Denintelligentekrop reviews

Denintelligentekrop reviews

8.8

Top service

Hurtig, venlig og professionel betjening. Ja tak :-)
Thomas

Super proffesionel og venlig service!

Simpelthen bare iorden!!
Lynhurtig levering og en rigtig god, venlig service fra kundeservice.
Har handlet her før og vil helt sikkert gøre det igen.
Dennne gang købte jeg pilates Træningsmåtte Eko Tex og Dynair siddepude én til mig selv og en børne udgave til min søn.Skønne produkter af høj kvalitet.Har tidligere købt trænings dvdér med Lotte Pårup som jeg også er meget glad for, ja nærmest afhængige af :-)
Varm anbefaling herfra!

Julen reddet!

Jeg købte julegaven på "den intelligente krop" i god tid. Desværre sad den først fast i tolden, og så var der problemer med leverandøren eller posten.
Men kundeservice gjorde alt for at min gave kom frem inden jul - og jeg fik en rigtig fin kompensation for alt det bøvl der havde været.
Så selv om der var lidt problemer, følte jeg at jeg var i gode hænder.

Ivan Kylkjær

Jeg købte "snekæder" til sko, super hurtig site, kan anbefales

Hurtigt og effektivt

Bestilte jordan bodybar sæt med 40 stk. bodybar og et stativ.
Fik en mail om at det skulle komme tirsdag eller onsdag, men der var det allerede kommet mandag - så det må man kalde hurtig levering. Super godt kundeservice, der opfylder ens ønsker :)

Ingen problemer

Bestilte 2*vippebræt og en træningselastik, som kan til tiden, med pæn indpakning, og en lille kuglepen ved siden af! Rart nok, var der et god manual til elastikken, for at den kan holde sig så langt tid som mulig, en ganske god shop.
(Jeg mener dog siden godt kunne være mere brugervenlig med hensyn til alle de små links i venstre side.)

Stort udvalg, hurtig levering og super kundeservice

Hjemmesiden er godt og overskueligt bygget op, og det er let at finde frem til varerne under de mange kategorier. Bestilling var nem, og varerne blev leveret meget hurtigt. En af mine varer var forkert (hvilket skyldes producenten - ikke denintelligentekrop.dk - da indholdet af en papkasse var noget andet, end der stod på den). Jeg oplevede en super kundeservice, med hurtigt svar på mine henvendelser og en hurtig og god løsning på problemet.

God og hurtig service...

Dag til dag levering og ringer hurtig tilbage

Godt udvalg i løbende udvikling

Jeg finder altid en "dims" jeg lige står og mangler eller jeg bliver inspireret af de nye produkter der er kommet siden sidst.

Altid perfekt service & gode produkter

Den Intelligente Krop. DVD'er m Lotte Paarup. Har handlet mange gange før: Altid perfekt service og gode produkter der lever op til det lovede.

God side

rimelig overskuelig side - god søgefunktion

Det virker!

Har efterhånden købt lidt forskelligt hos Denintelligentekrop og har hver gang oplevet en hurtig & nem handel og levering. Kan klart anbefales.

Christian

God service, dyr fragt.

God service og gode produkter, men alt for dyr fragt i forhold til andre internetfirmaer.
Husk at udfylde returseddel ved returnering/reklamation, ellers kan det være lidt besværligt at få pengene retur.

Fed hjemmeside

Meget flot og brugervenlig hjemmeside, der dog ligger lidt i den dyre denne, derfor 4 stjerner.

Stort udvalg lækre varer og hurtig levering

SUPER

Super udvalg - god hjemmeside - lynlevering.

Meget tilfreds

Utilfredshed = pengene tilbage (selv om varen var brugt)

Har online købt pigsålerne Feet Form, som var beskrevet perfekte til løbesko. Jeg var imidlertid meget utilfreds med dem, hvilket jeg skrev til Den Intelligente Krop. Efter lidt mailen frem og tilbage, hvor de prøvede at finde en løsning, jeg kunne bruge, endte det med, at de tilbød mig pengene tilbage. Jeg har brugt dem tre gange! Det er da meget fin service.

Købte Eazy Shooes men...

de skulle byttes pga. størrelsen. Der var nogle leveringsproblemer fra skofabrikanten, men jeg fik skoene så snart de var på lager igen. Og fik også
portoen retur for dem jeg returnerede.
Venlige svar og mails fra firmaet. Kan kun anbefale det ;-)

Købte Toesox men......

Jeg har købt toesox som jeg plejer dog denne gang med en del fejl. Ved denintelligentekrop bytter de strømperne for mig som det mest naturlige og det synes jeg er rigtigt godt/perfekt/god service men (der er et lille men ellers havde de fået alle 5 stjerner) jeg skulle ringe/skrive ind et par gange for at få et retur nr. jeg vil mene at det er mest naturligt at jeg bare havde returneret strømperne og herefter får et svar.....

Fantastisk Site

Denne gang en pilates dvd, jeg har alitd oplevet en rigtig god service, og en lynhurtig levering.

Ingen problemer

Jeg har handlet mange gange på deninteligentekrop.dk og jeg synes rigtig godt om det! Dog synes jeg at deres porto er alt for dyrt - hvis det var lidt lavere, så have jeg nok handlet der noget oftere.

www.denintelligentekrop.dk Details

Visit Denintelligentekrop