denlillebazar.dk reviews

denlillebazar.dk reviews

9.4

Fint udvalg men ALT for dyr fragt

Købte en bamse og betalte 59,00 i fragt, tænkte pga prisen at det måtte blive sendt som pakke og derfor hurtig levering. Bliver overrasket da jeg modtager varen efter nogle dage, sendt som b-brev til 23,00. Føler mig snydt over de urigtige oplysninger der er givet i handelsbetingelserne.

God betjening.

Her i Danmark, mangler vi tit begrebet SERVICE.... Men må sige, at det lever Den Lille Bazar op til.... Dejligt sted at handle og gode produkter... !! :-)

God Service!!

Jeg havde egentlig skrevet en knap så god anmeldelse, men er efterfølgende er jeg blevet kontaktet af dem... så de kunne rette op på den oprindelig fejl! Det har de klaret til UG, så trods et dårligt førstehånds indtryk... leverede de en rigtig god service!

Mvh Therese

Skønt sted at handle

Har handlet her med fuld tilfredshed en del gange. Der er et godt udvalg af legetøj somme tider til en billigere pris end andre steder. Sidst jeg handlede her bestilte jeg bl.a. nogle fingerfarver og her medfulgte passende til formålet -en fin plastikpiratdug, som jeg altså ikke havde bestilt.- Det er da fin service!

Sådan

Der er ikke så meget pjat. Man bestiller og har varerne to hverdage efter.
Sådan.
Det er ikke sidste gang, jeg handler her :-)

Hurtig levering i en travl tid -og super service

Til jul købte jeg en del forskellige LEGO bluser. Desværre krympede den ene ret meget i vask -den lille bazar returnerede pengene. Det syntes jeg er flot, og jeg vil helt klart handle der igen!

Uovertruffen service!!!

Jeg købte et par ting fra Den Lille Bazar, som kom fint hurtigt... Desværre var den ene ting ikke den jeg havde bestilt, den hed næsten det samme, men var meget billigere (og grimmere ;o) ) - jeg ringede med det samme til Den Lille Bazar og tænkte "Åh øv! hvor besværligt bliver det her nu???!!!?!" Men jeg fik den SØDESTE medarbejder i røret, som undskyldte mange gange (og det behøvede han altså ikke, jeg ved jo godt, de ikke gør den slags med vilje!!). Han ville sende den ting jeg havde bestilt med det samme, og jeg skulle ikke sende den jeg havde modtaget tilbage... Wow!! Altså, nu er jeg ikke så vild med den ting jeg havde modtaget, så jeg havde gerne sendt den tilbage - hehe ;o) - men måske den kan gøre lykke hos et andet lille barn?! I hvert fald sparede det mig for besværet med at skulle sende den tilbage... Og så er det altså bare dejligt med søde mennesker i røret, når man ringer om... Ja, om hvad som helst - jeg anbefaler dem varmt overalt :o)

Klik,bestil og hent uden problemer i løbet af et par dage

Jeg bestilte legetøj på nettet, jeg havde mulighed for at hente varene selv, de kunne hentes i løbet af et par dage, eller sendes til mig lige så hurtigt, til trods for at det var en uge før jul. Afhentning forløb uden problemer og blev udleveret med et smil, det kalder jeg rigtig god service, jeg kan varmt anbefale "den lille bazar"

Hurtig og uden problemer

Alt var som det skulle vœre... varen kom hurtig og uden problemer. Desuden var den billigere end de fleste andre steder.

Billigt, kvalitet og lige til tiden

Jeg bestilte lidt forskelligt til min datter, der var både jul og så havde hun fødselsdag mellem jul og nytår. Jeg havde set, at de ting jeg gerne ville have, dem kunne jeg få billigere på nettet, så jeg surfede rundt og fandt denlillebazar.dk og haps, så lå der lige lidt i indkøbskurven og efter 4 dage ringede posten på, det var gaverne :-) Jeg sammenlignede priserne med butikkerne og opdagede, at jeg i snit havde sparet, incl. fragt, gebyr m.m., 200 kr.

Perfekt salgsforløb og gode varer

Jeg kunne godt finde på at fortsætte som kunde i DEN LILLE BAZAR

altid en fonøjelse

Den Lille Bazar er mit absolut favoritsted for køb af legetøj. De har altid et stort udvalg af kvalitetslegetøj. De har en god og tilgængelig hjemmeside der giver et godt overblik over varene i butikken. Det kan være en fordel at kigge på siden inden du tager forbi forretningen da udvalget af legetøj er stort og lokalerne små. Servicen er god og priserne er konkurrencedygtige.

Meget hurtig levering

Købte julegave og modtog den dagen efter, vi er meget tilfredse.

super tilfreds

Kan kun anbefale, har bestilt der før, har aldrig haft noget at klage over.

Billigt og rigtig godt legetøj

Vi har bestilt legetøj og en bog af Thomas Vinding i "Den lille Bazar".
Vi har fået alletiders service. Der var problemer med leveringen fra ZAP. Bestemt ikke firmaets skyld. Da vi ringede til firmaet, fik vi kontakt med det samme og fik straks tilbudt at få sendt endnu en pakke - denne gang med Post Danmark. Pakken kom allerede dagen efter. Vi kan kun anbefale at handle her.

Intet at sætte en finger på...

Havde bestilt julegaven til min datter en uge før jul, og den nåede frem til tiden og svarede til mine forventninger. Informationen undervejs var udemærket.

Superduper priser på sjovt og lærerigt legetøj

Skynd dig ind på denlillebazar.dk, her finder du legetøj til meget konkurrencedygtige priser og så kan du selv vælge, om du vil afhente pakken i butikken (og dermed spare fragten) eller have pakken leveret lige til døren.

God hjjemmeside og meget hurtig levering.

God hjemmeside med rigtigt meget godt legetøj og til en god pris.

Super hurtig handling

Jeg trorede ikke at jeg kunne få min bestilling inden juleaften, men jeg fik den 2 dage efter bestillingen. Yderst tilfredstillende.

Legetøjsbazaren ApS Details

Netbutikken denlillebazar.dk forhandler et stort udvalg af de bedste mærker indenfor legetøj, børnetøj og skoletasker på det danske marked til lave priser. Alle vores mærker er CE-mærket efter danske og europæiske sikkerhedsforanstaltninger og intet legetøj indeholder PVC eller phtalater. Vi sælger kun legetøj med høj legeværdi, høj kvalitet og godt design til alle legebørn, drenge og piger i alle aldre. For os er det vigtigt, at give vores kunder en god service, en sikker handel og en god oplevelse ved at handle på denlillebazar.dk, og har du spørgsmål til vores netbutik eller produkter, er du meget velkommen til at kontakte os på telefon 32 150 170 eller via mail info@denlillebazar.dk, hvor du altid vil få et seriøst og hurtigt svar tilbage. Hos os er sikkerheden i højsædet når du handler. Vi er e-mærket fra e-handelsfonden, som er den danske mærkningsordning – et kvalitetsstempel -, der giver dig som forbruger en garanti og tryghed for, at vores netbutik drives lovligt og etisk forsvarligt. Med venlig hilsen denlillebazar.dk

Visit denlillebazar.dk

We live here: Smallegade 10