Dentin Clinic reviews

Dentin Clinic reviews

6.9

For optagede af at tjene penge !

Jeg fik en gratis forundersøgelse samt røgten.
Jeg har altid haft pæne tænder, og kun ét hul nogensinde.
Men da jeg kom ind hos Dentin i Taastrup, var det først og fremmest ikke særlig betryggende at det kun var receptionisten der snakker dansk.
Derudover havde jeg pludselig tre huller, (den ene skulle laves hurtigst muligt, da det ellers kunne føre til rodbehandling) og et påbegyndende hul i visdomstanden, som de rådede mig til at få trukket ud.
Jeg synes det lød voldsomt, specielt fordi jeg ikke havde nogle gener i tænderne. Men jeg endte med at tage til en anden tandlæge, som ikke fandt ét eneste hul. Derimod kun en syre-skade. Hun har så ringet og skrevet mails for at få tilsendt mine røgtenbilleder, men vi har nu ventet over en måned uden svar.
Hold jer fra dem !! De vil bare skrabe penge ind, og bore i raske tænder.

Kære Natti

Tak for din anmeldelse, som vi har taget meget alvorligt.
Tandlægen har vurderet behandlingsplanen der er givet til dig en ekstra gang,
vi ser ikke anledning til at ændre den.

Din nye tandlæge er meget velkommen til at kontakte os direkte og sammen med vores tandlæge gennemgå de foreslåede behandlinger.

Vi har ligeledes været mail kartotek igennem for at se om vi skulle have overset en mail fra en tandlæge der udbeder journal. Det kan vi umiddelbart ikke se.

Som oplyst til dig telefonisk, fremsender vi journal og røntgen til den af dig oplyste mail adresse og kontaktes meget gerne såfremt der måtte være problemer med modtagelse.

Vi håber at høre fra din nye tandlæge, så du som patient kan få et klart svar på hvad der bør eller ikke bør laves.

Venlig hilsen

Dentin Clinic

Bør man bore i raske tænder?

Da jeg besøgte Dentin Clinic var mit første indtryk at alt virkede vel. Jeg blev diagstoniceret med fire huller - hvor tandlægen desuden nævnte en eventuel rodbehandling. Jeg modtog et prisoverslag på omkring 5800 kr.

Efter mit besøg hos Dentin Clinic var jeg ganske rystet - hvordan skulle jeg skaffe 5800 kr som studerende på SU?

Jeg mente at prisen var relativt høj, i forhold til de billige priser som stod nævnt på Dentin Clinic' hjemmeside, og jeg valgte derfor at gå til en tidligere tandlæge for at få en vurdering - hun fandt ét hul, og vurderede at Dentin Clinic' tandlæge havde fejldiagstoniceret mig, eller forsøgt at franarre mig penge. Blandt andet ønskede tandlægen hos Dentin Clinic at bore i raske tænder.

Jeg har kontaktet Dentin Clinic, for at få mine penge tilbage for mit besøg, hvilket, som ventet, ikke var muligt.

Jeg vil fraråde alle at besøge Dentin Clinic. Påtrods af et professionelt image, må jeg konstatere at Dentin Clinic' prisleje er højt, og deres service - pånær i receptionen - er langt under standard.

I mine øjne, tager Dentin Clinic penge fra uvidende kunder.

Kære Tue

Vi har læst dit indlæg, som vi tager meget seriøst.
Der vil ofte være uenighed mellem tandlæger, men behandlingsforskellen du beskriver her er for voldsom.

Vi har derfor evalueret din behandlingsplan og tandlægens undersøgelse forud for denne. Tandlægens kolleger er ikke i tvivl. Diagnosen og dermed den behandlingsplan du har fået er korrekt. Vi sender gerne en detaljeret beskrivelse til din nye tandlæge. Vedkommende er meget velkommen til at kontakte os.

Dette skal dog ikke afholde os fra at tilbyde dig pengene tilbage, vi ønsker kun at modtage betaling fra tilfredse patienter. Så hvis du vil kontakte os med dine oplysninger, skal vi straks refundere betalingen for undersøgelsen og røntgen.

Vi ønsker ikke at modtage penge fra uvidende kunder, vi ønsker at udføre god og nødvendig behandling på velinformerede patienter.

Jeg kan kun beklage at det ikke er lykkedes os at informere dig tilstrækkeligt.

