Denlillekuffert reviews

Denlillekuffert reviews

8.5

Altid god service

fra denlillekuffert.dk.
Jeg har førhen bestilt meget fra siden, og det mine bestillinger er altid kommet meget hurtigt:-)
Dog synes jeg det er ærgeligt, at der ikke er det store udvalg på siden længere.

Bestilte kl. 16 en hue. Kl. 18 var der der en meddelse om at den var afsendt, og jeg modtog den dagen efter... Super handel og så er det dejligt med gratis fragt...

Det er ik sidste gang jeg har shoppet der...

Super hjemmeside

Elsker at shoppe hos den Lille kuffert, hurtig levering, gratis porto og en masse lækre mærker :)

Dejlig børnetøjsbutik med kanon service

Både den fysiske butik og netbutikken har altid super varer og ikke mindst fragtfri og hurtig levering.

Kan kun anbefales:-)

super netbutik

super hurtig levering og fragtfri...

Her køber jeg igen!

Fik mine varer dagen efter bestillingen var afgivet. Fragtfrit leveret. Lækre varer til gode priser. Jeg kan kun give 5 stjerner!

TOPBUTIK MED SUPERSERVICE:)

Virkelig lækker lille netshop med fragtfri levering. Superservice, da jeg spurgte på en vare som de skulle bestille hjem. Jeg er tit inde og kigge på hvad de nu har lagt ind af fine ting:)

Is Denlillekuffert your company?

Denlillekuffert Details

Børnetøj 0-8 år. Altid fragtfri levering i Dk. Gode mærker som Mala, Småfolk, Katvig, Louie Louis, Wheat, Ej sikke Lej, Ziestha, MiniNumph, Reima, Melton m.fl.

Visit Denlillekuffert