ikke bytter når man får en forkert størrelse - så er det pengene retur og genbestilling - dvs man betaler for fragten 2 gange !

Hej Helle,
Tak for feedback...

Jeg har spurgt vores kundeservice til din levering, og jeg kan forstå at du havde bestilt 3 varer, og sendt de 2 retur for ombytning til anden størrelse og farve.

Jo, vi vil gerne bytte.
Vi anbefaler at returnere og købe en ny, for at gøre processen og modtagelsen af varerne hurtigere for dig som kunde, da det er hvad langt de fleste af vores kunder ønsker.
Jeg beklager at du finder ombytningsprocessen træls, men den er tilrettet så den gør flest mulige kunder glade.

Mht betaling af forsendelse 2 gange, så forstår jeg ikke at du syntes det er urimeligt. Du har beholdt en vare og sendt de øvrige to retur til ombytning. Du har derfor ikke fortrudt det samlede køb, og har derfor ikke ret til refundering.
Vores kundeservice har gjort det korrekte ift retningslinierne.
Men vi tager selvfølgeligt dette op, og kigger på om vi kan håndtere det anderledes og bedre fremover.

Tommy Gernot

Bare så fin en vejledning!

Netop lagt røret på efter behagelig telefonsamtale, hvor jeg blev vejledt og rådet til hvad der måtte være bedst for mig - kompetent medarbejder i den anden ende af røret, der "hørte" og forstod mine behov.

Glæder mig usigeligt til at komme i gang med øvelser, dels på hold, dels herhjemme!

Susanne Kjelmann,
Sexologisk Privatklinik, Charlottenlund

Superspændende træningsprodukter og flot præsenteret

Den intelligentekrops hjemmeside er nem at finde rundt på, svar kommer hurtigt når jeg søger og jeg blev meget inspireret til både at afprøve produkter og afprøve nogle træningssessioner.

Hurtig levering!

Bestilte vare onsdag - de afsendte samme dag - modtog pakke i dag, torsdag. Hurtigere kan det vist ikke gøres, TAK til Den Intelligente Krop :-)

Service - er meget vigtig

Jeg er gravid og ville meget gerne bruge min træningsbold, men proppen var væk.
Jeg ringede til "Den intelligente krop". De var meget hjælpsomhed og utrolig servicemindet - de sendte mig en prop til min træningsbold uden betaling.
Det er desværre efterhånden sjældent, at man kommer i kontakt med virksomheder, som er så venlige og imødekommende. Tak for god service.

En sand fornøjelse

Jeg har haft fornøjelsen at handle over denintelligentekrop.dk - ikke or sidste gang.
Kunne rigtigt godt lide hjemmesiden. Det var nemt at få overblik og bestille. Efter jeg bestilte ombestemte jeg mig, ringede op og fik uden problemer ændret min ordre. Det hele blev sendt samme dag!

Vare pakket og sendt samme dag som bestilt.

Hurtigt levering.
God hjemmeside, godt udvalg, nemt at bestille.
Fedt med SMS, så man kan se hvor langt pakken er nået.

Reply from www.denintelligentekrop.dk

Tak for feedback og de 5 stjerner... Det luner!

God oplevelse, men lidt besværligt at bestille

Har bestilt diverse udstyr på www.denintelligentekrop.dk. Glæder mig til at modtage det, men synes det er lidt besværligt at navigere rundt på hjemmesiden.

god service og hurtig levering

Super service og hurtig levering.
Sackit højtaleren er super fed, kan varmt anbefales

Meget hurtig levering af gode varer. Da det efter nogle måneder var nødvendigt med en reklamation på en vare, gik det helt uden problemer. Vi fik tilsendt en ny vare og returkuvert til den defekte. Det er da bare i orden.

God service - og brugervenlig hjemmeside

God og informativ hjemmeside :-)
Har købt flere ting b.la. Pilates DVDer med Lotte Paarup - SUPER GOD instruktioner på DVDerne.
Meget fin og venlig betjening ved kontakt ang restordre m.m.
Kan kun anbefale siden - også hurtig levering :-) :-)

Super service og produkter

Har løbende købt en masse produkter i netbutikken (bolde, træningselastikker mv). God kvalitet og god kundeservice. Desuden købt flere dvder med træning, f.eks træning af ryg med stor bold. Rigtig god, nem at følge, god vejledning. Info om forskellige træningsprogrammer kan downloades gratis fra netside, de er gode og let forståelige ;) Super tilfreds!

For nemt

Det er mit først køb på Denintelligentekrops hjemmeside, og det var en rigtig god oplevelse. Det var så nemt at finde rundt, og endnu nemmere at søge efter bestemte redskaber. Var meget glad for fanen med TILBUD, der fandt jeg redskaber som jeg havde overvejet at anskaffe til en rigtig god pris. Så kun de varmeste anbefalinger herfra.

Uvurderlig

Jeg fik mine varer til tiden og produkterne er uovertrufne.

Pilates DVD + Træning med stor bold - begge til gravide, produceret af Lotte Paarup, er noget af det bedste jeg har prøvet. Og træningsmåtten og de to små bolde som fulgte med er også fantastiske!

Tak for en god butik med et fantastisk udvalg!

Helt OK

Bestillingen forløb uden problemer, men da varen endnu ikke er leveret, kan jeg ikke oplyse mere.

Ingen problemer, men dyr fragt

Bestilte torsdag og varerne lå i døngposten lørdag.

Det er et webfirma, de lever af at sende pakker, så burde det være muligt at få en fragtaftale med POstDK eller måske tilbyde GLS som alternativ.

No problemo ...

Bestilte en Withings og modtog den efter nogle dage - helt som forventet.
Godt indpakket i en ekstra papkasse ... og...

surprise ...

Et billede og hilsen fra den som havde pakket pakken :-)

Det er meget sjældent jeg har oplevet en person bag det at sende varen.

Fint

Jeg har købt hos deniteligentekrop.dk et par gange og hver gang er varerne leveret hurtigt og fejlfrit. Så det kan kun give 5 stjerner! :)

www.denintelligentekrop.dk Details

Visit Denintelligentekrop