Dentin Clinic

De er rigtig søde. Og man føler sig virkelig i gode hænder. Har ellers altid haft en smule tandlæge skræk, men efter en oplevelse hos dem er det helt væk. Og kan varmt anbefales til fordelagtige priser..

FANTASTISK

Jeg har haft rigtige dårlige tænder altid, hvilket har betydet talløse besøg hos forskellige tandlæger gennem alle årene. Jeg har haft mange dårlige oplevelser, der har gjort at jeg har lidt af enorm tandlægeskræk. Det betød at jeg ikke gik til tandlæge i over to år, fra jeg var 27-29 år. Jeg fik til sidst så ondt at jeg blev nødt til det. En bekendt anbefalede mig DentinClinic. Jeg ringede derind og fik fortalt hvor slemt jeg har det med tandlæger, fik en hurtig tid hos Karina. Jeg kom derind og både rystede og græd pga. angsten. Men alle mine bekymringer var uden grund. Klinikassistenten tog mig i hånden imens Karina undersøgte mig. I løbet af de sidste 1½ år, er jeg kommet derinde op til flere gange om måneden for at få lavet alle huller, rodbehandlinger mm. Altid møder jeg en tandlæge, der sød og forstående og som tager hensyn til mig som patient. Det har betydet at jeg idag ikke er bange mere, og jeg ringer til dem så snart jeg mærker noget er galt. Jeg flytter snart fra København til jylland, men jeg vælger at beholde Karina og Dentinclinic, som min tandlæge. Jeg vil gerne betale transporten og bruge tiden på at få så fantastisk en tandlæge. Alle tandlægerne kommer fra Polen og vi taler derfor engelsk sammen. Men det skal du ikke være bekymret for! Der er ALTID en dansktalende receptionist, og de vil hellere end gerne hjælpe dig med at kommunikere med tandlægen, hvis du ikke selv kan.
Jeg vil anbefale Dentinclinic til alle, men SPECIELT til dig der har tandlægeskræk.
Mvh. Viki

Yderst tilfreds

Fik tid samme dag som jeg ringede, god og hurtig behandling, kan fint anbefales.

Kan varmt anbefales

Har brugt Dentin Clinic i 2½ år og har kun godt at sige om stedet.

Min tandlæge er dansktalende Mariana, altid høflig, smilende og professionel. Man kan mærke at hun har stor erfaring/viden inden for sit fag. Fik lavet bla. nogle plastfyldninger og tandrensninger i løbet af den tid, og jeg er yderst tilfreds.

Mega venlig og professionel personale, top udstyr, de bedste åbningstider og ikke de værste priser:)
God ide med at have et internationalt team og få det bedste ud af mangfoldigheden.

Fagligt meget dygtige og super priser

Har brugt Dentin Clinic i 1 år og har været super tilfreds. Jeg kan især anbefale den polske tandlæge Karina, der virker meget dygtigt og taler rigtig godt engelsk. Jeg er hvergang blevet godt instrueret i, hvad der skal ske - og regningen har været altid været yderst rimelig.

de ødelagte mine tænder

Jeg skulle derind for at få lavet min tand, der var ikke noget galt med den, men jeg havde et meget lille mellemrum som jeg ville have lavet, jeg fik af vide at det kun ville koste 600 kr, for at få lavet, da jeg så satte mig i stolen og de var færdige, og jeg så mig i spejlet blev jeg utrolig ked af det, istedet for at lave min tand, havde de ødelagt den, de havde sat noget plastik på som tydeligt var for stort, så jeg sagde jeg ville have det af igen, det gjorde de så, men de tog noget af min egen tegn med og noget at den tand ved siden af, så nu har jeg 2 store mellemrum istedet for et lille. Og så stod jeg med en regning på over 2.000 kr istedet for 600 kr. Så jeg vil anbefale at i tænker jer om!! Det kan godt være deres priser er billiger end andres, men de har ødelagt mine tænder og dem kan jeg ikke få igen!

Hej Sara

Vi er rigtig kede af at du ikke blev glad for den behandling vi har ydet. Tandlægen mente at hun havde lavet et fint stykke arbejde, hvilket også var din umiddelbare reaktion da hun spurgte dig i tandlægestolen. At du efterfølgende ikke syntes godt om udseendet er rigtig uheldigt, Vi forstår godt at du ikke vil gå rundt med fortænder som du ikke selv synes er pæne. Vi er selvfølgelig kede af at det ikke lykkedes at lave plast på dine tænder som du syntes godt om. Derfor har du heller ikke betalt noget for behandlingen. Vi tager imod penge med et smil når vi laver behandling og prøver at være lige så smilende når det går den anden vej.

