DER reviews

DER reviews

7.1

Godt samarbejde

De er nogen gode kollegaer. De er alle god til at hjælpe hinanden når vi har travlt

FORFÆRDELIG OG MISLEDENDE SERVICE

jeg bliver godkendt til et lån og de vil sende en ud med papirerne og så går der 3 timer så får jeg en sms hvor der står jeg er afslået og de vil ikke begrunde hvorfor
det er så amatøragtigt det må jeg godt nok sige, føj for satan

Hej Peter,

tak for din anmeldelse.

Vi ønsker selvfølgelig at vores kunder oplever at få en god og rigtig behandling, derfor vil vi gerne følge op på din oplevelse. Du er velkommen til at sende os en mail på support@der.dk med dine oplysninger. Venligst henvis til ID55602 i emnefeltet.

god service

Jeg er rigtig meget glad for kunde hos DER.
Nem handle og god service.

Lån hos DER

Jeg er før tid pensioneret og ville gerne låne hos DER 15000kr men får afslag hver gang, jeg har haft lån hos lånlet og sparxres Jeg har betalt begge lån ud med tiden. Men mit spørgsmål er låner DER ikke til pensionister ?
Jeg får samme beløb udbetalt hver månede og har altid betalt mine lån til tiden.

Hilsen
Jacob

Hej Jacob.

Tak for din interesse i vores lånetilbud.

Vi kan oplyse, at vores kreditvurdering er baseret på de oplysninger vi har modtaget fra dig. Den er afstemt ud fra ydelse, og den risiko vi løber.

Vi skelner ikke særligt på enkelte oplysninger som f.eks. jobstatus.

Du er velkommen til at sende os en mail til support@der.dk og skrive ESK ID55385 emnefeltet. Så vil vi følge op på din kreditvurdering.

Urimeligt

Jeg sidder og kigger på nettet efter en iMac, og finder bla. en hos DER, men der er lige den LILLE hale ved det at den model (ME088) jeg kigger på er 3.696,- dyrere end hos en konkurrerende forretning!! Vælger man derudover at afdrage samme computer kommer den til at koste ialt 31.892,- i stedet for 13.599,- det billigste sted, 17.295,- hos DER. Det er en "overpris" på 18.293,- Det er dyrt at være fattig, men det her er faktisk urimeligt..

Hej Persona Non Grata,

Som svar på din sammenligning af priser, er det ikke muligt for os at tage forbehold for at enkelte konkurrenter nedjusterer deres priser.

I dit eksempel er produktet betalt med et vist antal ydelser. Betales der tilbage med færre ydelse, vil de samlede kreditomkostninger blive lavere. Du kan til enhver tid indfri din restgæld.

Du er altid velkommen til at ringe ind til vores salgsafdeling, hvor du kan få oplyst ydelser samt kreditomkostninger.

FLINKE FOLK

Man får god service og flinke medarbejder der kommer og sætter tingene op og får det til at virke

Utrolig låne politik

Jeg sendte en ansøgning for at låne til lav rente.
Blev ringet op og fik fortalt at jeg ikke kunne låne beløbet til lav rante, men at jeg godt kunne låne det til den høje rente. Syntes ikke det er rimeligt, da jeg sidste gang både var forhåndsgodkendt for et lån, så valgte at takke nej tak, og vælge et andet finanseringsselvskab når man nu alligevel skulle betale høje renter. Så D.E.R. Der gik i glip af den kunde.

Hej Dennis

Du er velkommen til at kontakte os igen, og oplys gerne dit CPR-nummer i mailen, så vi har mulighed for at følge op, og se om din kreditvurdering er korrekt.
Ved henvendelse bedes du refererer til ID54943.

Mvh Charlotte , support

Svindlerfirma HOLD JER VÆK

Hold kæft et skod firma.
Jeg havde brug for et lån på 25000 kr, en medarbejder fortæller mig at jeg kun kan låne 15000 kr, men hvis jeg køber nogen varer kan de godt forhøje lånet.
Jeg takker nej til varerne, og man kan høre at sælgeren bliver irriteret og han sætter mig på "hold" for igen at snakke med bogholderiet.
Efter 10 min på "hold" siger han at der kommer en montør imorgen med lånedokumenter og mit lån på 15000 kr er gået igennem.

4 timer senere modtager jeg en SMS hvor der står at lånet desværre ikke er gået igennem alligevel ???

Amatør selskab.

Hej Nikolaj,

hvis du sender en mail ind til os med dit CPR-nr., vil vi gerne undersøge forløbet. Venligst referer til ESK ID54891.

Hold jer væk fra dem

I komme til at spilde tid hvis i ansøger.

Jeg ville låne 40.000kr. Jeg lagde en ansøgning om 40.000kr hvor der stod at jeg få en svar i løbet af 3 arbejdstimer. Der gik fem, næsten 6 timer før jeg selv var nødt til at ringe og spørge om svaret til lånet. Der var en ung dreng der bare lige ud kom og sagde. "Vi kan ikke hjælpe dig", så sagde jeg "i kunne i det mindste svar på min ansøgning" så sagde han, "du modtager en mail om lidt" men jeg fik intet for det næste time, i stedet var en a deres medarbejder der ringede til mig, og han ikke vidste at jeg fik svaret. Totalt uprofessionel og ansvarløs.

Selv om jeg opfylder krav. Er løn modtager og er ikke i RKI.

Da jeg spurgte "hvorfor" ville de ikke svare på det. Så gik jeg over til Lånlet og fik penge med det samme.

Hej Zeljko.

Vi vil undersøge forløbet og svare dig direkte hurtigst muligt.

Kundeservice.

Jeg har altid haft gode oplevelser med D.E.R. , så jeg kan ikke rigtig sige noget dårligt om, hverken levering, service og kundeservice.

