Densortegryde reviews

Densortegryde reviews

3.3

Sej bolle - kedelig oplevelse

Den sorte gryde - Skovlunde: Sej, kedelig bolle - virkede bestemt alt anden end frisk. Kedelig, tynd og tørt kød.

Ærgerligt, i sær når jeg for nogle år siden smagte buggi burger fra paprikagryde i brønshøj og den var super lækker.

Slut med den sorte gryde i Søborg

Vi bestilte mad kl 17:39 og efter en time ringer de og spørg hvad vi har bestilt, efter at have gentaget vores ordre til ham flere gange venter vi så til 19: 15 på maden og de siger de vil trække 49 kr hvilket vi siger okay til. Men det jeg har fået er ikke steak bearnaise men en barbecue steak og min kærestes kylling er så tør og kedelig at han ikke engang har lyst til at spise den. Så jeg ringer op til deres udbringnings mand igen og siger vi har fået noget forkert og forklare ham det, han siger han har en anden udbringning og så skal han tilbage og vil hente det rigtige til os. Så går der 5-10 så skriver han en sms hvor han spørg hvad det nu var vi manglede. Så jeg ringer op til dsg igen og siger de har givet mig noget forkert hvorefter han siger det ikke er forkert og at de laver det sådan! Og at jeg skal sige at jeg ikke vil have det på når jeg bestiller det en anden gang, Jeg siger det er tydeligt at se det er fordi de har byttede om på retterne (som står lige efter hinanden på deres menu kort ) og at jeg har bestilt det før og det ikke var sådan der. Han siger jeg kan spise det og de kan komme imorgen kl 19-20 med det samme mad i stedet for og at han er alene og har meget travlt og at hans chef er på hospitalet og det er derfor ( han er ikk alene da jeg allerede har snakket med 3 forskellige. Og vi måtte os ringe flere gange og rykke på maden sidste gang vi bestilte ! ) jeg siger jeg vil ha mine penge tilbage og det siger han okay til. Det var kl 19:59! Kl er nu 21:00 og vi venter stadig på vores penge og har ikke fået noget af spise ! Så jeg ringer op igen igen og han siger at han er færdig om 10-15 så vil han køre ud med dem! Da maden efter vores mening er uspiselig (pomfritterne er ikke rigtig færdig kyllingen kunne man dårligt stikke gaflen i og der er barbecue slaskede ud over alle flødekartoflerne og bøffer så jeg ikke kan komme uden om det) får de det tilbage det er ikk blevet rørt ! Kl 21:36 ringer det på og det første maden siger er om han kan få maden . vi får vores penge og får et lavmeldt beklager inden han går! Dårlig service, Dårlig mad og skal bestemt ikke bestille derfra mere ! Og for 249 kr skal det bare være i orden! Det var lige hele vores lørdag aften der røg på det og vi kom ikke ud som vi skulle !

DSG i Kbh SV - elendige hot wings og nachos

kedelige hot wings, nachos uden smag med et par kogte, smagsløse kyllingestykker og stort set uden ost. En underligt smagende tacosauce. Der var bestemt ikke særligt meget mad og på ingen måde velsmagende. Det må kunne gøres bedre!

...og så havde man lige glædet sig til en buggi burger cheese...

Jeg bestilte en buggi burger cheese menu og var imponeret over burgerens størrelse, men det viste sig desværre hurtigt, at kødet var dårligt. Der var ikke tvivl om, at bøffen var for gammel, så vi kørte tilbage til Den Sorte Gryde (KBH SV) og leverede burgeren tilbage. Chefen gav os efter lidt ventetid pengene tilbage. De får to stjerner, fordi de efter lidt tøven gav os pengene og igen og chefen virkede forstående nok. Det har selvfølgelig ikke noget med maden at gøre.