Du skriver at der er ødelagt noget på dine tænder, jeg tillader mig at kontakte dig direkte for en løsning på det.

Venlig hilsen

Super behandling!

Var der for første gang. d. 26.05.2013 og fik lavet en plastfyldning samt en gennemgang af de resterende tænder med en tilhørende behandlingsplan.

Samlet bliver det 3000 kr. for 4 plastfyldninger og tandrensning. Har kigget andre steder og det kan ikke gøres billigere tror jeg.

Ydermere var tandlægen og assistenten bare hammersød og hjælpsom hele vejen igennem!

Fantastisk, højkvalitet, holder prisen top tunet service

Denne klinik er bare toptunet til at klare alle opgaver inden for tænder. Jeg har haft en længere behandlings periode på ca ½ år, der indbefattede tandudtrækning, redning af eksisterende tænder og 6 kroner. Derefter blev der gjort klar til 2 delproteser. Da jeg her i januar blev færdig med mit behandlingsforløb har jeg kun fået rettet min delprotese til 2 gange. Det er fantatisk at det er gået så godt. Jeg har jo hørt om andre der der har fået proteser der aldrig bliver tilfredse med den løsning de har. Det er også vigtigt at Dentinclinic kan tilbyder de åbningstider fra ca 8.00 til 20.00 i hverdagene, samt lørdag. Karina er en dejlig tandlæge at være hos hun er forstående sørger for at man er med som menneske og gør utroligt meget for at du forstår hvad der skal ske.
en meget tilfreds kunde fra lolland

Var der da man skulle bruge dem!

Fredag aften knækkede jeg en tand og med min egen tandlæge lukket til onsdag ugen efter var det perfekt med, at jeg kunne få en akut tid en lørdag formiddag.
Priserne er rimlige og servicen i orden. Jeg synes det var super, at tandlægen (selvom han kun talte engelsk) fortalte hvad han ville gøre før han gjorde det.
Jeg vil give dem 5 stjerne ud af 5, da jeg er yderst tilfreds og det eneste minus - og det er et meget lille minus! - var at de var forsinket da jeg skulle til, men jeg blev heller ikke hastet igennem da jeg endelig kom til.

rimelige priser og god service

Jeg har været kunde hos dentinclinic i næsten 2 år og har kun haft gode oplevelser med dem. De er søde og venlige, kvaliteten er god og priser? Min danske tandlæge har lagt budget for en implantant, jeg skulle have lavet, på 21.000. Hos dentinclinic fik jeg den lavet til 16.000.

Yderst tilfreds

De yder en super service. Og ja det er polakker der er ansat, men det er bestemt ikke ensbetydende med dårligere kvalitet. Jeg er glad og tryg ved at komme der. Og eg har en del tandlæge oplevelser fra tidligere steder at samligne med.

bevidst ødelæggelse af tand.

Gennem mange var jeg tilknyttet hos min gamle tandlæge i Greve, men blev fristet af at få lavet mine tænder hos Dentinclinic.. Fristelsen skulle viser sig at blive rigtig dyr.
Gennem en ven blev jeg rådet til at få fortaget kontrol hos klinikken her og den første kontrol gik da også fint nok. Personalet var venlig. Det blev herefter konstateret at jeg har en hul i tanden. For at være helt præcis er der tale om en +6 (hver tand har sit eget talindikation)
Herefter anbefaler Dentinklinikken at lave tanden straks. Dette synes jeg umiddelbart lyder rigtig godt så behøver jeg ikke at bøvler med at vi skal bestille en ny tid.
Jeg vil dog understrege at min gamle tandlæge i Greve ca. 8 mdr. før mit besøg hos Dentinclinic får taget en røntgenbillede af min tænder og konstatere at de ikke fejler noget.