Altid meget tilfredsstillende.

Hej Brian.

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at høre, at du er tilfreds med at handle hos D:E:R.

Mvh. Lene, Support

Bare DER. kan sælge så er servicen ????

Lever ikke op til det lovede, købte stationær PC. med trådløs netværkskort, men den pc. bliver ikke produceret med trådløs kort, blev så lovet et kort til USB stik for over en uge siden intet modtaget, det er for dårligt.

Hej Poul,

vi undersøger forløbet, og vil svare dig direkte hurtigst muligt.

Elendig kundeservice

ville ha et lån hos DER som jeg også fik, men senere samme aften fortrød jeg da jeg fik et bedre tilbud ringer tilbage til DER og siger jeg gerne vil annullere mit lån og inden jeg næsten for sagt hvad jeg vil er røret smækket på ....... DER er flinke når man skal låne men tone er sq en anden når man så fortryder...... Havde ikke skrevet under på noget så jeg kan ikke se hvorfor den ubehagelige tone fra jeres sælger

Hej Peter,

vi beklager den oplevelse, du har haft - det er ikke den service, vi bestræber os på at yde.

Vi vil rigtig gerne følge op på dit forløb, og vil derfor bede dig sende en mail ind til os, hvor du oplyser dit CPR-nummer. Venligst oplys ESK ID 54617.

utilfredshed

Jeg er meget utilfreds med DER, salgs metoder. Jeg købte en en computer over telefonen, og fik en pris. Da jeg modtog varen var prisen steget på kontrakten. Chaufføren rettede i beløbet med kuglepen,og lovede en ny kontrakt. Siden har jeg mailet, skrevet og ringet vedr, ny kontrakt. Intet er sket i sagen.

Hej Anette

Tak for din anmeldelse. Vi har netop modtaget dit brev. Vi er i færd med at behandle dit ønske om ændring til kontrakten, således vi kan svare dig direkte. Det var ærgerligt, at der var opstået en misforståelse vedrørende prisen på produktet.

Mvh. Thomas, Support

Et sted (DER)er vær at handle!!!

Kort og godt.Her er for man rigtig god service og billig ting til fornuftige priser!!!
Mvh.Michael Nielsen.

alt i alt godt tilfreds

det eneste minus er at min skærmrens spray ikke virker og måtte ud og købe en ny

Super service :-)

Super service, kort vente tid.

God service, men aftaler holder ikke helt

Jeg tog et lån hos DER, og med rigtig god service fik jeg snakket gennem hele forløbet med en supporter. Jeg blev lovet et afdrag på 320 kr om måneden for lån og ipad og jeg var glad for dette aftalte beløb. Desværre blev lånet til min overraskelse på 404 kr da de kom ud med den ipad jeg skulle have.
Dette er selvfølgelig ikke okay, og jeg mangler stadig at ringe ind og snakke med dem. De folk der var ude med ipad var meget imødekommende og særdeles flinke, og de sagde det var intet problem at ringe til DER for at lave beløbet om. Bare lidt ærgeligt man skal igennem dette, efter man allerede har snakket med en supporter. Ellers god service.

Hej Christian

Tak for din anmeldelse. Vi sikrer der følges op i forhold til det aftalte.

Mvh. Peter

Underligt system !!!

Må sige jeg blev ikke skuffet, da jeg i går fik et afslag på et kontant lån pga jeg skal flytte, men mere undrende hvorfor, for han sagde jeg var for højt oppe og skulle ned, har haft lån i et år nu og betaler 1000 kr hver mdr. men hvis jeg er for højt oppe er det dem selv der er skyld, dengang jeg tog lånet blev jeg mere eller mindre tvunget til at købe varer for 25000 kr for at få lov til at låne 12500 kr i kontanter, da jeg havde brug for kontanter, og meget brug for det lån og, som pensionist med 6300 kr til overst, når husleje, lånet tlf osv er betalt er det nemlig ret svært at få et lån da man ikke passer ind i deres system. Men syntes at hvis de mener man er for højt oppe, hvorfor skal man så købe varer for at må låne kontanter, havde de bare lånt mig pengene og ikke udnyttet ens nødsituation til at få solgt en masse forbrugselektronik havde jeg snart været færdig med at betale. Hvis jeg tænker over det nu, er der ikke meget etik over D.E.R. hvad dette angår.Men var glad for lånet jeg fik dengang.:-)

Hej Dr e.h Esko Thatian Fürst von Fechenbach Koch,

tak for din anmeldelse.

Det er beklageligt at vi ikke kunne imødekomme dit behov for et højere kontantlån. Vi vil gerne undersøge sagen nærmere, hvorfor vi beder dig sende dit kundenummer til os på support@der.dk

ALT for høj rente

Jeg lånte 15000 kr for 5 år siden. Jeg overholdt ikke aftalen hele tiden, så nu skylder jeg KUN 70.000 kr. Større svindel firma skal man lede længe efter. Og de får aldrig deres penge, jeg afdrager med 100 kr i måneden nu og det har jeg tænkt mig resten af mit liv!!!

Hej Claus,

tak for din anmeldelse.

Vi vil undersøge sagen og derefter tage kontakt til dig.

Lån op til 12.500

D:E:R tilbød mig kun lån på 12.500 kr. Medmindre jeg ville købe nogle af deres varer. Har man brug for mere. Så gå i banken. Det gjorde jeg og fik kassekredit på 40.000 kr.

Hej Kurt

Tak for din anmeldelse. Det er beklageligt at vi ikke kunne møde dit behov for et højere kontantlån. Uanset størrelsen på det beløb man bliver godkendt til at kunne låne, er det helt op til dig at afgøre, om du desuden ønsker at købe produkter.

Mvh. Charlotte, support

www.der.dk Details