God og rigelig mad i Valby

Besøgte Den Sorte Gryde i Valby forleden sammen med 6 andre personer. Der var meget kort ventetid trods antallet af mennesker og variationer i bestillingerne; maden smagte godt og var i rigelige mængder. Absolut ikke en finger at sætte på.

for sent og skod mad ! den sorte gryde århus ! alt i alt skuffende !

der stod leveringstid kl 20.30 maden kommer 20.53.
maden: kolde og bløde pomfritter 35kr. for sådan en bakke burde kunne give råd til lidt dyppelse, vi vælger og købe ekstra bearnaise sauce til 7 kr. pr bæger, og en bøtterne var ikke engang halv fyldt.
bøfferne i burgeren var usaltet så de smagte ikke rigtig af noget, og der var næsten ingen bacon i!

Den sorte gryde i Valby = Perfekt

Jeg har bestilt mad a. 50 gange fra den sorte gryde i Valby (Toftegårds Alle 6) og kan kun sige at det har været rigtig godt hver gang. Både hurtig levering, lækre menuer og flink betjening. 5 kokkehuer herfra og tak for varm og god mad :)

Føj!

Aldrig nogensinde har jeg betalt for så uappetitlig og slatten mad. Jeg havde bestilt en grillkylling med pommesfrites, og min kæreste en engelsk bøf med kartoffelmos. Kyllingen kunne jeg have lavet bedre selv ved at smide den i ovnen. Den var direkte ulækker, og havde ikke set skyggen af grillkylling og ikke engang et drys salt havde den fået. Da jeg fik vendt den om, væltede den rundt i gråt ubestemmeligt snask. Pommesfrites så ud og smagte som om de var lavet dagen før - bløde og halv rå. Den engelske bøf var sej og smagte ikke af noget, til trods for at den kostede 125 kr. Behøver jeg at sige, at det røg direkte i skraldespanden? Det var det værste måltid til dato.

Skal aldrig bestille fra dem igen

Den sorte gryde Glostrup:
Hvis du leder efter god service, god mad og god kvalitet, er det IKKE Den Sorte Gryde i Glostrup, aldrig i mit liv har jeg oplevet noget lignende. Ikke om man kan tvinge mig til nogensinde at bestille derfra igen- ikke engang om 2 år.. Aldrig aldrig aldrig igen
Vi bestilte for en gangs skyld mad, Dobbelt buggi bacon cheese burger til manden, men der var ingen ost i( tjekkede lagene) nachos med kylling til mig + en extra guaca;) salsaen var for gammel og det der EXTRA guaca var så ikke extra men 1, så man fik åbenbart ikke en med fra start, ( A little blown off by The fact that they wrote extra).. Jeg tænker okay 3 strikes you're out, så jeg ringer til dem... Ja goddag, "okay jeg ringe til chef og så vi ringe tilbag".. Bum bum 5-10 min får jeg så en opringning.. Og det er så her mit kogepunkt nåes:-p for han lægger bare ud med, at der ikke kunne mangle ost i brugeren, for de ved jo godt hvordan burgeren skal laves, så om vi var sikre( Øhh ja vi har haft den skilt af), nå men der havde i hvertfald været ost i den okay! Nå, men der manglede en guacamole, "nej nej, du bestilte en", ja jeg bestilte en EXTRA, og betalte for den- "ja ja, men du fik også en med", suk suk suk- okay vi går videre til salsaen- jeg tror altså at den jeg fik var for gammel.. "Nej nej, hvordan kan den være for gammel, tror det er fordi du har spist den for sent".. - okay så 10-15 min efter levering er for sent?? Så du vil have at vi skal åbne det hele, smage efter og tjekke der ikke mangler noget i det mad vi har bestilt, i døren, inden chaufføren får lov til at køre videre?? "Nej nej, men i kan ikke ringe næste 50 min efter maden er blevet leveret".. Nej men nu gik der jo også kun 30 min fra maden kom, til jeg ringede.. "Nej nej, han leverede kl **"( nå det var da sjovt for der havde vi stadig ikke fået maden:-( ) GRRR
De folk smider alt ansvaret fra sig.. Normalt tænker jeg nå nå, det var jo bare en fejl.. Men 3 fejl var for meget og så den attitude.

