Designdelicatessen reviews

Designdelicatessen reviews

7.9

Fin forretning med super service.

Bestilte en Fatboy junior til barnedåbsgave. Varen modtages hurtigt fra distributøren. Uheldigvis viser det sig, at de får sendt en senior version, men en mail til designdelicatessen får lynhurtigt løst problemet. Den forkerte vare afhentes hos gavemodtager, samtidig med at den nye leveres (iøvrigt i anden farve efter ønske).
Fejl kan ske, men det kan man nemt leve med, når den efterfølgende håndtering er helt perfekt :-)

Spændende produkter + virkelig god kundeservice

Fik bestilt nogle varer på designdelicatessen.com, som har en masse spændende ting til indretning.

Godt nok var der vente tid på nogle af produkterne, og derfor blev varerne først leveret senere, og der var jeg desværre på ferie, derfor nåede jeg ikke at afhente varerne inden de blev returneret.

Der var dog ingen problemer, blev kontaktet af Josefine fra designdelicatessen omkring ny levering eller returnering af pengene. Virkelig god kundeservice!

Sendte varer selvom salget ikke forløb korrekt!

Jeg bestilte en vare. I forbindelse med betalingen af varerne kunne jeg se, at der fejlagtigt ikke var lagt fragt til beløbet. Jeg modtog da heller ikke den lovede bekræftelsesmail efterfølgende. Jeg ventede nogle dage, men der kom hverken mail eller pakke fra dem. Derfor bestilte jeg varerne igen. Denne gang var der helt korrekt lagt fragt på beløbet og jeg modtog også lige efter en bekræftelsesmail. Der kom også en mail, at nu var varerne afsendt. Stor var min overraskelse derfor, da jeg samme dag fik leveret to pakker med samme indhold og min konto var trukket for begge beløb.
Efter en mail til firmaet kom der dog en pakkelabel, så jeg kunne returnere de ene pakke. Men der gik næsten 3 uger inden pengene igen var på min konto.
Synes sgu det er for dårligt og føler faktisk, at de har prøvet at snyde mig!

www.designdelicatessen.com Details

Visit Designdelicatessen