Dermalogica reviews

Dermalogica reviews

9.6

Kan anbefales :)

Hurtig levering.

Fik leveret på 2 dage. Lille håndskrevet hilsen og små prøver vedlagt.
Kunne godt have ønsket lidt mere overskuelig vejledning i anvendelsen af produkterne.

alt er perfekt - nøjagtigt som tidligere leveringer

Ingen problemer, og der er altid en lille prøve med i pakken. Og de er billige.

Jeg kan varmt anbefale Færch. Jeg modtog ordren dagen efter den var bestilt. Der var et Dermalogica kort med, som var personligt underskrevet. En MEGET god oplevelse

Hurtig luksus!

Synes produkterne dufter skønt, er let anvendelige og i flotte emballager. Og sætter meget pris på de ekstra goder man får i form af små testpakker og samples!
Mht. levering kom produkterne i en pakke af god størrelse og omhyggeligt pakket ind, og det sætter jeg pris på, så mine varer ikke bliver udsat for alskens situationer!
Så tusind tak for jeres gode service og handler absolut hos jer igen!

Hurtig levering!

Hurtig levering, nem hjemmeside og dejlig mange gratis prøver. Gratis prøverne er for mig meget nyttige, og fået mig til at købe nye produkter.

Forkælelse med i prisen

Jeg bestilte varer, nemt og bekvemt. Der var lige lidt ekstra forkælelse med i pakken. Det er ansolut ikke sidste gang jeg handler her.

Lækkert og perfekt!

De forstår at forkæle sine kunder med s¨å overraskelser i pakken. Dermalogica lever som altid op til forventningerne og så er det kun dejligt at tingene kommer så hurtigt frem(søndag-tirsdag)

Ok levering, men fjollet pointsystem, som kræver, at man køber utroligt meget

Pointsystemet, hvor man kan optjene bonus, betyder, at man skal købe rigtig mange varer, for at optjene nok point til at købe noget af værdi. Man kan ikke blot bruge de point man har tjent og så betale resten selv. Det trækker ned i det samlede billede. Men varerne kom og til tiden og det hele. Det ville trække op, hvis man kunne betale med Forbrugsforeningen.

Nemt og hurtigt

Bestilling en var nem at gå til, varen blev leveret uden "bump på veje" og der var oven i købet en lille overraskelse i pakken:-)

Lidt ekstra

Gode beskrivelser af produkterne. Hurtig levering. Varen var pakket godt ind, og til min overraskelse, var der to små vareprøver med og nærmest en personlig hilsen, derfor fem stjerner fra mig :-)

God service og dejlige gaver.

Dermalogica er et godt produkt til rimelige penge, det bedste jeg har prøvet til min tørrer hud. Når du bestiller på nettet for en bestemt pris får du fine gaver med i købet.

super service

Fik min pakke lynhurtigt. Og der bedste var at der også var en lille gave i

køb aldrig gavekort hos dem :-(

Gav min svigerdatter et gavekort, købt hos dem, men det blev udstedt til et w4a. som de så ikke samarbejder med mere.
Så kortet er ubrugeligt.
FLOT.... NOT
Færch Hudpleje & Klinik Support A/S

Reply from Færch Hudpleje & Klinik Support A/S

Kære Hanne

Gavekortet, som du har købt via et link på vores hjemmeside, er udstedet af W4A på vegne af en Dermalogica klinik. Det er dermed W4A, som har modtaget betalingen for gavekortet, som derfor også skal indløses via en af de klinikker, som samarbejder med W4A.

Hvis gavekortet stadig er gyldigt; dvs. mindre end tre år gammelt (med mindre andet er aftalt), kan din svigerdatter stadig indløse gavekortet hos de Dermalogica klinikker som samarbejder med W4A.

Iht. forhandlerlisten på w4a.dk kan din svigerdatter bl.a. indløse gavekortet hos Care Clinique eller Carpe Diem, som begge er Dermalogica forhandlere, og som begge ligger i Næstved.

I kan finde flere forhandlere, som tager imod W4A gavekort her: http://www.w4a.dk/statement.asp?p=3&u=40&menu=1. Det er dog listen over alle klinikker i W4A samarbejdet, så I kan evt. tjekke om klinikken forhandler Dermalogica ved at søge her: http://www.dermalogica.dk/Default.aspx?ID=4270.

Alternativt kan I også kontakte W4A på tlf. 35 24 08 10 og få oplyst den nærmeste klinik, hvor gavekortet kan indløses.

God fornøjelse med behandling og eller produkter.

De bedste hilsner
Dermalogica kundeservice

Super hurgit levering

God overblik over varerne - let at bestille - overraskende hurtig levering

Overskuelig hjemmeside og hurtig levering

Nemt at bestille, overskuelig hjemmeside, hvor man hurtigt finder frem til det man ønsker, og hurtig levering. Alt i alt super fint:)

Hurtig levering og lille gave

Jeg har bestilt to gange, og begge gange er varerne kommet dagen efter, og der har været en prøver på et par produkter med begge gange.

God og hurtigt service

Det er ikke første gang jeg handler på dermalogica.dk, og jeg har kun gode erfaringer med det!

Dermalogica.dk (FÆRCH A/S)

Bonuspoint

Bonuspoint på alle Dermalogica produkter. LIGE NU 20% BONUSPOINT Kan indløses hos tilknyttede Dermalogica klinikker.

100% ægte produkter

Dermalogica.dk - din garanti for originale Dermalogica produkter. Se efter hologrammet når du handler online!

Fri fragt

Fri fragt ved køb over kr. 499,- Dag til dag levering på hverdage.

Gave

Køb for min. kr. 1.200,- og få en GAVE med din ordre. (Gaveværdi min. kr. 175,-)

Landsdækkende bytteservice

Vi bytter inden for 14 dage. Send retur til Dermalogica.dk eller kig ind hos en forhandler (se dermalogica.dk/forhandler)

Om virksomheden

På www.dermalogica.dk kan du købe Dermalogica produkter direkte fra den danske importør Færch A/S i samarbejde med hudplejeklinikker i hele landet. Det er din garanti for originale produkter og hurtig levering, da alle varer sendes fra Danmark. Færch A/S tilstræber at gøre livet så let for vores kunder som muligt. Derfor giver vi dig mulighed for at kombinere den personlige service og vejledning hos de tilknyttede hudplejeklinikker med en sikker handel på vores hjemmeside med landsdækkende bytteservice.

Visit Dermalogica

We live here: Jens Juuls Vej 22