Løgn og bedrag

I dag gad vi ikke lave mad, så vi bestilte fra dsg i Hvidovre. Der skulle være halvanden times ventetid. Efter en time og 45 min ringede jeg og rykkede og fik at vide, maden var på vej. Et kvarter efter ringede jeg igen. Nu ville de hive fat i chaufføren, der var kørt med vores mad for længe siden. Efter endnu ti minutters ventetid ringer chaufføren og siger, at han lige har hentet vores ordre i restauranten og er på vej. Én tin er at man bliver forsinket, det kan ske, men vi har nu ventet 50 minutter ekstra, stadig uden mad og med en løgn om at vores mad havde forladt restauranten for længe siden. Det er for dårligt og vanvittigt utroværdige. Næste gang bliver det en pizza i stedet for.

Utroligt dårligt

Min kæreste og jeg bestile mad derfra igår aftes. Jeg bestilte en steak bearnaise, og han en burger menu.
For det første tog det godt og vel 1 1/2 Time for at få det leveret, det er en ting, men når maden så kommer så er pommes fritterne bløde og ja meget gummi agtige, nærmest rå. Hans burger er derimod lækker. Heldigvis.
Jeg går igang med min steak m. Flødekartofler... ØV, sikke en oplevelse... Kedeligt sejt kød, en hel del fedt og brusk og uden smag :(
Og de såkaldte flødekartofler var helt smattede og kolde... Så om den oplevelse er 283kr værd? Nej, det bestemt ikke.. Fortryder vi ikke bestile en pizza i stedet..!!!

Skidt oplevelse

Jeg har spist fra den sorte gryde for sidste gang. Mage til slap flæskestegsburger skal man lede længe efter.
For det første er priserne skruet op. 59,- for en alm. 2 hele skive ca. 3mm tykke, + noget "pulled pork" lignende kød. dertil 3 postelastikker af et par flæskesværd.
Rødkål så tør man skal drikke vand til, og 4 skiver syltet agurk.
Bollen kunne jeg ikke stikke en gaffel i, så svampet og sej var den.
De har overlevet deres koncept. Det har været godt, MEN MEN det er det ikke mere.

Nårhhh ja...Just.eat.....ikke denne gang, afhentet.."friske" fra Søborg hovedgade.
Det lykkedes dem at lave alle 3 stk. lige elendigt..Det kræver talent og et madkulturelt mindset, der ikke egner sig til at affodre dyrebesætninger.

En stjerne for koncept Sort gryde, for at tro på det.

Meget dårligt

Kvaliteten er meget lav.
Sidste gange jeg bestilte var der 2 timers ventetid, hvorpå man får at vide at man ikke kunne finde adressen, og derfor ikke kan levere... selvfølgelig efter man havde ventet 2 timer +.

Ubehagelig oplevelse

For det første ventede jeg 2 timer på min mad. Jeg fik aldrig den aldrig!
De påstod at have været herude. Men efter kontakt med Just-eat og dem, ringede de til mig og kunne nu pludselig ikke finde hvor jeg bor.

Chaufføren råbte og skreg af mig i telefonen da jeg sagde jeg ville have mine penge tilbage fordi jeg ikke ville have 50 min gammel mad. Han endte med at smide på.

Just eat forsøgte at få dem til at komme ud med min mad, men de nægtede fordi chaufføren var SUR!
Så ifølge dem var det bare ærgerligt for mig at jeg nu har betalt næsten 200 kr for mad jeg aldrig har fået, og fordi de ikke kunne finde mig, og løj omkring at have været her.

Derudover var det yderst ubehageligt at blive svinet til hvorefter han smed på. Det ikke en mand man har lyst til at få op til sin lejlighed!

Aldrig om jeg skal købe mad fra den Sorte Gryde i Glostrup!

