Designdelicatessen reviews

Designdelicatessen reviews

8.9

Upåklagelig service

Servicen fra Designdelicatessen er hurtigt, upåklageligt og superprofessionelt.

Fin handel

Helt ok køb - 3 dages levering, havde håbet på 2 og når man køber et så dyrt møbel regner man med at der er skruer med til ophæng, men ellers alt ok.

Pænt tilfreds

Jeg bestilte fire stole hos delicatessen det tog ganske vist omkring en måned inden de bestilte varer kom men dette var jeg blevet informeret om efter få dage så leverancen dukkede op i præcis den uge jeg var blevet lovet så det lader til at de har styr på det.

god kvalitet, god service.

Her kan du altid finde en gave (hvad enten det er til dig selv eller andre!!) Kvalitet og kunsthåndværk - altid først med det sidste.

Sanna

Vilken service när mina varor var försenade, tack tusen tack

Hayflottbutik

det var godtnok hurtig levering er meget tilfreds ikke sidste gang jeg køber på nettet

OK - men lidt lang leveringstid, tror de glemte mig..

Fine uskadte varer og fin og hurtig levering da jeg efter 14 dage gorde opmærksom på at jeg endnu ikke havde modtaget det jeg havde bestilt. Da kom de dagen efter ;)

Fantastisk og hurtig service ved ituslået forsendelse

Designdelicatessen har skønne ting, som jeg ikke har set andre steder. Herligt!

Hurtig leverance - produkt overgik forventningerne

Produktet bruseskraber i ren gummi - perfekt til vinyl - har jeg kun set hos designdelicatessen

Vildlede salg

Når man sætter et billede ind af en lampe og skriver en pris. Burde butikken sende kunden varen på billedet og ikke en anden varer.
Designdelicatessen

Reply from Designdelicatessen

Hej Nicole,
tak fordi du tager dig tid til at anmelde din oplevelse. Jeg har kikket på din ordre og din kommentar. Jeg kan også forstå, at du har haft en god dialog med kundeservice. Jeg har sendt din kommentar videre til vores produktfolk for at se om vi kan gøre det mere tydeligt, at billederne blot illustrere nogle af de muligheder man har med NEXT DNA lampen. Desværre er vi ofte begrænset af det billedmaterialle som leverandørerne stiller til rådighed, men man skal selvfølgelig ikke kunne misforstå, hvad det er man køber.
For god ordensskyld vil jeg lige gøre opmærksom på at du naturligvis har 30 dages fuld returret, så hvis du er utilfreds med købet, så kan du altså sagtens returnere din vare.
Jens Fjeldal, Designdelicatessen

Fantastisk service

Havde bestilt en stol til en fødselsdagsgave, fik den bestilt sent, men de sørgede for at den nåede frem. Havde så bestilt forkert farve, men de byttede uden det mindste brok.

Jeg var et godt køb!

Jeg var i stand til at købe meget godt.
Hvis billigere porto, perfekt!

Rigtig god, hurtig levering og service.

Jeg bestilte nogle varer gennem nettet. Den ene vare viste sig desværre at være defekt, jeg skrev hurtigt til deres kundeservice, hvor jeg fik svar samme dag. Kundeservice var hurtig til at reagere på mine beskeder, alt i alt var det en god oplevelse. Her handler jeg meget gerne fremover.

Alt for langsom levering, selv om der var betalt for dag til dag levering kom pakken først en uge senere.

Den langsommelevering og ærgrelsen over at ha betalt for en ydelse, man ikke får , samtidig med at gaven, som det var ikke nåede frem til tiden, overskygger det at firmaet rent faktisk havde præcis den rigtige udgave, farve og form på gaven som jeg havde ledt længe efter.
Designdelicatessen

Reply from Designdelicatessen

Kære Rie,
Jeg beklager din oplevelse, men jeg kan se på din ordrebekræftelse, at der står 7-10 hverdages leveringstid, da varen ikke var på lager. Du har bestilt d. 29/1 og vi har sendt ordren fra os allerede d. 5/2. Du har bestilt ordren til hastelevering, hvorfor vi har ekspres pakket den samme dag som vi fik varen på lager og sørget for, at den kom afsted så hurtigt som overhovedet muligt og blev leveret dagen efter.
Hvis du har yderligere spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte mig via kundeservice på 33111470 eller på info@designdelicatessen.com
Jens Fjeldal, Designdelicatessen

Lige i skabet!

Den vare vi havde bestil var forsinket, så vi modtog en personlig mail om at varen var forsinket - det var bare rigtig fin service. Der vil jeg bestemt gerne handle igen.

Nem bestilling. Fri fragt. Hurtig levering.

Nem bestilling. Fri fragt. Hurtig levering.

De pakker ikke store gaver ind:( Men leverede fint til tiden.

De pakker ikke store gaver ind:( Men leverede fint til tiden.

Super hurtige

Bestilte en lampeskærm - leveringstid 4-6 uger. Den blev leveret efter 2 dage. Super!

Spændende udvalg og god betjening

Der gik lang tid inden jeg fik mine varer, da nogle var i rest ordre. Der var dog altid svar at hente på mine spørgsmål.
Jeg kan anbefale Design Delicassen til enhver tid

hurtigt og effektivt

Ordren kom dagen efter bestilling, forsvarligt pakket ind, og uden fejl. En rigtig god oplevelse!

designdelicatessen

Fri fragt over DKK 400,-

Hos designdelicatessen kan du vælge mellem flere leverandører af fragt og vi tilbyder fri fragt på ordre* over DKK 400,-. *) dog undtaget enkelte varer, der kræver speciel møbeltransport

30 dages returret

Vi har udviddet din returret til 30 dage. Blot du sender varen retur i original emballage.

100% Prisgaranti

Har du har set varen billigere et andet sted, men ønsker at købe hos designdelicatessen. Det forstår vi selvfølgelig godt. Ring eller skriv så matcher vi prisen med fri fragt.

Originale produkter

Hos designdelicatessen garanterer vi at de produkter vi sælger er originale varer og ikke kopier.

Om designdelicatessen

Designdelicatessen er den komplette oplevelse til dig der gerne vil have en design som er lidt ud over det sædvanlige. Vi har et stort udvalg indenfor lamper, møbler, design gaveartikler og boligindretning. Førende brands som Areaware, Fatboy, Flos, Hay, Ingo Maurer, Light Years, Magis og Muuto og mange mange flere.

Visit Designdelicatessen

Kontakt Team designdelicatessen