Denrundebutik reviews

Denrundebutik reviews

7.6

God kundeservice

Jeg købte først to forskellige ammebh'er. De blev hurtigt afsendt og leveret (inden for en dag eller to). De passede dårligt og blev returneret - dagen efter, jeg havde afsendt, havde jeg pengene på kontoen igen. Så ingen kritik herfra!

Dårlig service

Havde bestilt en bh hos den runde butik. Modtog en ordrebekræftelse. Efter en uge og ingen vare eller besked om grunden til manglende levering, sendte jeg en mail til firmaet. Havde dagen efter ikke fået svar, og ringede derfor til firmaet. Her ville de undersøge sagen. Bliver ringet op efter nogle timer. Her er beskeden, at de ikke har den vare jeg har bestilt. Dog havde de en i en anden farve.
Modtog denne vare 2 dage senere

Is Denrundebutik your company?

Denrundebutik Details

Den Runde Butik sælger Ammebher, sportsbher, protesebher og almindelig bher til den fyldige barm - alle vores bh'er er bøjleløse.

Visit Denrundebutik