Sydhavn - Gensælger pommes frites

I fredags bestilte vi en stor bakke pommes frites hos afdelingen i Sydhavn. Vi havde også bestilt en om torsdagen. Den vi modtog fredag havde de overhældt med et krydderi der smagte meget af karry.
Da jeg kommer hjem smager vi alle i familien på dem direkte fra bakken, og ingen af os kan lide dem. Jeg ringer til dem og spørger hvorfor de har hældt karry på pommes friterne. De mente det smagte godt. Vi aftale at jeg skulle komme tilbage efter nye kun med salt.
Jeg tager dem med tilbage så de kan smide dem ud. I stedet for at smide dem ud lægger de dem tilbage i trådkurven så de kan sælges igen. I de 10 min jeg venter på min nye pommes frites hænger de i trådkurven.

Det er simpelthen for ulækkert, at de vælger at gensælge pommes frites.
Jeg har anmeldt det til fødevarestyrelsen, da det er uacceptabelt omgang med fødevarer.

Vi har før haft en formodning om, at de genvarmer pommes frites, da de til tider ikke virker helt friske.

Efter denne oplevelse handler vi aldrig hos dem igen.

Elendig kødkvalitet og dårlig service

Spiste en buggiburger i Skovlunde og gør det aldrig mere, da jeg tvivler på, at de bruger rigtigt kød til deres burgere. Dårlig smag, spild af penge (det er ovenikøbet dyrt). Og service var også dårlig.

Trusler på livet og elendig kundeservice

Jeg var med min familie inde og for at spise, vi var 7 mand der var klar til at bestille men ekspedienten var grov og ubehøvlet og halvdelen af menukortet var udsolgt, og midt i vores bestilling gik ekspedienten ud i køkkenet og begyndte at skære salat ... grebet af en blanding af desperation og målløshed smed jeg menukortet over skulderen og gik.

Da jeg nåede ud på gaden kom ekspedienten og en anden salat-hakker efter os og begyndte at råbe af os, jeg forklarede ham at jeg sådan set var ligeglad med hans sårede følelser og indtil han lærte lidt om kundeservice måtte han se sig om efter nogle andre kunder.

Vi blev truet med både det ene og det andet af de to idioter der stod og råbte på gaden, som pludselig havde tid til os nu hvor der skulle skældes ud. Vi vendte os om og gik men de blev stående og råbte efter os indtil vi var nede for enden af gaden.

Den sorte Gryde i Skovlunde

Jeg har spist flere gang fra den Sort Gryde i Valby og har altid været meget glad for det mad jeg har fået der. I dag vil jeg prøve den sort gryde i Skovlunde, Det gøre jeg aldrig mere.
Jeg fik en gang BOLLER i KARRY efter en bid, jeg var nødt til at spytte mad ud, da det smagte af H.T surt med mel. Helt uspiselig og blev smidt ud.
Min kæreste fik en gang BØF STROGANOFF som der ikke totalt smagløs .
Så aldrig mere MAD fra den sort Gryde i skovlunde

Den sorte gryde, Stenløse

Super god service!

Der var ret meget stress på i dag, fredag aften og der blev lavet en fejl, hvor jeg kom til at vente 5 min længere end de havde sagt det ville tage. Derfor fik jeg en gratis pommesfrites.

Derudover bliver der ikke sparet på noget! Min dobbelt buggi bacon cheese er nok for mig til at være mæt i flere timer. Der er også godt fyldt op med bacon!

Man skal forvente nogle store portioner - og forvente at man bliver mæt! :)

Var det et stykke bacon?

Nææh det var såmænd et brugt plaster med blod på der lå i min burger. totalt ulækkert og jeg var 1 mm fra at brække mig.

Det var den sorte gryde i Roskilde som den gang hed Den Sorte gryde men som i dag hedder Vikingegryden. Spiser der aldrig mere, det var frygteligt, og der er virkelig klamt i alle de restauranter som jeg har set, i den kæde.

Is Densortegryde your company?

Den Sorte Gryde Details

Visit Densortegryde