Jeg kommer så under "operationsstolent" og synes i første omgang at det var dog overraskende som tandlægen bliver ved at bore i min tand - MEN man er jo magtesløs når han står der med sine instrumenter i munden på mig. Ca. 20 min efter da han er færdig fortæller han mig så at han har været nødt til at bore lidt dybt og dette kan resultere i at min tand skal RODBEHANDLES....! what??? fra at have haft en total sund tand 8 mdr tilbage til at skulle rodbehandle tanden. Jeg er ikke tandlæge men sund fornuft siger mig at en tand der har været sund og rask gennem 28 år ikke vil skulle rodbehandles og blive forværret på 8 mdr.
Det skal dog siges at jeg dagligt bruger tandtråd og selvfølgelig tandbørsten.

tandlægen fra Dentinclinicen fortsætter med at sige at såfremt jeg får mange smerter i tanden kan det være et resultat af at han har været nødsaget til at bore dyb og derfor skal jeg komme tilbage om ca. 14 dage hvorefter han er tilbage i DK fra Polen... JA Dentinclinik har ansat polakker...

Det hele ender med at bliver nødsaget til at rodbehandle min tand allerede 10 dage efter hos min gamle tandlæge grundet massive smerter.

Godt råd fra mig - VÆLG DIN TANDLÆGE MED OMHU OG LAD DIG IKKE NARE AF BILLIGE PRISER!!!!!!!!!

søde tandlæger, billige priser, god service

Fik en god behandling til langt under den pris min forrige tandlæge tilbød. Føler mig godt behandlet af både tandlæge og af resten af personalet. Helt klart en tandlæge jeg kan anbefale

Ikke billigere

ok tandlæge. Til "mindre" tandbehandlinger eftersyn/tandrens kan det dog ikke betale sig, da prisen er nogenlunde den samme hos andre tandlæger i KBH

God billig behandling

Har været der to gange for at fjernet visdomstænder. Top udstyr, venlig engelsk talende personale og fantastiske åbningstider.
Kan kun anbefales.

Dentinclinic Details

Op til 5 års garanti

Vi yder desuden op til 45% rabat på visse behandlinger.l

Vi er specialister i implantater

Først gennemføres en forundersøgelse hos enten kirurg eller en af vores tandlæger med erfaring i implantatkroner. Her tager vi et fuldkæbe røntgen og vurderer om kæbebenet er stærkt nok til at holde et implantat. I enkelte tilfælde kan det være nødvendigt at lave knogleregeneration for at have tilstrækkelig med knogle til at holde implantatet, Det vil kirurgen eller tandlægen vurdere ud fra røntgen og forundersøgelse. For yderligere information konsultér venligst vores hjemmeside www.dentinclinic.dk

Vi taler dansk og engelsk

Og desuden også tysk, spansk, græsk og polsk

Hvordan kommer jeg i gang?

Alle behandlingsforløb hos Dentin Clinic starter med en konsultation, hvor vi laver en forundersøgelse. Du får hvis det er nødvendigt taget et digitalt røntgen og du vil blive undersøgt af en af vores tandlæger. Derefter modtager du et skriftligt tilbud på det som tandlægen anbefaler, du skal have lavet. Du kan ringe til os på tf: 33934181 eller skrive til os via hjemmesiden www.dentinclinic.dk

Dentin Clinic

Dentin Clinic er en tandlæge klinik, hvor vi tilbyder alle former for tandpleje. Vores speciale er større behandlinger som for eksempel implantat operationer og proteser. Vores klinik er udstyret med den nyeste teknologi, hvilket sikrer dig en høj behandlingskvalitet. Tandlægerne er alle specielt uddannet til at udføre komplicerede og krævende behandlinger, som lever op til de europæiske standarder. Vi giver dig op til 5 års garanti på vores behandlinger. Du vil opleve, at hos Dentin Clinic sætter vi patientens komfort og velvære i højsædet. Vores personale er uddannet til at tage hånd om dig og sikre dig en behagelig oplevelse. Når du er patient hos Dentin Clinic, forpligter vi os altid til at tilbyde dig en behandling der passer til præcis din situation. Når du kommer på klinikken første gang, laver vi sammen med dig en langsigtet behandlingsplan, der er med til at sikre dig pæne, sunde og stærke tænder hele livet. Behandlingsplanen vil altid tage udgangspunkt i dine individuelle behov og ønsker. Tandlægerne på klinikken kommer primært fra andre EU-lande, de taler alle engelsk og er uddannet og autoriseret til at arbejde i Danmark. Er der behov for oversættelse til dansk, er der altid dansk personale og assistenter der hjælper med at oversætte. Dentin Clinic samarbejder udelukkende med tandlæger der har flere års praktisk erfaring. Vi er medlem af tandlægeforeningen og arbejder efter overenskomst med sygesikringen.

Visit Dentin Clinic

We live here: Taastrup og København K